Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزشی دانشگاه پیام‌نور آذربایجان‌غربی گفت: مرکز آموزش تحصیلات تکمیلی و بین‌المللی دانشگاه پیام نور آذربایجان‌غربی با اعتبار ۲ میلیاردی احداث می‌شود.

به گزارش ایلنا از ارومیه، طالبزاده در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه، دانشگاه پیام نور، با شعار «آموزش برای همه، همه جا و همه وقت» کار خود را آغاز کرد، گفت: در حال حاضر دانشگاه پیام نور با ۱۸ مرکز و واحد،  ۱۷۱ هیئت علمی تمام وقت و ۳۶۰ کارمند اداری به کار خود ادامه می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره تعداد دانشجویان، اظهار کرد: در دانشگاه پیام‌نور، ۲۵ هزار دانشجو در حال تحصیل هستند که  ۱۴۰۳ نفر از این تعداد در مقطع ارشد تحصیل می‌کنند.

طالب‌زاده با بیان اینکه ۶۹۲ رشته در مقطع کارشناسی و ۲۰۵ رشته در مقطع کارشناسی ارشد در این دانشگاه وجود دارد، تلاش برای افزایش رشته‌ها در صورت وجود متقاضی را مورد اشاره قرار داد.

طالب‌زاده در پاسخ به میزان شهریه دانشجویان در مقطع کارشناسی اظهار کرد: میانگین شهریه در یک‌سال تحصیلی برای دانشجویان کارشناسی، یک‌میلیون تومان و برای دانشجویان ارشد یک‌میلیون ۸۰۰ هزار تومان است.

وی در پایان افزود: متقاضیان کارشناسی بازمانده از کنکور تا ۳۰ آبان ماه امسال فرصت دارند تا برای ثبت نام در دانشگاه پیام نور اقدام کنند.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۳۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو هیأت علمی دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد

حسن هاشمی پور عضو هیأت علمی دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان در سال ۱۴۰۳ به عنوان استاد نمونه کشوری انتخاب شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، حسن هاشمی پور متولد ۱۳۵۰ در رفسنجان است که مقطع کارشناسی در رشته مهندسی شیمی در دانشگاه تهران و مقطع کارشناسی ارشد و دکترا در رشته مهندسی شیمی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر را گذرانده است.

وی استاد تمام رشته مهندسی شیمی بوده که دارای سابقه تدریس ۲۳ سال در دانشگاه‌های شهید باهنر کرمان و، ولی عصر (عج) رفسنجان است.

حوزه تخصص وی سینتیک شیمیایی و جداسازی مواد در قالب پژوهش‌های تجربی و ریاضی با تاکید بر فناوری نانو است که نتایج این تحقیقات چاپ حدود ۱۰۰ مقاله در مجلات معتبر ملی و بین‌المللی، یک ثبت اختراع بین‌المللی، یک کتاب با ناشر بین‌المللی و دو کتاب با ناشر ملی است.

دیگر خبرها

  • علت محبوبیت رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی در کشورمان چیست؟
  • تمدید مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد
  • مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد
  • عضو هیأت علمی دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد
  • حذف ۲۷ رشته در دانشگاه اصفهان در سال جاری
  • آموزش ایمنیِ ترافیک به ۴۶۰۰ از دانش آموزان دختر و پسر مقطع ابتدایی مدارس حاشیه راه‌های آذربایجان غربی
  • ۲۷ رشته در دانشگاه اصفهان در سال جاری حذف می‌شود
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد
  • تحصیل ۳۴۰۰ دانشجو در دانشگاه فنی و حرفه‌ای چهارمحال وبختیاری