Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@03:13:29 GMT

ابراز همدردی قالیباف با زلزله‌زدگان غرب کشور +عکس

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۰۹۴۹۲

ابراز همدردی قالیباف با زلزله‌زدگان غرب کشور +عکس

محمد باقر قالیباف درگذشت هموطنان در حادثه زلزله کرمانشاه را تسلیت گفت.

سرویس عکس و فیلم فردا: محمد باقر قالیباف طی پیامی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام با حادثه دید‌گان زلزله غرب ایران ابراز همدردی کرد و نوشت: «حادثه زلزله شبانگاهی در خطه غرب کشور، منجر به کشته و مجروح شدن جمعی از عزیزان‌مان در این خطه دلیرپرور و اسباب تألم خاطر ملت ایران شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرزنشینان غیورمان در سوگ عزیزان‌شان نشسته‌اند و درگیر آواربرداری و درمان مجروحان و اسکان حادثه دیدگان هستند.

همه ما در کنار خانواده‌های داغ‌دیده، مصدومان و سایر حادثه‌دیدگان هستیم و از هیچ کمکی برای بهبودی و بازگشت اوضاع به وضعیتی بهتر از قبل دریغ نخواهیم کرد.

درگذشت هموطنان عزیزمان را به همه هم‌میهنان به ویژه اهالی غرب کشور تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند متعال شفای عاجل مجروحان و رفع مشکلات همه حادثه دیدگان را خواهانم.»

کلمات کلیدی: محمد باقر قالیباف ، زلزله کرمانشاه ، پیام تسلیت پیشنهاد ویژه پیشنهاد ویژه راه رفتن لاریجانی میان اصولگرایان و اصلاح طلبان با ۱۰۰ هزار تومان سرمایه برای ۱۴ نفر شغل ایجاد کردیم ۷ هشدار عجیب در بدن که می‌گوید شما نیاز به خواب بیشتری دارید هزينه‌ تعمیرات خانه با چه کسی است؟ مستاجر یا صاحبخانه؟ ۵ گیاه مخصوص اتاق خواب برای تجربه یک خواب عمیق بهترین و بدترین شغل در کشور ما چیست؟ گزارش خطا نظر شما نام: ایمیل: * نظر: پربازدید ها ۶ آذر امسال تعطیل رسمی است؟ آخرین وضعیت خسارات زلزله امشب عکسی دردناک از زلزله کرمانشاه زلزله ۴.۵ ریشتری ازگله کرمانشاه را لرزاند انتقادات تند آیت الله سیستانی از هیات ایرانی پربحث ترین ظریف اگر دین داشت برجام را امضا نمی‌کرد!! (۴۸نظر) بهترین و بدترین شغل در کشور ما چیست؟ (۴۰نظر) برای رفع خطر جنگ باید تسلیم شویم (۳۳نظر) آیا واقعا بادمجان به ولایت خدا اعتراف کرده است؟! (۲۷نظر) احمدی نژاد را به عنوان رئیس جمهور قبول نداشتم (۲۱نظر) آخرین اخبار ابراز همدردی قالیباف با زلزله‌زدگان غرب کشور +عکس فیلم: صحبت‌های خواننده معروف در مورد استوری جنجالی محسن افشانی عکس: «مسکن مهر» سوژه روزنامه حریت ترکیه شد! تصاویر خبرگزاری رویترز از زلزله کرمانشاه عکس: خوابیدن زلزله زدگان در سرمای صفر درجه بدون چادر! عکس: تولد «آوا» پس از زلزله در بیمارستان صحرایی تصادف عجیب سمند با گله وحشی گرازها +عکس اولین مسجد ضد زلزله جهان در ایران! +عکس چرا «رضا عطاران» از زلزله بیزار است؟ +عکس وقتی ببر گلوی پلنگ را درید! +عکس عکس: یک ماهی شگفت انگیز ازجنس طلای ۲۴ عیار! آقای وزیر برای اولین بار با موهای شانه خورده! +تصاویر عکس: حجاب جالب الناز شاکردوست در یک نمایش تصاویر: بازارهای محلی در برلین جنجال خواستگاری با ۲۵ آیفون جدید! +عکس پیوندها آرشیو درباره ما خانه سیاست اقتصاد فرهنگ ورزش جامعه عکس و فیلم بین‌الملل سبک زندگی حسینیه کلیه حقوق محفوظ است، استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است. طراحی و تولید: "ایران سامانه"

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۹۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: اسکان موقت حادثه‌دیدگان، توزیع اقلام زیستی با حضور ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال انجام است و با تمام امکانات در خدمت مردم عزیز جنوب سیستان و بلوچستان خواهیم بود.

یعقوب سلیمانی امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت در بازدید از مناطق درگیر سیلاب سیستان و بلوچستان افزود: در پی سیلاب و آبگرفتگی در ۱۳ شهر و ۲۸۹ روستا در جنوب استان، هلال‌احمر بصورت امداد زمینی و هوایی در حال خدمات رسانی هستند.

وی تاکید کرد: امدادرسانی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان از طریق امداد زمینی و هوایی از ۲۸ فروردین ماه شروع شده و ادامه دارد.

دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: هم اکنون ۲ بالگرد در سیستان و بلوچستان در حال فعالیت هستند و با ۲۰۰ سورتی پرواز برای بیش از ۱۱ هزار خانوار اقلام زیستی توزیع کرده است.

وی تصریح کرد: تا زمانی که مردم جنوب سیستان و بلوچستان به کمک نیاز داشته باشند امداد و نجات انجام خواهد شد.

سلیمانی بیان کرد: امدادرسانی از طریق قایق و خودروهای سنگین هم در حال انجام است و تلاش خواهیم کرد بهترین روند امدادرسانی را ارائه دهیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زلزله ۳.۱ ریشتری حوالی ازگله در استان کرمانشاه را لرزاند
  • افزایش ۱۶ درصدی متوفیان ناشی از تصادفات درون شهری
  •  ۱ مصدوم به علت سقوط از ارتفاع در روستای شبانکاره منطقه روانسر
  • بازدید هیات مالزی از کمک ها به زلزله زدگان هرات
  • ابراز همدردی خبرنگار ایران اینترنشنال با غم و اندوه صهیونیست‌ها
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • زلزله‌ای ۶.۱ ریشتری این کشور را لرزاند (فیلم)
  • افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به مردم سیل زده چین
  • بزرگترین میدان گازی اروپا تعطیل شد