Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه سیاسی جهان نيوز، امیر زاهد:از همان ساعات اولیه خبر وقوع زلزله در استانهای غربی کشور اکثر سایت ها و کانالهای این جریان سیاسی بسیج شده اند تا بگویند مقصر تخریب واحدهای مسکن مهر در چندین شهر زلزله زده دولت محمود احمدی نژاد است! یکی تصویری از کج شدن یک برج در کشور مصر را بازنشر کرده و به عنوان تخریب مسکن مهر به خورد مخاطب می دهد و دیگری عکسی از زلزله ایتالیا را جای کرمانشاه جا زده تا بهانه ای باشد برای حمله به مسئولین دولت قبلی!

معاون اول رییس جمهور جناب جهانگیری نیز که گویا هنوز در حال و هوای انتخابات است و تمام نارسائیهای دولتشان را متوجه احمدی نژاد می داند به وزیر راه و شهرسازی دستور داده تا به دقت به این موضوع رسیدگی کند که چرا خانه های مسکن مهر تا این حد اسیب پذیر بوده اند؟

این در حالیست که مشارالیه گویا حافظه اش را از دست داده و نمی داند که ۵۳۷۱ واحد مسکن مهر در بهمن ۹۴ توسط دولت جناب روحانی تکمیل و افتتاح شده است و اگر ایمنی انها ایرادی  داشته همین دولت باید پاسخگوی مردم باشد!

بگذریم! بنا نداریم که از مصیبت بارترین وقایع کشور برای مقاصد بی ارزش سیاسی بهره برداری کنیم لکن اصلاح طلبان به خوبی نشان داده اند که حاضرند ذبح کنند منافع ملی را به پای اغراض سیاسی! فرقی هم نمی کند زلزله کرمانشاه باشد یا ساختمان پلاسکو .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۲۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت

معاون وزیر کشور از ادامه روند تشکیل استان تهران شرقی خبر داد و گفت: این تقسیمات فرآیندی دارد که در حال پیگیری است و تاکنون در کمیسیون سیاسی دولت مصوب شده و بر اساس قانون باید در دولت و مجلس بررسی شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ورامین، سید محمدتقی شاهچراغی ظهر امروز در جلسه شورای اداری ورامین با اشاره به لزوم پیگیری مطالبات مردم اظهار داشت: تشکیل استان شرقی و استان شدن ورامین فرایندی دارد که آغاز شده و در مسیر اجراست.

وی با بیان اینکه بخشی از کارهای استان تهران شرقی پیش رفته است افزود: این تقسیمات فرآیندی دارد که در حال پیگیری است و تاکنون در کمیسیون سیاسی دولت مصوب شده و بر اساس قانون باید در دولت و مجلس بررسی شود.

معاون وزیر کشور تصریح کرد: مطالبات مردم و مشکلات احصا شده، لذا باید ثبت و توسط فرمانداران و معاونان استاندار تهران رسیدگی شود.

 شاهچراغی ابراز داشت: ارتباط با مردم نیاز به برنامه ریزی مستمر دارد و فرمانداران و بخشداران باید به این نکته توجه کنند که دیدار با اقشار مختلف جامعه از جمله دانشجویان، کشاورزان، عشایر و ... منوط به دوره خاصی نباشد و مشکلات احصا شده به‌صورت مستمر پیگیری شود.

دستگیری کلاهبردار 10 میلیاری با 18 شاکی در ورامین + فیلم

وی با اشاره به برگزاری انتخابات افزود: انتخابات در استان تهران کم‌نظیر و حتی بی‌نظیر بود که با همکاری تمام استانداران و فرمانداران پیگیری شد و در احقاق 4 راهبرد فرموده مقام معظم رهبری گام‌های ارزشمندی را شاهد بودیم.

معاون وزیر کشور در پایان خاطرنشان کرد: دشمنان ما از برگزاری انتخابات پرشور در ایران هراس داشتند و پیام‌های رسمی صادر کرده بودند که اختلال و ضربه‌ای به انتخابات وارد می‌کنند اما انتخابات در تمام کشور و حتی در مرزها به‌خوبی انجام شد و برای اولین بار بیش از 99 درصد آرای مردم به‌صورت آنلاین اتخاذ شد.

انتهای پیام/

 

  

دیگر خبرها

  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان
  • راهبرد اصلاح طلبان برای مدیریت فضای داخلی مجلس دوازدهم/اعتراف تلویحی هم میهن: آشوب‌های ۷۸ کار دوستان ما بود!
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • بزرگترین میدان گازی اروپا تعطیل شد
  • پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی
  • ◄ بازار چای بحرانی و کار قاچاقچیان چای سکه می شود!
  • نسخه جدید گروهک نهضت آزادی برای اصلاح طلبان
  • استارت انتخاباتی حجاریان!