Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

مدیرکل جدید ارتباطات و ناوبری هوایی ایران با اشاره به مطلوب بودن وضعیت ارتباطات، ناوبری و نظارت راداری (CNS) در کشورمان، برتلاش و مقاومت شجاعانه متخصصان الکترونیک درعدم توقف سرویس‎های هوایی کشورمان با وجود شرایط سخت تحریم تاکید کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی، محمد حبیب‎الهی برزی در این خصوص اعلام کرد: توانمندی و کوشش متخصصان الکترونیک هواپیمایی، ما را به شرایط مطلوبی رسانده و اکنون تمام سرویس‎های ترافیک هوایی با امنیت کامل برقرار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ارتباطات و ناوبری هوایی با تاکید بر اینکه متخصصان الکترونیک هواپیمایی کشور با توکل بر خدا و همت و کوشش صادقانه خود تمام بار تحریم را به دوش کشیدند تا خللی در ارائه سرویس‎های هوایی وارد نشود، می‎افزاید: بالاترین ظرفیت این اداره‎کل، نیروی انسانی متعهد آن است و در دوران پساتحریم نیز امیدواریم دستگاه‎های ارتباطی و راداری ما به روز و توانمندتر شوند.

وی همچنین با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در تحقق اقتصاد مقاومتی تاکید می‎کند: یکی از محورهای اصلی برنامه‎های ما برخورداری از آخرین فناوری‎های دنیا با تکیه بربازار داخلی است.

حبیب‎الهی با تاکید بر اینکه سرمایه انسانی متخصص و متعهد در راس همه ارزش‎هاست، می‎گوید: تلاش داریم شرایطی را فراهم کنیم که کارکنان با انگیزه و نشاط ضمن انجام وظایف خودشان، به دنبال ارائه طرح‎هاو پروژه‎های جدید باشند و در محیطی صمیمانه و با احترام متقابل فعالیت کنند.

مدیرکل ارتباطات و ناوبری هوایی با تاکید بر پایش و ارزیابی منظم، عملکرد ایمنی این اداره‎کل یکی از برنامه‎های مدیریت خود را فرایند محور کردن امور برای پیگیری و رفع سریع‎تر کاستی‎ها عنوان می‎کند و می‎افزاید: یکیاز برنامه‎های ما ایجاد تیم فرایندنویسی و نیز مدیریت دانش کارکنان است و درنظر داریم دوره‎های آموزشی متخصصان الکترونیک هواپیمایی را بازنگری کنیم. همچنین لازم است برای بورس‎های آموزشی خارج از کشور ساز وکاری عادلانه ایجاد شود.

وی همچنین محور فعالیت‎های مدیریت جدید اداره‎کل ارتباطات و ناوبری هوایی را تثبیت جایگاه حقیقی الکترونیک دراجرایی شدن قانون خاص عنوان می‎کند و می‎گوید: برای رسیدن به این مقصود از دانش همکاران متخصص در تدوین آیین‎نامه‎های مربوط استفاده می‎کنیم. ضمن اینکه از همکاران مستعد که آماده پذیرش پست‎های مدیریتی هستند، حمایت می‎کنیم.

حبیب‎الهی دیگر برنامه‎های خود را صیانت از حقوق کارکنان و رفع کمبود نیروی انسانی شهرستان‎ها عنوان می‎کند و می‎افزاید: ایجاد بستر اطلاع‎رسانی در عیب‎یابی سیستم‎های الکترونیکی و ناوبری، تهیه دستورالعمل‎های طرح‎های اضطراری و تفویض اختیار در برابر مسئولیت‎ها از برنامه‎های در دستور کار در مدیریت جدید اداره‎کل ارتباطات و ناوبری هوایی است.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۷۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در دیدار فرمانده تیپ ویژه تهران با رییس کل حراست وزارت ورزش مطرح شد؛ نصب دوربین های هوشمند پلیس در ورزشگاه ها

طرفداری | سردار احمد نورعلی، فرمانده تیپ ویژه تهران با محسن مزجی، رییس حراست کل وزارت ورزش و جوانان دیدار کرد.

به نقل از ایسنا، فرمانده تیپ ویژه تهران بزرگ با تاکید بر اینکه به‌روزرسانی سیستم‌های نظارتی و زیرساخت‌های موجود در استادیوم‌های ورزشی یک امر مهم و حیاتی در برقراری و تامین امنیت در ورزشگاه های کشور است، گفت:

نصب دوربین‌های هوشمند توسط پلیس در ورزشگاه‌ها کمک شایانی در رسیدن به این هدف مهم می‌کند.

سردار احمد نورعلی در دیدار با محسن مزجی، رئیس حراست کل وزارت ورزش و جوانان اظهارکرد:

همکاری و همیاری سازمان‌ها و وزارتخانه‌های مختلف در طول برگزاری مسابقات ورزشی در طول سال باعث ایجاد محیطی امن و عاری از هرگونه تنش بر روی سکوها برای شهروندان عزیز تهرانی شده و پلیس نیز تمام توان و همکاری خود را برای دستیابی به این امر مهم انجام می‌دهد.

وی افزود:

امروزه با پیشرفت علم و فناوری، پلیس نیز در مسیر هوشمندسازی قرار گرفته و در اکثر نقاط نظارت‌های خود را هوشمندانه و سیستمی کرده است که این خود باعث سهولت در رفت و آمد و رضایت کامل شهروندان شده است و از طرفی نیز کیفیت کار پلیس را نیز ارتقاء بخشیده است.

به روزرسانی سیستم‌های نظارتی و زیرساخت‌های موجود در استادیوم‌های ورزشی یک امر مهم و حیاتی در برقراری و تامین امنیت در ورزشگاه‌های کشور بوده و نصب دوربین‌های هوشمند توسط پلیس در ورزشگاه‌ها  کمک شایانی در رسیدن به این هدف مهم می‌کند.

فرمانده تیپ ویژه تهران بزرگ ادامه داد:

ورزشگاه بزرگ آزادی با شرایط خاص خود و مسابقات پر تماشاگر خود در طول سال نیازمند حضور پررنگ کارکنان تیپ ویژه تهران بزرگ بوده و در همین راستا کارکنان این فرماندهی از ساعات اولیه قبل از شروع مسابقات در ورزشگاه آزادی حضور یافته و برقراری امنیت را به دست می‌گیرند.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • در دیدار فرمانده تیپ ویژه تهران با رییس کل حراست وزارت ورزش مطرح شد؛ نصب دوربین های هوشمند پلیس در ورزشگاه ها
  • نصب دوربین‌های هوشمند پلیس در ورزشگاه‌ها برای تامین امنیت
  • تاکید وزیر خارجه عربستان بر لزوم برقراری آتش‌بس در غزه
  • برقراری و تامین امنیت ورزشگاه‌ها با استفاده از دوربین‌های هوشمند پلیس
  • برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • مسیر شفافیت از ارتباطات سامانه‌ای با حذف کاغذ می‌گذرد
  • فعالیت های فرهنگی در فرودگاه های کشور +فیلم
  • روش‌های قهری در ارتباطات فرهنگی جوابگو نیست
  • تسریع در جهش تولید با مشارکت مردم با اجرای کامل برنامه هفتم توسعه
  • برنامه ریزی برای واگذاری۲هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام