Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - پيکر پاک و مطهر شهيد عبدالعلي ثاني‌زاده يکي از شهداي گلگون‌کفن نيروي انتظامي (ژاندامري) استان خوزستان در شوشتر تشييع شد. به گزارش خبرگزاري تسنيم از شوشتر، پيکر پاک و مطهر شهيد عبدالعلي ثاني‌زاده يکي از شهداي گلگون کفن نيروي انتظامي (ژاندامري) استان خوزستان در دوران هشت سال دفاع مقدس احراز هويت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين شهيد از جمله 54 شهيد تازه تفحص شده ژاندارمري است که در تک دشمن در سال 1367 در منطقه زبيدات عراق به شهادت رسيده‌اند و پيکر مطهرشان در صبح روز پنج‌شنبه 13 مهرماه امسال از مرز شلمچه شهرستان خرمشهر به خاک وطن بازگشت.
پيکر مطهر سرباز شهيد عبدالعلي ثاني‌زاده به همراه پيکرهاي پاک سرباز شهيد بهمن بني‌مالک، سرباز شهيد قاسم سالمي و سرباز شهيد فريدون بابادي پس از 29 سال غربت شناسايي شد و به اهواز انتقال يافت.
با حضور اقشار مختلف مردم پيکر مطهر اين 4 شهيد تازه تفحص شده نيروي انتظامي خوزستان روز جمعه 19 آبان ماه مقارن با 21 صفر سال 1439 هجري قمري بعد از اقامه نمازجمعه در کلانشهر اهواز تشييع شد.
پس از برگزاري آيين تشييع، پيکر پاک و مطهر سرباز شهيد عبدالعلي ثاني‌زاده يکي از شهداي گلگون کفن نيروي انتظامي (ژاندامري) استان خوزستان در دوران هشت سال دفاع مقدس به زادگاهش شهرستان شوشتر منتقل شد و مورد استقبال مسئولان نظامي و انتظامي قرار گرفت.
به مناسبت بازگشت پيکر پاک و مطهر شهيد عبدالعلي ثاني‌زاده يکي از شهداي گلگون‌کفن نيروي انتظامي (ژاندامري) خوزستان در دوران هشت سال دفاع مقدس به زادگاهش، صبحگاه مشترک نيروهاي مسلح در شوشتر برگزار شد.
صبحگاه مشترک نيروهاي مسلح صبح اروز يکشنبه 21 آبان ماه با حضور يگان‌هاي نظامي در ستاد فرماندهي انتظامي شهرستان شوشتر در کنار پيکر پاک و مطهر سرباز شهيد عبدالعلي ثاني‌زاده انجام شد.
در اين برنامه نيروهاي نظامي و انتظامي ضمن گراميداشت ياد و خاطره‌ه اين شهيد، به مقام شامخ سرباز شهيد عبدالعلي ثاني‌زاده نيز اداي احترام کردند.
آئين وداع با سرباز شهيد نيروي انتظامي خوزستان با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌هاي شهدا، ايثارگران و جوانان خوزستاني در شوشتر برگزار شد.
اين برنامه در شهرک شهيد علم‌الهدي شوشتر برگزار شد و همشهريان شهيدان محمود و ابوالقاسم خادم سيدالشهدا به اين پرستوي تازه از سفر بازگشته اداي احترام کردند.
همچنين آيين وداع با سرباز شهيد عبدالعلي ثاني‌زاده يکي از شهداي گلگون کفن نيروي انتظامي (ژاندامري) استان خوزستان در شهرک مهدي‌آباد شوشتر انجام شد و مردم اين منطقه عزيز خود را در برگرفتند.
پيکر پاک و مطهر سرباز شهيد عبدالعلي ثاني‌زاده يکي از شهداي گلگون‌کفن نيروي انتظامي (ژاندامري) خوزستان نيز امروز دوشنبه 22 آبان ماه در شهرستان شوشتر انجام شد.
آيين تشييع پيکر پاک و مطهر سرباز شهيد عبدالعلي ثاني‌زاده از روستاي عله واقع در منطقه ميان‌آب جنوبي در 15 کيلومتري جاده شوشتر به اهواز آغاز شد و تا زادگاه شهيد در منطقه مقام شعيب نبي(ع) ادامه داشت.
پس از برگزاري آيين تشييع، پيکر پاک و مطهر سرباز شهيد عبدالعلي ثاني‌زاده يکي از شهداي گلگون‌کفن نيروي انتظامي (ژاندامري) خوزستان در مقام شعيب نبي(ع) آرام گرفت.
به گزارش تسنيم سرباز شهيد عبدالعلي ثاني‌زاده فرزند عبدالحسين در تاريخ سوم فروردين ماه سال 1347 در شهرستان دارالمومنين شوشتر ديده به جهان گشود و در دوران دفاع مقدس پا به پاي رزمندگان اسلام در جبهه‌هاي حق عليه باطل حضور يافت.
اين دليرمرد خوزستاني پس از حضور در جبهه‌هاي نور عليه ظلمت در روز 21 تير ماه سال 1367 همراه با جمعي از رزمندگان اسلام به فيض عظيم شهادت نائل شد.
شهيد عبدالعلي ثاني‌زاده در سن 20 سالگي در منطقه عملياتي زبيدات عراق به شهادت رسيد ولي پيکر مطهرش به وطن بازنگشته بود که پس از 29 سال احراز هويت شد.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۲۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تشییع و وداع با پیکر مطهر شهید مرتضی غلامی در دیلم

دریافت 131 MB کد خبر 6095861

دیگر خبرها

  • پیکر مطهر ۲ شهید دفاع مقدس در ۲ شهر خوزستان تشییع می‌شود
  • ۱۵ اردیبهشت، تشییع پیکر مطهر دو شهید دفاع مقدس در خوزستان
  • تشییع پیکر مطهر شهید تازه شناسایی شده در زرقان
  • تشییع پیکر مطهر شهید محمدرضا غضبان
  • مراسم تشییع و وداع با پیکر مطهر شهید مرتضی غلامی در دیلم
  • تشییع پیکر مطهر دو شهید دفاع مقدس، فردا در خوزستان
  • پیکر شهید «فرزین بلیان» بر روی دستان کرمانشاهیان تشییع می‌شود
  • برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر شهید محمد شفیع فیضی زاده در ایلام
  • پیکر مرزبان شهید در بانه تشییع شد
  • تشییع پیکر مطهر جانباز شهید سیلاوی در اهواز+فیلم