Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،دو تیم گیتی‌پسند و شهروند ساری پس از تساوی صفر بر صفر در نیمه اول به میدان آمدند؛ در این نیمه نماینده ساری بازی بهتری نسبت به نیمه اول ارائه کرد و بازی در دقایق ابتدایی پایاپای دنبال شد.

گیتی‌پسند در نیمه دوم هم به بازی منطقی خودش ادامه داد و با تمرکز سعی بر نزدیک شدن به دروازه حریف داشت اما تیم شهروند با دوندگی زیاد در امور دفاعی موفق نشان داد ولی به هرحال قفل دروازه شهروند شکسته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از گل اول، تیم گیتی‌پسند با استرس کمتری به بازی ادامه داد و فشار هواداران و بازی باعث شد تا دومین گل را هم شهروند ساری دریافت کند.

در فاصله 4 دقیقه به پایان بازی تیم ساری رو به بازی پاور پلی آورد تا بتواند نتیجه را جبران کند و توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند ولی در پایان بازی با نتیجه 2 بر 1 به سود گیتی‌پسند به پایان رسید تا این تیم یک پیروزی دیگر را با شمس کسب کند.

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۱۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوونتوس ۰ - ۰ میلان/ روسونری نایب قهرمانی را حفظ کرد

در مهمترین دیدار هفته سی و چهارم سری آ ایتالیا، تیم‌های یوونتوس و میلان در ورزشگاه آلیانز شهر تورین به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه نخست مسابقه به کسل کننده‌ترین شکل ممکن به پایان رسید، اما در نیمه دوم یوونتوس نمایش به مراتب بهتری داشت و موقعیت‌های متعددی روی دروازه میلان خلق کرد، اما مارکو اسپورتیلو با واکنش‌های تماشایی خود، مانع از بازشدن دروازه تیمش شد.

این تساوی بیشتر به نفع میلان بود تا یوونتوس. روسونری با این یک امتیاز، ۷۰ امتیازی شد و جایگاهش در رتبه دوم تثبیت شد. یوونتوس هم ۶۵ امتیازی شد و جایگاهش در رتبه سوم به خطر افتاد. بولونیا در صورت پیروزی در بازی فردا مقابل اودینزه، جای یووه را در رتبه سوم خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی السد
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • جام باشگاه های فوتسال آسیا دوباره برگزار می شود
  • یوونتوس ۰ - ۰ میلان/ روسونری نایب قهرمانی را حفظ کرد
  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال
  • خشم گیتی پسند از لغو جام باشگاه‌های آسیا؛ کنار می‌کشیم و وارد رشته‌های دیگر می‌شویم
  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال با لغو جام باشگاه‌های آسیا
  • تمدید قرار داد امیرحسین داودی با تبم گیتی پسند
  • پایان نوبت اول آزمون سراسری در صحت و امنیت کامل
  • پایان هیجان در اراک، کنار زدن مدافع عنوان قهرمانی با سخت کوشی آلومینیوم سازان