Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مهدی احمدی مدیر قرآن و عترت ارشاد فارس از برگزاری جشنواره استانی هنر‌های نمایشی در شهرستان جهرم خبر داد و گفت: این جشنواره یکی از ۲۵ جشنواره فرهنگی، قرآنی است که در هفته قرآن و عترت در استان فارس برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در ۷ شهرستان جشنواره‌های قرآنی برگزار می‌شود، افزود: تبلیغ، ترویج و گسترش آموزه‌های قرآن و عترت با بهره‌گیری از هنر نمایش، ایجاد تحرک و شور قرآنی در بین اقشار مختلف و به ویژه هنرمندان هنر‌های نمایشی، معرفی توانمندی‌های هنرمندان حوزه‌های تئاتر و نمایش‌نامه‌نویسی با موضوع قرآن و عترت و شناسایی استعداد‌های حوزه تئاتر و نمایش‌نامه‌نویسی از جمله اهداف این جشنواره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی ادامه داد: داستان‌های قرآن و عترت، مضامین معارف قرآنی، سیره معصومین و دیگر موضوعاتی نظیر اقتصاد مقاومتی، مدافعان حرم، مقاومت و پایداری، خودباوری، کانون خانواده، سبک زندگی و دیگر مفاهیم ارزشی و قرآنی از موضوعات این جشنواره است.

وی با بیان اینکه ۲ بخش نمایش خیابانی و تعزیه برای این جشنواره در نظر گرفته شده است، بیان کرد: شرکت‌کنندگان در هر ۲ بخش باید فیلم اجرا و فایل ورد نمایش‌نامه را در مهلت مقرر به دبیرخانه این جشنواره در شهرستان جهرم ارسال کنند.

احمدی با اشاره به نحوه ثبت نام عنوان کرد: مراجعه به پایگاه الکترونیکی جشنواره به نشانی www.quranfars.com، تکمیل فرم شرکت در مسابقه و دریافت شماره پیگیری در پایان فرایند ثبت نام و ارسال پستی فیلم نمایش (خیابانی/تعزیه) با درج شماره پیگیری روی لوح فشرده مراحل ثبت‌نام در این جشنواره است.

مدیر قرآن و عترت ارشاد استان فارس تصریح کرد: آخرین مهلت ثبت نام ۵ آذرماه، بازخوانی ۸ آذرماه و داوری و اعلام نتایج راه یافتگان به مرحله نهایی ۲۰ آذرماه است، متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت http://www.quranfars.com مراجعه کنند
انتهای پیام/ر

جهرم میزبان جشنواره هنر‌های نمایشی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۷۰۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بیضا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، مویدی معاون پرورشی، سلامت و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان بیضا گفت: این دوره از مسابقات با حضور بیش از ۲۰۰ دانش آموز در رشته‌های حفظ، قرائت، احکام، اذان و مداحی برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت
  • برگزاری دوره تربیت معلم تدبر سوره‌ای قرآن در مشهد
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بیضا
  • راه‌اندازی کانون نهج‌ البلاغه در دانشگاه‌ها تصویب شد
  • انتخاب وزارت علوم به میزبانی بخش دانشگاهی سی و دومین دوره نمایشگاه قرآن
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی