Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی احمدی مدیر قرآن و عترت ارشاد استان فارس گفت: این جشنواره در شیراز و در رشته‌های فیلم کوتاه، فیلم مستند و انیمیشن، تک عکس و مجموعه عکس برگزار می‌شود.

وی افزود: ترویج و اشاعه فرهنگ قرآنی و اهل بیت، ارج نهادن به هنر معنوی، دینی، اسلامی، ایرانی و سنتی، ایجاد بستر مناسب برای بروز خلاقیت‌های هنری وانتقال پیام هنرمندان و شناسایی هنرمندان معاصر و فعال عرصه قرآن و عترت از جمله اهداف این جشنواره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی ادامه داد: این جشنواره در ۲ بخش اصلی قرآن و عترت با مضامینی، چون داستان‌های قرآنی، سیره اهل بیت و مفاهیم قرآنی وارزشی و بخش ویژه شهدای مدافع حرم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به شرایط شرکت در جشنواره، گفت: حداکثر زمان فیلم‌های داستانی ۲۵ دقیقه و برای فیلم‌های مستند ۴۰ دقیقه است و در بخش عکس نیز هر عکاس مجاز است حداکثر ۷ قطعه تک عکسو یک مجموعه حداکثر ۷ قطعه‌ای را به دبیرخانه جشنواره ارسال کند.

مدیر قرآن و عترت ارشاد فارس با اشاره به اینکه اختتامیه جشنواره در دی ماه برگزار می‌شود، تصریح کرد: زمان برپایی نمایشگاه فیلم و عکس یکم دی ماه امسال است و نتایج نهایی ۲۵ آذرماه اعلام می‌شود، علاقمندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند به سایت http://www.quranfars.com مراجعه کنند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۴۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره بزرگ دشت غذا در پایتخت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، جشنواره بزرگ دشت غذا به همت شهرداری منطقه ۱۸ تهران و انجمن آشپزان و سر آشپزان پایتخت در بوستان قائم تدارک دیده شده بود. در این رویداد غذا‌های بومی و محلی اقوام مختلف داوری و ۲۳ برگزیده انتخاب شد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی
  • دانشگاه‌ها برای احیای سنت‌های محلی گام بردارند
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در ۸۵ حوزه امتحانی
  • رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت
  • برگزاری دوره تربیت معلم تدبر سوره‌ای قرآن در مشهد
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بیضا
  • راه‌اندازی کانون نهج‌ البلاغه در دانشگاه‌ها تصویب شد
  • برگزاری جشنواره بزرگ دشت غذا در پایتخت
  • انتخاب وزارت علوم به میزبانی بخش دانشگاهی سی و دومین دوره نمایشگاه قرآن
  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی