Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه تعداد تلفات به بالای 300 نفر رسیده، گفت: احتمالا تعداد اندک دیگری زیر آوار باشند که امدادرسانی به آنها در حال انجام است.

سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه در حاشیه حضور در مناطق زلزله‌زده اظهار داشت: کانون زلزله شب گذشته دشت ذهاب و دالاهو بود که متاسفانه تعدادی از روستاها و شهر سرپل‌ذهاب تخریب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، وی با بیان اینکه تعداد تلفات به بالای 300 نفر رسیده، گفت: احتمالا تعداد اندک دیگری زیر آوار باشند که امدادرسانی به آنها در حال اقدام است.

فرمانده کل سپاه گفت: طی تقسیم‌بندی که صورت گرفته شهر سرپل‌ذهاب توسط ارتش و روستاهای اطراف آن که تعدادش زیاد است توسط سپاه آواربرداری و امدادرسانی می‌شود.

جعفری تاکید کرد:‌ مشکلات مردم بیشتر چادر، آب و غذاست که از استان‌های اطراف و هلال احمر در حال ارسال است و امکانات سپاه کاملا بسیج شده است و تا شب چادرها می‌رسد تا مردم در سرما اذیت نشوند.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه کار جستجو تا پایان امروز تمام می‌شود، اظهار داشت: به دلیل صدماتی که در جنگ صورت گرفته بود ساختمان‌های روستاهای مرزی این منطقه اکثرا پس از جنگ ساخته شده و شرایط خوبی داشته‌اند لذا خسارت کمی دیده‌اند و برآورد ما این است که کار آواربرداری تا امشب تمام می‌شود.

جعفری در پایان گفت: در حال حاضر به همه مناطق دسترسی داریم و منطقه صعب‌العبوری به صورت آنچنانی وجود ندارد.

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۹۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۲۶ خانوار کرمانشاهی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: در پی بارندگی‌های اخیر در سطح استان، جمعیت هلال احمر با امدادرسانی به ۶ مورد آبگرفتگی به ۱۲۲ نفر در قالب ۲۶ خانوار امدادرسانی کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدباقر محمدی امروز _ شنبه پانزدهم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران در خصوص خدمات این جمعیت به هم‌استانی‌ها در پی بارندگی‌های اخیر، اظهار کرد: تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر در پی هشدار نارنجی هواشناسی و مدیریت بحران استان، به حالت آماده‌باش درآمدند.

وی ادامه داد: به نسبت شدت بارش‌ها، مشکلات استان کمتر بود به طوری‌که در این چند روز بارش؛ جمعیت هلال احمر با امدادرسانی به ۶ مورد آب گرفتگی به ۱۲۲ نفر در قالب ۲۶ خانوار امدادرسانی کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به امدادرسانی به ۵ حادثه کوهستانی و جاده‌ای ناشی از بارندگی‌ها، گفت: امداد رسانی‌ها در منطقه سر فیروزآباد شهر کرمانشاه، عشایر دالاهو، ازگله ثلاث باباجانی، روستاهای اسلام‌آباد غرب و… بوده است.

وی، از آماده‌باش هلال احمر خبر داد و گفت: با توجه به اعلام هواشناسی در راستای پیش‌بینی بارندگی طی هفته‌جاری در آماده‌باش کامل هستیم.

کد خبر 750530

دیگر خبرها

  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه برای تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • برگزاری اجتماع «فرمانده مهدی» در مهریز
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه مبنی بر تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • کارگروه چابک و اثرگذار برای کاهش نرخ بیکاری
  • جنگ و زلزله؛ بلایایی که تاب‌آوری کشورها را به‌خطرمی‌اندازند
  • زلزله سیاسی در معتبرترین دانشگاه‌های جهان
  • امدادرسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل و آبگرفتگی کرمانشاه
  • بیش از ۸۴۰ میلیون ریال تراکنش مازاد نانوایی ها بازگردانده شد
  • امدادرسانی به ۲۶ خانوار کرمانشاهی
  • آبگرفتگی و سیلاب در ۸ شهر استان کرمانشاه