Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رقيب آمريکاي جنوبي ايران با اينکه حسرت حضور در جام جهاني را دارد اما يک تيم چغر و سخت امتياز بده به شمار مي رود.
سرويس ورزش مشرق - حريف فرداي تيم ملي فوتبال ايران از نگاه فيفا تيم پنجاه و يکم دنياست. تيمي که در جدول 10 تيمي مرحله نهايي رقابتهاي انتخابي جام جهاني در آمريکاي جنوبي آخر شد تا حسرت نرسيدن به روسيه را بخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اما آيا تيمي که اروگوئه و آرژانتين را وادار به توقف کرده بايد ضعيف شمرد؟ ونزوئلا در جدولي که برزيل با 18 بازي و 41 امتياز به صدرش رسيد با کسب تنها دو پيروزي و 12 امتياز آخر شد در حالي که 19 گل زد و 35 گل دريافت کرد. با اين حال آمار و ارقام گوياي همه واقعيت ها در مورد تيم رافائل دودامل 44 ساله نيست.
به طور مثال آرژانتين با تمام ستاره هايش هم مثل تيم آخر جدول يعني ونزوئلا طي 18 بازي تنها 19 گل به ثمر رساند!
8 بازي و تنها يک شکست
ونزوئلا در سال 2017 هشت بازي انجام داد که دو تاي آنها دوستانه و 6 تاي آنها از سري رقابتهاي انتخابي جام جهاني 2018 روسيه بود.
جالب توجه اينکه رقيب تيم ملي ايران طي ديدارهاي ياد شده فقط يک مرتبه برابر شيلي تن به شکست داد و در ساير ديدارها برابر رقباي سرشناس خود ايستادگي کرد.
در واقع مردان دودامل به هيچ کدام از تيم هايي که راهي جام جهاني شدند چراغ سبز نشان ندادند و تنها به تيمي باختند (شيلي)که خود مجوز حضور در جام جهاني را بدست نياورد.

تيم محافظه کار
ونزوئلا طي 8 ديدار سال جاري ميلادي خود به 6 تساوي دست يافت تا يادمان باشد تيمي که امشب برابر ما قرار مي گيرد، ذاتا به يک گروه محافظه کار تبديل شده است. آنها در دو ديدار دوستانه پي در پي برابر آمريکا و اکوادور به تساوي 1-1 رضايت دادند. بعد سه ديدار بعدي آنها -در رقابتهاي انتخابي - برابر کلمبيا (0-0) آرژانتين (1-1) واروگوئه(0-0) هم به تساوي انجاميد.
ثبت 5 تساوي پي در پي در بازي هاي ملي به خودي خود يک رکورد به حساب مي آيد. رکوردي که امروز در دست رقيب تيم ملي ايران است.
آنها يک تساوي 2-2 هم در اولين بازي سال 2017 خود برابر پرو داشتند که جنسش تا حدود زيادي با جنس تساوي هاي يک بر يک آنها شبيه بود!
در هفته سيزدهم رقابتهاي انتخابي جام جهاني ونزوئلا در شرايطي برابر ميهمانش پرو به تساوي 2-2 رضايت داد که ابتدا با گلهاي دقايق 24 ويلانوئوا و40 اوترو از رقيب پيش افتاده بود.
با اين حال محافظه کاري بيش از حد کادر فني تيم باعث شد تا رفتن به لاک دفاعي و تغيير استراتژي کار دست ميزبان بدهد. به اين ترتيب پرو اين جسارت را پيدا کرد که ابتدا در اولين دقيقه از آغاز نيمه دوم بازي با کاريلو به گل نخست برسد و سپس با گوئررو در دقيقه 64 ونزوئلا را از رسيدن به پيروزي محروم کند.
آنها در ديدار دوستانه با آمريکا هم ابتدا با گل دقيقه 29 ولاسکوئز پيش تاخته از حريف پيش خود را حفظ کنند و مغلوب ضربه دقيقه 61 پوليسيس شدند.
گفته شد تيم محافظه کار چون رد اين دست به عصا دويدن در ديدارهاي ديگر ونزوئلا هم به وضوح مشاهده مي شود.

مدافعان چپ متخصص در گل به خودي!
به نظر مي رسد در خط دفاعي ونزوئلا بازيکناني حضور دارند که روي ضربات ايستگاهي قابليت زيادي جهت خلق ماجرا دارند!
در واقع اين تيم طي 8 ديدار ياد شده 7 گل زده و 8 گل خورده در شرايطي که 2 تا از گلهايي که دريافت کرده حاصل اشتباهات مدافعان چپش در باز کردن دروازه تيم خودي بوده است.
يکي از مدافعان چپ پا وغير قابل پيش بيني ونزوئلا ويلانوئوا است. مدافعي 24 ساله که در دسته دوم فوتبال اسپانيا براي کاديز به ميدان مي آيد.
ميکل که فصل گذشته براي مالاگا در لاليگا 13-14 بازي انجام داد، خيلي زود به کاديز منتقل شد تا بلکه در سطح پايين تر فوتبال اسپانيا کارايي بيشتري داشته باشد.
اين بازيکن بعد از اينکه 2 گل ملي به پرو در سالهاي 2016 و 2017 زد، سومين گل خود در بازيهاي ملي را براي اکوادور به ثمر رساند!
در واقع در ديدار ونزوئلا با اکوادور اين ميکل بود که در دقيقه 29 گل به خودي زد تا ونزوئلا مجبور شود با گل دقيقه 43 مورنو دست گلي که مدافع چپش آب داده بود جبران کند.
و اما دومين مدافع چپ ونزوئلا که در بدترين شرايط ممکن به دروازه خودي شليک کرد رالف گونتز فلتشر ماتينز دو رگه که نيمه سوئيسي- ونزوئلايي است. مدافع حال حاضر زاراگوزا در دسته دوم فوتبال اسپانيا که براي تيم زير 21 ساله هاي سوئيس هم به ميدان رفته است.
رالف که در رقابتهاي اتخابي جام جهاني 7 بازي 90 دقيقه اي براي تيم ونزوئلا انجام داده است در ديدار با آرژانتين با گل به خودي دقيقه 54 خود ميزبان را به جام جهاني بازگرداند.
در واقع ونزوئلا با گل دقيقه 50 موريلو خورخه سامپائولي و سربازانش را مات کرده بود که اشتباه فلتشر آرژانتين را روي ريل برگشتن به جام جهاني قرار داد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۵۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فنرباحچه 2-1 بشیکتاش؛ پیروزی آسان قناری‌ها برابر حریف ده نفره

فنرباحچه و بشیکتاش یکی دیگر از دربی های معروف شهر استانبول را برگزار کردند. 

طرفداری - دو تیم فنرباحچه و بشیکتاش در چارچوب هفته سی و چهارم رقابت های سوپرلیگ ترکیه به مصاف هم رفتند. 

فنرباحچه در خانه بازی را بهتر شروع کرد. آن ها توپ و میدان را در اختیار داشتند. در ادامه، میزبان دو تعویض اجباری داشت و سویونجو و کرونیچ به جای بکائو و یوکسک به زمین آمدند. در دقیقه 25، داور بازی بعد از بازبینی صحنه خطا روی فرد، موسراتی را با کارت قرمز از زمین اخراج کرد. در دقیقه 30، توپ از سمت چپ ارسال شد و باتشوایی با زیرکی گل اول بازی را به ثمر رساند. بازی در نیمه اول با نتیجه 1-0 به پایان رسید. 

ناراحتی موسراتی بعد از اخراج از زمین به خاطر خطا روی فرد

بشیکتاش نیمه دوم را بهتر شروع کرد. آن ها سعی می کردند به گل مساوی برسند. ولی خط هافبک فنرباحچه به خوبی میانه میدان را کنترل می کرد و مهاجمان بشیکتاش فرصت خوبی به دست نمی آوردند. کم کم فنرباحچه پیشروی کرد و بشیکتاش هم به خاطر یک بازیکن کمتر، نمی توانست ریتم بازی را به نفع خود تغییر دهد. در دقیقه 69، عرفان جان کاهوه چی در سمت راست باکس پنالتی بشیکتاش صاحب توپ شد و با یک شوت دیدنی، گل دوم میزبان را زد. بعد از گل، بازی سرد شد چون به نظر می رسید هیچ کدام از دو تیم انگیزه ای برای تغییر نتیجه ندارند. ولی جنک توسون در دقیقه 82، با یک شوت از راه دور زیبا، یکی از گلهای خورده را جبران کرد. بازی در نهایت با برد 2-1 فنرباحچه به پایان رسید. 

اطلاعات بازی فنرباحچه و بشیکتاش روز و تاریخ برگزاری: شنبه 8 اردیبهشت 1403 / 27 آوریل 2024 ساعت: 19:30 به وقت تهران ورزشگاه: شوکرو ساراچ اوعلو (فنرباحچه) تورنمنت: هفته 34 سوپرلیگ ترکیه / فصل 24-2023 داور: ولکان بای آرسلان گلزن فنرباحچه: باتشوایی (30) - کاهوه چی (69) گلزن بشیکتاش: توسون (82) ترکیب ابتدایی فنرباحچه و بشیکتاش فنرباحچه (1-3-2-4): لیواکوویچ | کادی اوعلو، بکائو، جیکو، اوسایی | فرد، یوکسک | کاهوه چی، شیمانسکی، تادیچ | باتشوایی بشیکتاش (1-3-2-4): گونوک | ماسوئاکو، کولی، وورال، اویسال | فرناندز، موسراتی | راشیتسا، موچی، کلچسوی | مولکا نمرات بازیکنان فنرباحچه و بشیکتاش از هو اسکورد

 

 

آمار مسابقه فنرباحچه و بشیکتاش از فوتموب

 

 

جدول سوپرلیگ ترکیه

 

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • رابطه دردسرساز سحر دولتشاهی و پیمان معادی خارج از اتاق درمان | این خانم روان درمانگر سریال است یا...؟ | پاشنه آشیل «افعی تهران» | ببینید
  • پیروزی بارسلونا برابر والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • نبرد رم و ناپولی برنده نداشت/ آزمون پنالتی گرفت
  • پرسپولیس و پارادوکس مدافعان میانی؛ ستاره‌های منجی یا پاشنه آشیل؟
  • برتری تیم فوتسال ایران برابر تایلند در نیمه اول +ویدئو
  • قاسمپور: خط دفاع پرسپولیس سردرگم است/ آلومینیوم چیزی برای از دست دادن نداشت
  • اتلتیکو نبرد کسب سهمیه را از بیلبائو برد
  • لوآور رده پانزدهمی، جشن قهرمانی پاری‌سن‌ژرمن را به تاخیر انداخت
  • پاری‌سن‌ژرمن با تساوی خانگی مهیای سفر به آلمان شد
  • فنرباحچه 2-1 بشیکتاش؛ پیروزی آسان قناری‌ها برابر حریف ده نفره