Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - ایلنا نوشت: فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: یک پل هوایی بین کرمانشاه و سر پل ذهاب ایجاد کردیم که تاکنون ۶۰۰ مجروح را از این طریق جا به جا کرده ایم.

امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی درباره آخرین وضعیت  شهرستان سرپل ذهاب گفت: بیش از ۳۵۰ داغ بر دلمان نشسته و بیش از دو هزار نفر مصدوم شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیپ‌‌های یگان ارتش جمهوری اسلامی در منطقه مستقر شدند و کار آواربرداری توسط آنان آغاز شده است.

او با بیان اینکه با روشن شدن هوا یک پل هوایی بین کرمانشاه بر سرپل ذهاب برقرارکردیم و ۲۵۰ بالگرد دراین منطقه پرواز کردند که تاکنون بیش از ۶۰۰ مجروح را جابجا کردند، اظهار داشت: با استفاده از همین پل توسط هواپیماهای ۳۳۰ نیروی زمینی مجروحان را به کرمانشاه منتقل کردیم و چهار تیپ آواربرداری شهرستان پل سر ذهاب را برعهده گرفته‌اند.

فرمانده کل ارتش افزود: حتی یک نفر هم زنده بیرون بیاید برای ما با ارزش است. ارتش جمهوری اسلامی کار خود را با قدرت و شدت ادامه می‌دهد. 

موسوی در مورد اقلام مورد نیاز مناطق آسیب‌دیده تصریح کرد: چادر، غذا و کنسرو بسیار نیاز است. ما هزار تخته چادر به همراه سایر مایحتاج به این شهرستان فرستادیم. با تاریک شدن هوا سرما افزایش پیدا خواهد کرد و ما به شدت به وسایل گرمایشی نیاز داریم. 

وی درباره شهادت تعدادی از نیروهای ارتش بر اثر زلزله در مناطق مرزی استان کرمانشاه، گفت: متاسفانه بر اثر تخریب اماکن ارتش در مرزها و در پادگان‌‌های شهرهای زلزله زده، تعدادی از جوانان ما از دست رفتند، البته بدلیل مشکلات مردم رسیدگی به مشکلات مردم در اولویت‌ اول قرار دارد.

سرلشکر موسوی خاطر نشان کرد: ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بتوانیم مقداری از درد و غم مردم مناطق زلزله‌زده را کاهش دهیم.

وعده آب و برق وزیر کشور

همچنین مهر نوشت:

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور ظهر امروز پس از بازدید از منطقه زلزله زده سرپل ذهاب در جلسه اضطراری ستاد مدیریت بحران طی سخنانی اظهارداشت: مسئولان آب، فاضلاب و برق منطقه هر چه سریعتر نسبت به برقراری آب و برق شهرستان پل ذهاب اقدام کنند.

وی با بیان اینکه با هماهنگی های انجام شده محموله‌های بیشتری از آب، غذا و چادر در این محل توزیع خواهد شد، گفت: باید توزیع این اقدام به کمک معتمدین محلی و مردم صورت بگیرد زیرا اینکار موجب افزایش ارامش و دلگرمی مردم می‌شود.

وزیر کشور با بیان اینکه تمامی امکانات کشور برای خدمت رسانی به مردم استانهای غربی کشور بسیج شده است بر لزوم شناسایی هر چه زودتر مفقودین قبل از عملیات آواربرداری تاکید کرد.

رحمانی فضلی مجددا به مسئولان زیرربط دستور داد هر چه زودتر و ظرف چند ساعت آینده اقدامات لازم برای برقراری آب و برق شهرستان به طور کامل صورت بگیرد.

در پایان این جلسه برای انجام هر یک از برنامه ها و تصمیمات مسئولانی ویژه تعیین شدند تا این تصمیمات هرچه زودتر عملیاتی شود.

 گفتنی است در این جلسه نیز مسئولان شهرستانی، استانی و کشوری حضور داشتند.

 

29216

کلید واژه‌ها : ارتش جمهوری اسلامی ایران - عبدالرضا رحمانی فضلی - وزارت کشور - زلزله -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۹۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پهپاد آمریکا و نفتکش انگلیس هدف قرار گرفت

سخنگوی ارتش یمن از سرنگونی پهپاد آمریکایی و هدف قرار دادن نفت کش انگلیس در آب‌های دریایی سرخ خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای  مسلح یمن بامداد امروز شنبه اعلام کرد که در حمایت از مردم و مقاومت فلسطین و در پاسخ به حملات آمریکا و انگلیس به یمن، دو عملیات در آسمان و دریای سرخ انجام داده است.

او گفت که «نیروی دریایی نیروهای مسلح یمن با استعانت از خداوند متعال، یک فروند کشتی نفتی انگلیسی (ANDROMEDA STAR) را در دریای سرخ با تعدادی موشک مناسب نیروی دریایی هدف قرار دادند که منجر به اصابت مستقیم این کشتی شد».

سخنگوی نیروهای مسلح یمن همچنین از عملیات دیگر خبر داد و گفت: «نیروهای پدافند هوایی نیروهای مسلح یمن روز گذشته (جمعه) موفق شدند یک فروند هواپیمای MQ9 آمریکایی را در حریم هوایی استان صعده به هنگام انجام ماموریت های خصمانه، سرنگون کنند و با موشک مناسب مورد هدف قرار گرفت».

سرتیپ یحیی سریع همچنین از یمنی‌ها به دلیل حمایت از مردم و مقاومت فلسطین و همچنین به دلیل حمایت های آن‌ها از عملیات‌های ارتش یمن علیه رژیم اسرائیل و کشورهای آمریکا و انگلیس تقدیر و تشکر کرد.

سرنگونی دومین پهپاد 32 میلیون دلاری آمریکا در سواحل یمنآمادگی مردم یمن برای جنگ مستقیم با ارتش رژیم صهیونیستیراهپیمایی باشکوه یمنی‌ها در حمایت از غزه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح
  • چهار هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بازسازی مناطق زلزله‌زده و حل برخی از مشکلات کلانشهر کرمانشاه
  • وقوع سالانه ۱۴ تا ۱۵ هزار زلزله در سطح کشور
  • ایمن‌سازی کرمانشاه ۴۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد
  • مبلغ مسئولان کرمانشاه برای تکمیل مناطق زلزله‌زده دقیق نیست
  • بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶
  • زلزله ۳.۱ ریشتری حوالی ازگله در استان کرمانشاه را لرزاند
  • پهپاد آمریکا و نفتکش انگلیس هدف قرار گرفت
  • تعامل ارتش روسیه و چین روندهای جهانی را تثبیت می‌کند