Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در  هرمزگان، غلامعلی دانشور مدیرکل ورزش وجوانان ضمن خیر مقدم به حاضرین اظهارداشت:امیدواریم بایاری خداوندوتلاش های عزیزان در هیئت شاهد شکوفایی بیشتر این ورزش در سطح استان باشیم.

واز همکاران عزیزم در معاونت ورزشی تشکر می نمایموامیدوارم برگزاری این مجامع گام مثبت و خیرو برکت برای ورزش باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:باید در مجامع سالیانه هیئتهای ورزشی مسئولین هیئت گزارشی از اقدامات صورت گرفته ارائه نمایند وبرنامه های مالی و اداری خودرا برای سالجاری به طور شفاف بیان کنند تا اعضای مجمع بتوانند آن را بررسی و تصویب نمایند.

سپس سعیدی رئیس هیئت تنیس روی میز استان گفت:با همدلی وتفاهم بین هیئت های شهرستان ها و اعضای هیئت در استان توانسته ایم به موفقیت های خوبی دست یابیم.

ویکی از خواسته های این هیئت تامین امکانات مورد نیاز در زمینه های میز و سایر وسایل مورد نیاز این رشته ورزشی و تامین اعتبارات مالی از سوی فدراسیون و اداره کل اعلام نمود.

درادامه سایر حاضرین به بیان مسائل و مشکلات و پیشنهادات خود در زمینه های گوناگون شامل تشکیل کلاس های آموزشی در زمینه های داوری و مربیگری و همچنین برگزاری منظم مسابقات استانی از سوی هیئت استان شدند.

در پایان قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور اظهار نمود: تنیس روی میز استان هرمزگان با حمایت های اداره کل ورزش وجوانان استان وبا تلاش های بی وقفه ی رئیس هیئت و اعضای آن پیشرفت خوبی داشته است ، که داشتن سالن های اختصاصی در اکثر شهرستان های استان نمونه ای از توجه مسئولین استانی به توسعه و پیشرفت این رشته ورزشی می باشد.

وی درادامه افزود:در ارزیابی استان ها ازسوی فدراسیون ،تنیس روی میز هرمزگان در سال گذشته رشد40درصدی داشته است.

قارداشی گفت:در استعدادیابی و پایه فعالیت های چشمگیری هرمزگان داشته است و توانسته خودرا در سطح کشوری مطرح نماید.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور بیان کرد به منظور توسعه این رشته ی ورزشی در استان ها با تفاهم نامه ای که با صندوق کارآفرینی امید و وزارت ورزش انجام شده در مراکز استان ها افراد علاقمند به تنیس روی میز می توانند وام 50میلیون تومانی برای راه اندازی باشگاه تنیس روی میزاز این صندوق وام اخذ نمایند.

همچنین درسالجاری مبلغ10میلیون تومان ازسوی فدراسیون برای امور اجرایی و هزینه های آموزشی به هیئت استان کمک شده است.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۱۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عصر امروز (جمعه) با حضور اعضا در کشور تایلند برگزار شد.

با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون شنا، در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند توسط نمایندگان ایران کسب شد.

پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این به عنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند. طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد. رضوانی علاوه بر این مقام به عنوان نماینده هیئت رئیسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رئیس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیئت رئیسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • هاشمی: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • فرهنگ پهلوانی باید در تمام عرصه‌های ورزشی تثبیت شود
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد