Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان پزشکی قانونی با صدور اطلاعیه‌ای خطاب به بازماندگان متوفقیان زلزله شب گذشته کرمانشاه اعلام کرد به منظور حفظ حقوق قانونی جانباختگان و بازماندگان از تدفین بدون صدور جواز دفن خودداری کنید.به گزارش بلاغ، مهرداد علی‌بخشی مدیرکل مدیریت بحران سازمان پزشکی قانونی کشور از اولیای متوفیات حادثه زلزله اخیر درخواست کرده تا برای حفظ حقوق قانونی جان‌باختگان و بازماندگان، از تدفین بدون صدور جواز دفن پزشکی قانونی جدا خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش روابط عمومی سازمان پزشکی قانونی کشور، علی بخشی با اشاره به حقوقی که در زمان حیات یا فوت یک فرد به اطرافیان تعلق می گیرد یا از آن ها ساقط می شود گفت: متخصصین پزشکی قانونی در کوتاه ترین زمان، جواز دفن جانباختگان را صادر می کنند و لازم است خانواده ها برای حفظ حقوق افراد متوفی، با جواز دفن، مراسم خاکسپاری را برگزار کنند..


منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۴۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تور‌های گردشگری غیرمجاز در انتظار برخورد قانونی

 

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی گفت: با تور‌های غیرمجاز گردشگری در استان بدون اغماض برخورد جدی خواهد شد.

به گفته مسعود فرخی افراد و یا گروه‌هایی که به صورت غیرمجاز اجرا کننده تور‌های کلوپ سافاری هستند، به پلیس فتا معرفی می‌شوند. پیگیری قضایی و شکایات از افراد اجرا کننده تور‌های غیرمجاز، معرفی افراد اجراکننده تور‌های غیرمجاز به پلیس فتا به منظور بستن صفحات مجازی و شماره تماس‌های تبلیغاتی آنها و همچنین معرفی این افراد به پلیس اماکن عمومی با هدف بستن فضا‌های تبلیغاتی آنان، با هدف جلوگیری از تور‌هایی است که بدون مجوز قانونی فعالیت می‌کنند.

فرخی افزود: تور‌های غیرمجاز گردشگری در استان دفتر فیزیکی ندارند و فعالیت‌های آنها به صورت آنلاین و در شبکه‌های اجتماعی انجام می‌شود. متولیان تور‌های غیرمجاز شناخت کافی از گردشگری ندارند و پوشش بیمه‌ای به گردشگر ارائه نمی‌دهند و در صورتی که در طول سفر مخاطره‌ای برای مسافران پیش بیاید، مسئولیت آن را به عهده نمی‌گیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • صدور مجوز تأسیس و فعالیت مرکز تجاری ج. ا. ایران در نروژ
  • قهرمانی لیگ برتر رویینگ بانوان سهم دانشگاه آزاد شد/ صدور جواز حضور رقابت‌های بین‌المللی روسیه
  • شهر بدون کوچه ایران را بشناسید
  • صدور ۱۰ مجوز فعالیت گردشگری سلامت در مشهد
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • تسهیل فرایند صدور مجوز تشکل‌های قرآنی مردمی
  • رتبه اول کشوری در زمینه انجام تکالیف قانونی صدور مجوز
  • وزارت ارتباطات در تکالیف قانونی صدور مجوز اول شد
  • قانون جدید صدور حکم تخلیه مستاجر سال ۱۴۰۳
  • تور‌های گردشگری غیرمجاز در انتظار برخورد قانونی