Web Analytics Made Easy - Statcounter

می توان گفت که به غیر از جام جهانی ۶۲ شیلی که تیم فوتبال بارسلونا ۷ نماینده داشت، مشارکت این تیم در جام های جهانی تا سال ۹۴ زیاد نبود

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

این امکان وجود دارد که در جام جهانی روسیه، بارسلونا بیشترین نماینده را در تاریخ خود داشته باشد.

تنها ۴ سهمیه برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ باقی مانده و ۲۸ تیم صعودشان قطعی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امشب ایتالیا برابر سوئد و فردا ایرلند برابر دانمارک بازی حساسی پیش رو دارند. ضمن اینکه از بین هندوراس، استرالیا، نیوزلند و پرو نیز دو تیم دیگر راهی جام جهانی خواهند شد.

در حال حاضر باشگاه بارسلونا ۱۶ نماینده در جام جهانی دارد که در نوع خود یک رکورد محسوب می شود. از سال ۱۹۳۰ که اولین جام جهانی برگزار شد تا سال ۲۰۱۴، ۱۱۵ بازیکن از بارسلونا که تحت قرارداد با این تیم بودند، در جام های جهانی حاضر بوده اند.

شاید این رقم اندکی به نظر برسد ولی باید توجه داشت که تا سال ها تیم های اروپایی همچون بارسا، بیشتر از بازیکنان بومی استفاده می کردند و مثل ۲۵ سال اخیر عطش برای جذب بازیکنان بین المللی زیاد نبود.

می توان گفت که به غیر از جام جهانی ۶۲ شیلی که بارسا ۷ نماینده داشت، مشارکت این تیم در جام های جهانی تا سال ۹۴ زیاد نبود ولی از آن پس بلوگرانا معمولا ده ها بازیکن در جام های جهانی داشته است. فعلا رکورد به جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی بر می گردد که بارسلونا ۱۴ نماینده داشت.

تا به اینجا حضور ۱۶ بازیکن آبی اناری ها در جام جهانی روسیه قطعی شده است: مسی، ماسکرانو، پائولینیو، سوارز، پیکه، بوسکتس، آلبا، اینیستا، تراشتگن، اومتیتی، دینیه، دمبله، فرمالن، سمدو، گومس و راکیتیچ.

البته همیشه این احتمال وجود دارد که از این جمع تعدادی به دلایلی همچون مصدومیت جام جهانی را از دست بدهند و باید دید رکورد تعداد نماینده های بارسا در جام های جهانی، شکسته خواهد شد یا خیر.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۰۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار فاجعه بار: کاش ستاره بارسا برنمی‌گشت!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و چهارم لالیگا روبروی خیرونا به میدان رفت و با نتیجه باورنکردنی و عجیب 2-4 شکست خورد تا قهرمانی رئال مادرید در مسابقات این فصل مسجل شده باشد.

چهار گلی که بارسلونا در این بازی دریافت کرد باعث شد که تعداد گل‌هایی که این تیم در چهار دیدار اخیرش از حریفان خورده به ۱۳ گل برسد که آمار بسیار ناامید کننده و ضعیفی برای این تیم و خط دفاعی و دروازه‌بان آنها به حساب می‌آید.

تراشتگن در این فصل به دلیل مصدومیتی که در اردوی تیم ملی آلمان گریبانگیرش شد چند ماهی از میادین دور بود و هواداران بارسا امیدوار بودند که بازگشتش به ترکیب این تیم بتواند به آنها در کسب نتایج بهتر کمک کند اما شرایط به شکل دیگری پیش رفته است.

بسیاری از هواداران این تیم و همچنین کارشناسان پس از بازی شب گذشته انتقادهایی را از این ستاره آلمانی مطرح کردند. این در حالی است که عملکرد و مدافعان بسیاری هم دارد و تعداد زیادی معتقد هستند که حضور او باعث شد که دروازه بارسا بیشتر از چهار بار باز نشود و در واقع اشتباهات تیمی و خط دفاعی بارسا بود که باعث شد آنها شکست سنگینی را تجربه کنند.

دیگر خبرها

  • شکست‌ناپذیران؛ بایرلورکوزن و ژابی آلونسو در آستانه شکستن رکوردی 59 ساله
  • مهاجم کلیدی استقلال در آستانه محرومیت از بازی با فولاد
  • مأموریت سخت ژاوی به دکو: ژاوی سیمونز را به بارسلونا برگردان!
  • رئیس پلیس فتا: اینستاگرام بیشترین حجم آلودگی جرایم غیر اخلاقی را دارد
  • 12 قهرمانی در لیگ؛ داوید آلابا در آستانه رسیدن به رکورد تاریخی رایان گیگز
  • سیستان‌وبلوچستان، فارس و تهران رکوددار بیشترین تعداد حوادث ترافیکی در کشور
  • کاهش تعداد مراجعین ناشی از نزاع به پزشکی قانونی اردبیل
  • آمار فاجعه بار: کاش ستاره بارسا برنمی‌گشت!
  • جدول بیشترین قهرمانی لالیگا / اقتدار رئال مادرید با جام شماره 36
  • مایه دلگرمی آرسنال؛ رکورد بی نظیر بوکایو ساکا در پنج لیگ معتبر اروپایی‌