Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: در قالب اجرای طرح اشتغال فراگیر دولت در سالجاری، باید 33 هزار و 170 فرصت شغلی جدید تا پایان سال در استان ایجاد شود.

به گزارش ایلنا، ایرج ذوالفقاری شامگاه یکشنبه در کارگروه تخصصی اشتغال استان در سنندج، افزود: در قالب اجرای طرح اشتغال فراگیر دولت در سالجاری، باید 33 هزار و 170 فرصت شغلی جدید تا پایان سال در استان ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه طبق سند اشتغال فراگیر ایجاد 970 هزار فرصت شغلی در کشور پیش بینی شده است، گفت: از این میزان، سهم استان کردستان 33 هزار و 170 فرصت شغلی است.

ذوالفقاری با اشاره به اینکه بیش از یکهزار میلیارد تومان تسهیلات در بخش های مختلف برای اشتغال استان کردستان در بودجه سال 96 در نظر گرفته شده است، تاکید کرد: دستگاه های متولی در استان تا پایان بهمن ماه فرصت دارند تسهیلات در نظر گرفته شده را جذب کنند.

مدیر امور تعاون کردستان عنوان کرد: برنامه استغال فراگیر در 15 اردیبهشت امسال از سوی ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی به منظور رونق تولید، ایجاد رشد هشت درصدی، افزایش سرمایه گذاری و ایجاد فرصت های شغلی با توجه به رویکردهای پنج گانه اقتصاد مقاومتی تدوین شده است.

ذوالفقاری خاطرنشان کرد: براساس گزارش مرکز آمار ایران به عنوان مرکز آمارهای رسمی کشور؛ نرخ بیکاری استان کردستان در تابستان امسال 13.7 دهم درصد و نرخ بیکاری کشور در این مدت 12.6دهم درصد بوده است.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۸۵۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند

روح اله خدابنده لو گفت: کارفرمایان با جذب مددجویان بهزیستی و ایجاد اشتغال برای این گروه علاوه بر اجر اخروی می توانند از مشوق های بیمه ای بهزیستی و تسهیلات کم بهره استفاده کنند.

به گفته این مسوول، تسهیلات اشتغال برای افراد دارای معلولیت از سن ۱۸ تا ۵۰ سالگی قابل پرداخت است.

وی اظهار داشت: همه مددجویان بهزیستی در حوزه‌های تخصصی توانبخشی، پیشگیری و اجتماعی منوط به اینکه پرونده فعال داشته و فاقد شغل باشند، می‌توانند از تسهیلات اشتغال بهزیستی بهره مند شوند.

مدیر کل بهزیستی زنجان با بیان اینکه مددجویان بعد از گذراندن دوره آماده‌سازی شغلی از سوی مددکار حوزه شغلی بهزیستی احراز صلاحیت می‌شوند، خاطرنشان کرد: مددجویان شاغل و حقوق‌بگیر بخش‌های دولتی و غیردولتی مشمول دریافت تسهیلات اشتغال بهزیستی نمی‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور
  • ایجاد بیش از ۱۵۰۰ فرصت شغلی توسط تعاونی‌های استان کرمانشاه
  • وجود بیش از ۱۹ هزار واحد کارگری و کارگاه‌های تولیدی در کردستان
  • تحقق ۶۹ هزار شغل در استان اصفهان
  • آینده شغلی طلبه تداوم کار انبیاء است
  • بیش از ۲ و نیم میلیون فرصت شغلی در دولت سیزدهم ایجاد شد
  • اعطای تسهیلات 4 میلیاردی به کارفرمایان در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • اعطای تسهیلات 40 میلیاردی به کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند