Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-07@03:33:34 GMT

جام جهانی2018 بدون لاجوردی‌پوش‌ها

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۰۸۰۰۱

جام جهانی2018 بدون لاجوردی‌پوش‌ها

رویداد۲۴- ایتالیا با توقف مقابل سوئد از رسیدن به جام جهانی باز ماند.
تیم ملی ایتالیا دیدار برگشت مرحله پلی آف جام جهانی مقابل سوئد  را در ورزشگاه سن سیرو برگزار کرد . شاگردان ونتورا در این دیدار علی رغم حملات زیادی که روی دروازه حریف ترتیب دادند به نتیجه بهتر از تساوی بدون گل دست پیدا نکرند و به دلیل شکست یک بر صفر دیدار رفت، از رسیدن به جام جهانی بازماندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 گزارش لحظه به لحظه این دیدار :
دقیقه 90: ضربه سر بارزالی به دست مدافع سوئد خورد و  و داور باز هم پنالتی اعلام نمی کند.
دقیقه 86: سانتر به روی دروازه را ایموبیله با ضربه سر برای الشعراوی کاشت، که ضربه سنگین الشعراوی را اولسن به شکل فوق العاده ای برگشت داد.
دقیقه 82: سانتر به روی دروازه و ضربه سر خطرناک پارولو که اولسن با واکنش مناسب خود برگشت داد.
دقیقه 76: نفوذ کیه لینی از سمت چپ و ارسال او به محوطه جریمه، با شوت فلورنزی همراه می شود اما توپ از بالای دروازه سوئد به بیرون می رود.
دقیقه 73: ضربه راه دور جورجینیو را اولسن به راحتی در اختیار گرفت.
دقیقه 65:ارسال فلورنزی بعد از برخورد به مدافع حریف، کمانه کرد به تیر برخورد کرد و در نهایت با دخالت دروازه بان، به کرنر رفت.
دقیقه 63: سانتر رو به جلو  بلوتی  را ایموبیله در شرایط نامتعادل به سمت دروازه سوئد زد که با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 57: دفع ناقص مدافعان سوئد توپ را به کیه لینی رساند که شوت مدافع جلوکشیده ایتالیا به راحتی در دستان دروازه بان قرار گرفت.
دقیقه 53: ارسال درامیان به روی دروازه با ضربه فوق العاده . آکروباتیک فلورنزی به شکل خطرناکی از کنار دروازه اولسن به بیرون رفت.
دقیقه 47: برخورد دارمیان و لوستیگ را داور باز هم پنالتی تشخیص نمی دهد.
دقیقه 44: حرکت دیدنی فلورنزی از سمت چپ و ضربه این بازیکن از زاویه بسته  که با واکنش اولسن همراه شد.
دقیقه 42:حرکت ترکیبی بزیکنان ایتالیا و پاس در عرض ایموبیله با تکل مدافع سوئد همراه شد تا این موقعیت هم از ایتالیا گرفته شود.
دقیقه 39: ایموبیله در موقعیت تک به تک با اولسن ضربه اش را زد که توپ آرام این بازیکن را مدافعان سوئد در آستانه ورود به دروازه برگشت دادند.
دقیقه 29: ضربه بازیکن سوئد به دست های بارزالی برخورد کرد اما متیو لاهوز، داور اسپانیایی در این صحنه هم اعتقادی به پنالتی نداشت.
دقیقه 26: حرکت جورجینیو از سمت چپ و پاس در عرض این بازیکن پس از عبور از مدافعان سوئد به کاندروا رسید و ضربه سنگین او به شکل خطرناکی از  بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه23:شوت زمینی کلاسن را بوفون به راحتی مهار کرد.
دقیقه 16: پاس در عمق جورجینیو برای ایموبیله فرستاده شد که ضربه این بازیکن با برخورد به کناره دروازه راهی اوت شد.
دقیقه 08: مارکو پارولو در محوطه جریمه سوئد سرنگون شد، اما داور بازی در این صحنه اعتقادی به پنالتی نداشت تا اعتراض بازیکنان ایتالیا را به همراه داشته باشد.
دقیقه 05: ارسال  از جناح چپ پشت محوطه جریمه به فلورنزی رسید که ضربه سرضرب این بازیکن با اختلافی اندک از کنار دروازه به بیرون رفت.
از ساعت 23:15  بازی با سوت متیو لاهوز، داور اسپانیایی توسط بازیکنان ایتالیا آغاز شد.

