Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت راه‌های منتهی به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه را اعلام کرد.

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های مواصلاتی به کرمانشاه گفت: کلیه راه‌های مواصلاتی استان کرمانشاه اعم از راه‌های اصلی و فرعی باز است.

وی افزود: از دیروز ممنوعیت تردد وسایل سنگین از محور اسلام آباد به سمت سر پل ذهاب و قصر شیرین اعمال شده و امروز هم تا پایان وضعیت بحرانی و امدادرسانی به زلزله‌زدگان در استان این ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این ممنوعیت شامل حاملان مواد سوختی، غذایی و امدادرسانی نمی‌شود.

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه از تردد وسایل غیرمسوول به استان کرمانشاه هم در مبادی ورودی ممانعت می‌شود، گفت: کماکان از مردم می‌خواهیم که از مراجعات انفرادی به مناطق زلزله زده جدا خودداری کنند.

رحمانی همچنین گفت: در این محورهای مواصلاتی مداخلات جوی هم نداریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۷۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور علی آباد-گرگان با ثبت ۷۶ هزار تردد جز پر ترددترین محورگلستان

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف مرگان ظهر سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به ثبت بیش از ۷۶ هزار تردد در محور علی آباد- گرگان، اظهار کرد: بر اساس آمار بیشترین ترددهای ورودی از ابتدای سال جاری تاکنون مربوط به روز ۲۲ فروردین و ترددهای خروجی در روز ۲۴ فروردین بوده است.

وی با اشاره به اینکه ۲۶ درصد تردد خودروهای استان در این مدت غیربومی بوده است، افزود: استان‌های تهران، خراسان رضوی و مازندران به ترتیب بیشترین سهم را در این ترددها داشته‌اند.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: بیشترین ترددهای ورودی محورهای استان طی مدت ذکر شده یک میلیون و ۳۹۳ هزار و ۸۲ تردد و مجموع خروجی‌های استان نیز، بیش از یک میلیون و ۵۱۸ هزار تردد به ثبت رسیده است.

وی افزود: همچنین در این مدت حدود ۸۰ هزار تماس تلفنی با سامانه گویای ۱۴۱ از سوی شهروندان حاصل شده که آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی استان و شکایاتی از حمل و نقل مسافربری و باربری و مشکلات جاده‌ای را درخواست داشته و به ثبت رسانده‌اند.

استان گلستان ۵ هزار و ۲۵۷ کیلومتر انواع راه دارد.

کد خبر 6099420

دیگر خبرها

  • گرانی بنزین عامل خرید خودرو‌های برقی می‌شود؟
  • ۷۵ میلیون تردد بین استانی در فروردین ثبت شد؛ رشد ۱۳ درصدی ترددها
  • محور علی آباد-گرگان با ثبت ۷۶ هزار تردد جز پر ترددترین محورگلستان
  • تمام برنج‌های وارداتی در مبادی ورودی کشور و در مبدا تولید نمونه‌برداری می‌شود
  • ثبت بیش از ۸۴۹ هزار تردد طی تعطیلات اواسط اردیبهشت در محور‌های مازندران
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرگ پرویزخان
  • گلایه شهروندان تهرانی از وضعیت نامناسب برخی از بی آر تی‌ها + فیلم
  • عرضه خودروهای برقی آغاز شد
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در محورهای خراسان شمالی‌