Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس پلیس راه استانکرمانشاه از مردم خواست به مناطق زلزله زده نیایند.
بازار نیوز - رییس پلیس راه استان کرمانشاه از ممنوعیت تردد خودروهای سنگین و خودروی افراد متفرقه در محور اسلام آبادغرب-سرپل ذهاب خبر داد.

سرهنگ مراد حیدریبا اشا ره به ترافیک نیمه سنگین در محورهای منتهی به مناطق زلزله زده استان، گفت: هم اکنون پرترددترین محور، محور اسلام‌آباد غرب-سرپل ذهاب است که در این زمینه محدودیت‌های ترافیکی در این مسیر اعمال کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به استقرار 30 اکیپ پلیس راه در این محور، افزود: هم اکنون تردد خودروهای سنگین و همچنین تردد خودروهای افراد متفرقه در محور اسلام آبادغرب-سرپل ذهاب ممنوع است.

حیدری تصریح کرد: تنها خودروهای سنگینی در این مسیر اجازه تردد دارند که حامل اقلام کمکی باشند.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: خودروهای سنگینی که قصد رفتن به مرز پرویزخان را دارند نیز باید از اسلام آباد غرب به سمت گیلانغرب حرکت کرده و از آنجا به سمت مرز پرویزخان بروند.

وی افزود: همچنین از تردد خودروهای متفرقه در محور اسلام آباد غرب به سمت سرپل ذهاب جلوگیری می شود.

حیدری با بیان اینکه پلیس متوجه نیت خیرخواهانه مردم در امر امدادرسانی هست، گفت:  درخواست ما از شهروندان این است که اجازه دهند افرادی که برای امدادرسانی سازمان یافته اند، کار خود را انجام دهند.

وی افزود: شلوغی مسیر در کار امدادرسانی و انتقال مجروحین و کمک‌ها اختلال ایجاد می‌کند و از مردم می‌خواهیم با درک این موضوع اجازه دهند نیروهای امدادی کار خود را به سرعت انجام دهند.

حیدری با بیان اینکه تمامی مسیرهای اصلی و روستایی در مناطق زلزله زده باز است، گفت: هیچ انسدادی در راه‌ها نداریم و ترافیک نیز هم اکنون نیمه سنگین و روان است.ایسنا 
برچسب ها: زلزله شدید در کرمانشاه ، تلفات زیاد زلزله در غرب ایران ، تلفات زیاد زلزله در غرب ایران ، مردم به کرمانشاه نیایند

منبع: بازار نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۳۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هراز بازگشایی شد/ ترافیک در محور کندوان

سید محسن هاشمی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به بازگشایی محور هراز تردد در این محور را عادی و روان ذکر کرد و گفت: در حال حاضر ترافیک در محدوده هزارچم محور کندوان در مسیرهای رفت و برگشت سنگین است.

وی وضعیت تردد در دیگر محورهای استان را عادی و روان ذکر کرد و گفت: از نظر جوی شاهد مه گرفتگی در محدوده تونل کندوان و گدوک در سوادکوه و بارش باران در دیگر نواحی استان هستیم.

کد خبر 6086587

دیگر خبرها

  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • سیلاب بعضی از محور‌های خراسان جنوبی را مسدود کرد
  • انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی در خراسان جنوبی
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • وضعیت محور دروازه قرآن شیراز و آرامش در تردد خودروها + فیلم
  • جاده هراز بازگشایی شد
  • هراز بازگشایی شد/ ترافیک در محور کندوان
  • تردد آزاد؛ محور کندوان باز شد
  • محور هراز مسدود است