Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل آب منطقه‌ای استان کرمانشاه گفت: از صبح تاکنون بیش از ۵۰۰ هزار بطری آب بین زلزله‌زدگان استان کرمانشاه توزیع شد.

کیاست امیریان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه اظهار داشت: از ساعت 22 شب گذشته به دنبال وقوع زلزله در استان کرمانشاه با خساراتی به تأسیسات سه سراب تأمین‌کننده آب شرب شهرستان‌های سرپل‌ذهاب، قصرشیرین، هرسین و گیلان‌غرب آب شرب آن‌ها دچار کدورت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: با اقدامات انجام شده برای اصلاح و برق‌رسانی تأسیسات همکاران منتشر کاهش کدورت هستند که بتوانند آن را وارد شبکه کنند.

امیریان گفت: به منظور تأمین آب زلزله‌زدگان از صبح تاکنون امروز 500 هزار بطری آب بسته‌بندی شده در اختیار آن‌ها قرار گرفت و این اقدام همچنان ادامه دارد.

وی افزود: تا زمان تأمین آب از طریق سراب و منابع دیگر آب مورد نیاز زلزله‌زدگان از طریق تانکر تأمین می‌شود.

مدیر عامل آب منطقه‌ای استان کرمانشاه با اشاره به اینکه تمام هدف ما این است وضعیت پایدار آب را در منطقه به وجود آوریم گفت: 23 تانکر آب در بین منطقه زلزله‌زده​ توزیع شده است گفت: تا ساعاتی قبل بیش از 100 هزار بطری آب معدنی در بین مردم روستاهای اطراف توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم بتوانیم تا 24 تا 48 ساعت آینده روستاهای سرپل‌ذهاب را از لحاظ تأمین منابع آب در دستور کار قرار دهیم عنوان کرد: امیدواریم با بالابردن کیفیت آب تا فردا بتوانیم بیش از 70 درصد آب را در بین منطقه سرپل‌ذهاب توزیع کنیم.

امیریان افزود: در منطقه قصرشیرین و مناطق روستایی توزیع آب کامل شده است.

وی با اشاره ه به اینکه اکنون 48 روستا در منطقه سرپل‌ذهاب رصد شده که با توجه به شدت تخریب بالا هنوز هم بی‌آب هستند عنوان کرد: تنها با توجه به تخریب بالای منطقه امکان آب‌رسانی اضطراری تنها وجود داشت.

مدیرعامل آب منطقه‌ای استان کرمانشاه بیان کرد: هنوز نتوانستیم آب را داخل شبکه به دست مردم برسانیم و مشکل تک منبع آب وجود دارد زیرا با هر پس لرزه منابع آب دوباره کدر می‌شود و‌تلاش داریم کیفیت آب را تا حد استاندارد افزایش دهیم.

انتهای پیام/

R41380/P1357/S6,68/CT47

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۰۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۸۸۰ تن آسفالت در معابر غرب و شمال‌غرب تبریز

شهردار منطقه شش تبریز از توزیع ۲۸۸۰ تن آسفالت در معابر اصلی و فرعی این منطقه طی هفته گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، رضا جان‌فشان نوبری صبح امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ اظهار کرد: در راستای تسهیل تردد وسایل نقلیه، ارتقای ایمنی و بهسازی معابر، روکش مکانیزه و دستی آسفالت در سطح معابر شهرداری منطقه شش تبریز، تاکنون به میزان ۲۸۸۰ تن آسفالت طی هفته گذشته توزیع شده است.

وی افزود: علاوه بر روکش مکانیزه، عملیات لکه‌گیری و مرمت آسفالت به صورت مستمر و هفتگی در سطح منطقه توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه شش تبریز و کارگاه امانی خدمات شهری در حال انجام است.

شهردار منطقه شش تبریز خاطرنشان کرد: در این طرح، بهسازی معابر از جمله مسیرهای سه‌راهی فرودگاه، جاده کندروی قوناخلارباغی، شهرک امام خمینی (ره)، کوی پلیس و شهرک شهید دکتر بهشتی، خیابان خطیب، جاده سنتو و مایان به صورت مکانیزه و دستی بهسازی و مرمت شده است.

جان‌فشان نوبری تصریح کرد: بهسازی معابر اصلی و فرعی به ویژه محله‌های این منطقه از اولویت‌های مهم منطقه قرار دارد و برای عمران و نوسازی معابر و محلات، برنامه‌های مختلفی بر مبنای دستورالعمل‌های تعیین شده است.

کد خبر 751022

دیگر خبرها

  • بارش تگرگ در شهرستان‌های پاوه، ثلاث‌باباجانی و سرپل ذهاب
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه برای تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • توزیع ۲۸۸۰ تن آسفالت در معابر غرب و شمال‌غرب تبریز
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه مبنی بر تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • کارگروه چابک و اثرگذار برای کاهش نرخ بیکاری
  • هدر رفت آب در اردستان ۳ درصد کاهش یافت
  • احداث دو سالن ورزشی در شهرک شهید یاغچیان تبریز
  • تشریح طرح تقسیم استانهای غربی و شرقی تهران
  • زلزله خوزستان را لرزاند
  • از مدار بهره برداری خارج شدن چشمه کاوات به علت طغیان