Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@07:03:19 GMT

دايي: با فساد در فوتبال برخورد جدي شود

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۰۴۴۶۵

دايي: با فساد در فوتبال برخورد جدي شود

خبرگزاري آريا - رييس فدراسيون و سرمربي سايپا امروز ديداري داشتند که در آن به بحث فساد در فوتبال پرداختند.
به گزارش سرويس ورزشي جام نيـوز، از سايت فدراسيون فوتبال، علي دايي، پيشکسوت و کاپيتان سابق تيم ملي فوتبال ضمن تسليت به جامعه ايران به خاطر درگذشت تعدادي از هموطنان عزيزمان در غرب کشور در حاشيه جلسه خود با مهدي تاج، رئيس فدراسيون فوتبال گفت: بايد کمپيني را درست کرد تا جامعه فوتبال، فدراسيون فوتبال و همه آحاد ورزش کشور با ياري رساند به اين عزيزان، شرايط مناسب را فراهم کنند؛ در واقع انتظار ما اين است که با آسيب ديدگان اين زلزله همدري کنيم و هر آنچه که در توانمان است، از آنها دريغ نکنيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کاپيتان سابق تيم ملي فوتبال درباره بحث فساد و موضوعاتي که اخيرا در اين خصوص مطرح شده است، گفت: انتظار ما اين است که به بحث فساد به صورت جدي برخورد شود و با کار کارشناسي و اجراي برنامه‌هاي مختلف، اين معضل ريشه کن شود. فساد در جامعه وجود دارد و فوتبال نيز از اين قاعده مستثني نيست. بر همين اساس معتقدم نبايد بيش از حد بحث فساد در فوتبال را برجسته کرد و با سياه‌نمايي شرايطي فراهم شود که اين رشته پُر طرفدار مظلوم واقع شود.
سرمربي تيم فوتبال سايپا در ادامه ابراز کرد: فدراسيون فوتبال در راستاي بررسي ورفع معضلات فساد در فوتبال، قول هر گونه همکاري را داد تا با استفاده از داشته‌هاي خود و همکاري با کميته اخلاق، پليس امنيت و دستگاه‌هاي نظارتي بتواند در رفع اين مسئله بکوشد. در واقع اين موضوع نياز به کار کارشناسي، تحقيقي و برنامه‌ريزي دقيق و زيربنايي دارد که بايد ساختارش شکل بگيرد و باشگاه‌ها در کنار هيأتهاي فوتبال استان‌هاي سراسر کشوردر اين زمينه فعاليت‌هاي گسترده‌اي را انجام دهند. اگر حمايت و همدلي جامعه فوتبال در اين بخش وجود داشته باشد بدون شک مي‌توان شاهد نتايج موثري در رفع اين معضل بود.
وي ادامه داد: تاج از پيشنهاد جلسه با کليه دست اندرکاران و پيشکسوتان فوتبال استقبال و اعلام کرد که با اعضاي کميته‌هاي اخلاق و انضباطي و همچنين دستگاه‌هاي نظارتي، جلسه اي در اين خصوص برگزار خواهد کرد و از اظهار نظرات گفته شده به هيچ وجه ناراحت نبوده و اين مطالب را موجب رشد و شکوفايي فوتبال مي‌داند.
دايي در پايان در خصوص روند آماده‌سازي تيم ملي فوتبال جهت حضور در رقابت‌هاي جام جهاني 2018 روسيه گفت: اميدوارم شرايط براي ملي‌پوشان به گونه‌اي فراهم شود که بتوانند با برگزاري تمرينات و ديدارهاي تدارکاتي، آمادگي لازم را کسب کنند. براي تيم ملي فوتبال ايران در ميادين پيش رو و بازي‌هاي جام جهاني آرزوي موفقيت دارم.
ورزش سه
1210

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۴۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم فدراسیون در مورد هوادار جنجالی سپاهان!

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد: نصرالله گرگزن، هوادار منتسب به باشگاه سپاهان به دلیل رفتار توهین آمیز در جریان بازی مقابل پرسپولیس، و اینکه اظهارات وی از مصادیق هتک حرمت و توهین محسوب می‌شود، نامبرده به مدت ۱۰ سال از ورود به کلیه ورزشگاه‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی کشور محروم خواهد بود.

منبع: تسنیم

tags # سپاهان سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • عکس‌| برخورد گرم علی دایی با اهالی اکباتان؛ ذوق‌زدگی یک کودک از دیدار با شهریار
  • پیام پر از طعنه و تذکر سپاهان به کمیته انضباطی
  • بیانیه جدید باشگاه سپاهان؛ لیدرهای قسمت بانوان را شناسایی کنید
  • بیانیه چهار بندی سپاهان در واکنش به حکم‌ کمیته انضباطی
  • باشگاه سپاهان: کمیته انضباطی سرعت عمل را در موارد دیگر به کار گیرد
  • بیانیه چهار بندی در واکنش به حکم‌ کمیته انضباطی
  • کمیته انضباطی سرعت عمل را در موارد دیگر به کار گیرد
  • حکم فدراسیون در مورد هوادار جنجالی سپاهان!
  • ضرورت برخورد جدی با شرب خمر در جامعه
  • تمجید فوق‌العاده نشریه فورفورتو از علی دایی | او سوپراستار بین‌المللی فوتبال است | شاید نمی‌دانستید که علی دایی آنجا حضور داشت!