22:32 / نمایی از رختکن تیم ملی ایتالیا پیش از آغاز دیدار 

22:19 /  بوفون- بارزالی- کیه لینی- بونوچی- کاندورا- پارولو- جورجینیو- فلورنزی- دارمیان- ایموبیله- گابیادینی هم یازده مرد ونتورا در این بازی را تشکیل می دهند.

22:10 / ترکیب تیم ملی سوئد اعلام شد و براین اساس  اولسن- لوستیگ- لیندلوف- گرانویست- آگوستینسون- کلاسن- یوهانسن- لارسن- فورسبرگ- تایوونن- برگ برای سوئد از ابتدا به می روند.
21:55 / تیم ملی ایتالیا امشب در چوزپه مه آتزا پذیرای سوئد است؛ جایی که هیچگاه شکست نخورده است.

21:15 / ورود هوادران دو تیم به استادیو سن سیرو، آن ها امیدوار هستند شبی رویایی را در این ورزشگاه سپری کنند.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۸۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره کره‌ای بعد از پنج سال از بایرن انتقام گرفت! ‏

به گزارش "ورزش سه"، جونگ وو یونگ، هافبک تهاجمی/وینگر 24 ‏ساله اهل کره جنوبی وقتی امروز به عنوان یار تعویضی برای ‏اشتوتگارت وارد زمین شد انگیزه زیادی داشت تا از بایرن مونیخ انتقام ‏بگیرتد.‏

جونگ که سال 2017 از کشورش کره به تیم زیر 19سال بایرن پیوسته ‏بود در فصل بعد به تیم اصلی بایرن پیوست و دو بازی هم برای این ‏تیم انجام داد. ولی باواریایی‌ها از عملکرد این ستاره کره‌ای راضی ‏نبوده و او را به تیم دوم بایرن فرستادند. ‏

او سپس به فرایبورگ رفت، بار دیگر به بایرن برگشت ولی دوباره به ‏تیم دوم فرستاده شد و چاره‌ای جز بازگشت به فرایبورگ نداشت. ‏جونگ تابستان گذشته به اشتوتگارت پیوست و امروز اولین بازی‌اش ‏را با پیراهن این تیم مقابل بایرن انجام داد. ‏

درحالیکه هفت دقیقه به پایان مانده بود ستاره کره‌ای اشتوتگارت ‌‏که ‏سابقه بازی در بایرن را داشت دروازه مونیخی‌ها را باز کرد. جونگ ‌‏وو ‏یونگ که به عنوان یار تعویضی وارد زمین شده بود ارسال عالی ‌‌‏اموومپا به تیر دوم را با ضربه سری محکم به طرف دروازه فرستاد. ‌‌‏توپ به نویر برخورد کرد ولی قدرت ضربه به حدی بود که از دست ‌‌‏نویر کاری ساخته نبود.

دیگر خبرها

  • انفجار آزادی در دقیقه ۹۴؛ صدر جدول آبی ماند
  • آغاز هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال با تساوی گل گهر و شمس آذر
  • میلان ۳-۳ جنوا
  • میلان ۳-۳ جنوا: روسونری بردن را فراموش کرده!
  • لیورپول 4-2 تاتنهام: افسوس برای امتیازات از دست رفته!
  • ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان
  • سیتی با پوکر هالند به قهرمانی نزدیک شد
  • خیرونا 4-2 بارسا: امضای ژاوی زیر حکم قهرمانی رئال
  • سیتی ۵-۱ ولوز: با پوکر هالند، قهرمانی نزدیک شد
  • ستاره کره‌ای بعد از پنج سال از بایرن انتقام گرفت! ‏