Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی با صدور پیام تسلیت به مناسبت وقوع زلزله در غرب کشور و استان کرمانشاه، آمادگی این استان را برای هرگونه امدادرسانی و کمک رسانی به آسیب دیدگان از این زلزله اعلام کرد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی در پیام محمدمهدی مروج الشریعه آمده است: خبر اسفناک وقوع زلزله در غرب کشور به ویژه استان کرمانشاه که منجر به جان باختن و نیز زخمی شدن جمعی از هموطنان عزیزمان شد، موجب تأثر و تألم اینجانب و مردم شریف خراسان جنوبی گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: اینجانب وقوع این حادثه اندوهبار را به مردم عزیز استان کرمانشاه، به ویژه خانواده های داغدار این عزیزان، تسلیت و تعزیت عرض نموده، ضمن ابراز همدردی صمیمانه با بازماندگان محترم، از درگاه ایزد متعال برای درگذشتگان این حادثه غفران واسعه الهی و علو درجات، برای بازماندگان صبر و شکیبایی و همچنین برای مجروحین و مصدومین این حادثه شفای عاجل مسئلت می نمایم.
وی اظهار کرد: مردم و مسئولین استان خراسان جنوبی نیز ضمن ابراز همدردی با هموطنان عزیزمان در استان کرمانشاه و نیز سایر زلزله زدگان، در صورت لزوم به هر نحوی با تمام توان برای اعزام نیروی انسانی و تجهیزات برای امدادرسانی و خدمت رسانی به مصیبت دیدگان و آسیب دیدگان در جهت کاهش آلام مردم عزیز آن استان آماده همکاری می باشند.
به گزارش ایرنا زمین لرزه شدیدی ساعت 21:48 شامگاه یکشنبه 21 آبان 96 با قدرت 7.3 درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر) در ژرفای 9.33 کیلومتری زمین استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند.
این زمین لرزه که کانون آن جنوب حلبچه عراق نزدیک مرزهای استان کرمانشاه گزارش شده، زیان ها و آسیب های زیادی به بار آورده است.
زلزله 7.3 ریشتری یکشنبه شب در استان کرمانشاه تاکنون بیش از 400 کشته و بیش از هفت هزار مصدوم داشته است.
این زلزله به هفت شهرستان و یکهزار و 950 روستای استان کرمانشاه خسارت وارده کرد.
ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
دریافت و انتشار: رسول محمدحسنی
3028

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۴۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب مناطق عشایری سرایان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای خراسان جنوبی، کاووسی افزود: شب گذشته در پی تماس تلفنی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان، در مناطق چاه‌های عشایری بغداده سرایان درخواست کمک شد.

وی گفت: بلافاصله دو تیم سیلاب از جمعیت هلال‌احمر شهرستان سرایان و پایگاه شهیدان وطن‌خواه سه‌قلعه به محل اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی افزود: امدادگران به این ۹ نفر دسترسی پیدا کردند و به منطقه امن انتقال داده شدند.

کاوسی گفت: این عملیات از ساعت ۱۹ شب گذشته آغاز و به دلیل دسترسی دشوار جاده‌ها و مسیر‌های تردد تا پاسی از شب ادامه داشت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی افزود: تیم‌های امدادی سیلاب هلال احمر سرایان به دنبال هشدار سطح نارنجی هواشناسی در حال آماده باش هستند.

دیگر خبرها

  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران با هدف امدادرسانی به سیل‌زدگان
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب مناطق عشایری سرایان
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب سرایان
  • زلزله ۳.۱ ریشتری حوالی ازگله در استان کرمانشاه را لرزاند
  • جریان گاز در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی و کرمان پایدار است/ اعزام تیم‌های امداد برای خدمت‌رسانی
  • بازدید هیات مالزی از کمک ها به زلزله زدگان هرات
  • نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی آماده رونمایی است
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • امداد رسانی هلال احمر به سیل زدگان در خراسان جنوبی
  • تمام نیروها در حال خدمت‌رسانی هستند