Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان زابل گفت: قاچاقچی سوخت که با جعل مدارک سبب تغییر در قبض باسکول شده بود دستگیر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدحسین جهان آبادی در گفت و گو با خبرنگار اوشیدا ابراز کرد: طبق گزارش مأمورین گمرک میلک راننده کامیونی که با جعل مدارک اقدام به تغییرات در قبض باسکول کرده و چندین بار با این شگرد سوخت به کشور افغانستان به صورت غیر قانونی منتقل کرده دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: پس از اعلام این گزارش از سوی ماموران گمرک پرونده این متهم تشکیل و در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان زابل مورد رسیدگی قرار گرفت.

حسین جهان آبادی اظهار داشت: در همین راستا با بررسی موضوع، جعل مدارک توسط متهم تأیید شد و در اظهارات خود نیز متهم به انجام تخلف اقرار کرد.

وی تصریح کرد: شعبه رسیدگی کننده با توجه به اقرار متهم، شواهد موجود و اقدامات صورت گرفته مطابق قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، تخلف را وارد دانست.

جهان آبادی خاطرنشان کرد: با توجه به اتهام ثابت شده متخلف از حیث شروع به قاچاق سه هزار و ۵۴۰ لیتر سوخت به میزان ۷۹ میلیون و ۲۴۰ هزار ریال و از حیث اتلاف سوخت نیز به میزان ۷۹ میلیون و ۲۴۰ هزار ریال محکوم شد.

وی بیان کرد: با توجه به تخلف انجام شده متهم در نهایت در مجموع مبلغ ۱۵۸ میلیون و ۴۸۰ هزار ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.

جهان آبادی ابراز داشت: با توجه به اینکه قاچاق کالا و سوخت تاثیرات مخربی بر اقتصاد کشور گذاشته، اداره تعزیرات حکومتی زابل با جدیت تمام در راستای مقابله با متخلفان گام برداشته و در این راه هیچ گونه چشم پوشی نخواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۸۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس شعبه هشتم بدوی شهرستان اصفهان گفت: پرونده حمل کالای قاچاق جاسازی شده در یک دستگاه کانتینر به ارزش ۲ میلیارد و ۹۷۰ میلیون ریال در شعبه هشتم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان اصفهان رسیدگی شد.
سید عبد الرحیم قاسمی افزود: شعبه پس از بررسی پرونده علاوه بر ضبط کالای قاچاق متهم را به پرداخت پنج میلیارد و ۹۴۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

دیگر خبرها

  • دستگیری متهم به سرقت ۸۰۰ میلیونی سنگ فیروزه در نیشابور
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان
  • قاچاقچی سیگار در اردبیل جریمه شد
  • تعزیر قاچاقچی البسه در نهبندان
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • جریمه قاچاقچی سیگار در اردبیل
  • ۲ قاچاقچی سوخت یارانه‌ای در زنجان جریمه شدند
  • جریمه نقدی برای متهم پرونده قاچاق دارو در تربت حیدریه
  • جریمه قاچاقچی ۱۷۰ رأس گوسفند مولد در تربت حیدریه
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم در یاسوج