Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت ارتباطات از اهدای ۵ هزار تخته پتو و ۵۰۰ چادر به مردم زلزله زده غرب کشور خبر داد.

به گزارش امتداد نیوز، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد: کارکنان این وزارتخانه در حرکتی انسان دوستانه و در راستای کمک به مردم زلزله زده غرب کشور، ۵ هزار تخته پتو و ۵۰۰ عدد چادر تهیه و به مناطق زلزله زده ارسال می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲۱ آبان ماه، زلزله ۷.۳ ریشتری غرب کشور را  را لرزاند. سازمان اورژانس کشور آخرین آمار کشته شدگان زلزله ۷.۳ ریشتری غرب کشور را تا کنون ۴۳۰ نفر اعلام کرده است و تعداد مصدومان این حادثه نیز ۷۱۵۶ نفر اعلام شده است.

برغم تلاش و بسیج همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها، هنوز گروهی از هموطنان زلزله‌زده با مشکلاتی همچون کمبود چادر، قطعی آب و برق و … مواجه هستند و برودت هوا، شرایط را برای این هموطنان سخت‌تر کرده است.

در این زلزله دستکم ۱۲ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی به طور ۱۰۰ درصد تخریب شده و ۴۵ هزار واحد نیز نیازمند تعمیرات است. این  زلزله هفت شهر و ۱۹۳۰ روستای استان کرمانشاه را دربرگرفت.

true برچسب ها : زلزله کرمانشاه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات کمکهای مردمی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۹۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگرفتگی چادر‌های عشایر کوهرنگ در پی بارش های اخیر

خسرو کیانی اظهار داشت: که با اقدام به موقع نیرو‌های امدادی، امداد‌رسانی به عشایر صورت گرفت و تاکنون خسارت جانی به عشایر وارد نشده است.

بیشتر بخوانید

تخلیه آب از منازل مسکونی در شهرستان کیار

وی افزود: بیشترین خسارات وارده به عشایر گرفتار در سیلاب به وسایل معیشتی و تعداد اندکی از احشام بود که میزان خسارات در دست بررسی می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • از رکوردشکنی فیزیکدانان تا از آب باتری ساختن چینی‌ها
  • اقدام بشردوستانه سرمربی ملوان در انزلی
  • قطع‌نامه‌ای در حوزه تاب‌آوری و مدیریت بحران برای مسئولان تدوین می شود
  • جنگ و زلزله؛ بلایایی که تاب‌آوری کشورها را به‌خطرمی‌اندازند
  • همسایگی و قرابت فرهنگی عامل تقویت ارتباطات تجاری کیش و ترکیه
  • ۲۳ استان گرفتار سیل و آبگرفتگی؛ امدادرسانی به ۵ هزار نفر
  • آبگرفتگی چادر‌های عشایر کوهرنگ در پی بارش های اخیر
  • استفاده از واژه «اسرائیل» در رسانه‌های این کشور ممنوع شد
  • اهدای اسناد مالکیت منازل و اراضی مردم قشم بعد از 50 سال
  • تکمیل ‌‌هوشمندسازی پلاک‌های پستی تا پایان سال ۱۴۰۴