Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌ و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: اطلاعیه سازمان سنجش درباره نحوه تکمیل ظرفیت دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی ناپیوسته حرفه‌ای دانشگاه جامع علمی کاربردی و همچنین دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای این دانشگاه از چهارشنبه سوم آبان ماه در سایت سازمان سنجش منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: متقاضیان پذیرش دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی اعم از اینکه در دوره مهرماه ۹۶ ثبت نام کرده یا نکرده‌اند، می‌توانند با توجه به مفاد اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور و از طریق لینک جستجوی کدرشته محل‌های تحصیلی پس از پرداخت هزینه ثبت نام با مراجعه به مراکز آموزشی پذیرنده، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

توکلی یاد آور شد: براساس  آمار 24 هزار و 580 داوطلب در دانشگاه‌های علمی کاربردی ثبت نام کرده‌اند.

انتهای پیام/

آخرین آمار از ثبت نام داوطلبان در دانشگاه علمی و کاربردی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۷۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت سنجش کیفی روند نظارت بازرسان بر بازار

در دومین جلسه کمیته اقدام مشترک ستاد تنظیم بازار استان اعضا بر لزوم کیفی سازی نظارت‌ها بر واحد‌های خرده فروشی و تشدید بازرسی‌ها بر واحد‌های تولیدی تاکید کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان در حاشیه این جلسه گفت: در این جلسه نمایندگان سازمان‌های صمت، جهاد کشاورزی و اتاق اصناف گزارش‌های عملکرد بازرسی‌های صورت گرفته از سوی دستگاه‌های خود را ارائه کردند.

نوراللهی افزود: بر اساس قانون انتزاع نظارت و بازرسی برواحد‌های خرده فروشی از سازمان جهاد کشاورزی به سازمان صمت انتقال یافت و امید است کیفی سازی بازرسی‌ها وتشدید نظارت‌ها در دستور کار قرار گیرد.

دبیر این جلسه نیز گفت: در حوزه تشکیل پرونده‌های بازرسی مهم ملی جایگاه خوبی در کشور نداریم و امید است با همکاری دستگاه‌های نظارتی بتوانیم علاوه بر نظارت بر واحد‌های خرده فروشی، بازرسی‌های ویژه از واحد‌های تولید و بنکداری‌های عرضه کننده کالا‌های اساسی مردم که نقش بازدارنده در بروز تخلفات دارد، داشته باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقه رباتیک ورزشی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • کمبود یک هزار عضو هیات علمی در دانشگاه فنی و حرفه ای
  • جهش تولید با فعالیت دانشگاه‌های مهارت‌محور محقق خواهد شد
  • ضرورت سنجش کیفی روند نظارت بازرسان بر بازار
  • آموزش ۷۰۰ دانش‌آموز در مدرسه رباتیک امیرکبیر
  • جشنواره دانش‌آموزی فرهیختگان جوان ۱۹ اردیبهشت آغاز به کار می‌کند/ ایجاد شبکه پژوهشی قوی و منسجم در بخش دانش‌آموزی
  • تاییدتشکیل سازمان «سپند»/ آغاز ثبت‌نام نمایندگان کاندیداها در سامانه داوطلب
  • مجوز اجرای ۲۴دوره کوتاه مدت اشتغال‌محور صادر شد
  • ایجاد مهارت و کمک به شعار سال هدف اصلی دانشگاه علمی و کاربردی
  • آمار نهایی انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ اعلام شد