Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام کرد مشمولان کاردانی ، دیپلم و زیردیپلم استان های زلزله زده که دارای برگ آماده به خدمت به تاریح آبان ماه سال جاری می باشند ، در صورت تمایل می توانند تاریخ اعزام به خدمت خود را به مدت سه ماه تمدید کنند.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،سازمان وظیفه عمومی ناجا طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد:کلیه مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ ۹۶/۸/۲۳ استان‌های کرمانشاه و ایلام که با توجه به وقوع زلزله اخیر و به تبع آن مشکلات و مصیبت‌های وارد شده به برخی از خانواده‌های آنان، شرایط اعزام به خدمت را ندارند، می‌توانند تاریخ اعزام به خدمت خود را به مدت سه ماه تمدید کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اطلاعیه آمده است؛ این دسته از مشمولان می‌بایست برای بهره مندی از تسهیلات تمدید تاریخ اعزام به خدمت، به وظیفه عمومی شهرستان محل سکونت خود مراجعه کنند.

گفتنی است معاونت‌های وظیفه عمومی استان‌های مذکور موظفند ضمن هماهنگی با شهرستان‌های آسیب دیده، فهرست اسامی این قبیل از مشمولان را برای اقدامات بعدی به سازمان وظیفه عمومی ناجا ارسال کنند.

لازم به ذکر است: مشمولان و خانواده‌های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی سازمان وظیفه عمومی ناجا به نشانی www.vazifeh.police.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۵۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمار خارگی با بالگرد در شرایط بد آب هوایی اعزام شد

حسین احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ظهر امروز و برابر اطلاعات دریافتی از بیمارستان خلیج فارس خارگ، نیاز به اعزام یک بیمار آقا با علائم سکته قلبی به مدیریت عملیات عمومی خارگ اعلام شد.

وی افزود: باهم افزایی و همگرایی مدیرعامل پایانه‌های نفتی ایران یک فروند بالگرد عملیاتی توسط شرکت نفت فلات قاره خارگ در شرایط بد اب و هوایی در اختیار تیم اعزام بیمار قرار گرفت.

مدیر عملیات عمومی خارگ تصریح کرد: این بیمار به اضافه ۲ همراه طبی ساعت ۱۳: ۳۰ دقیقه برای ادامه روند درمان به مرکز شهرستان اعزام شد.

احمدی خاطرنشان کرد: از درایت و حس مسئولیت پذیری خلبانان شرکت نفت فلات قاره و پرسنل فرودگاه شهدای خارگ که در این شرایط اورژانسی در کنار تیم اعزام حضور داشتند کمال تشکر و قدردانی را داریم.

کد خبر 6094466

دیگر خبرها

  • وقوع زمین لرزه ای به قدرت ۴.۶ ریشتر در سیرچ کرمان
  • زلزله سیرچ را لرزاند؛ اعزام ۲ تیم امدادونجات به منطقه
  • اعزام ۲ تیم امدادونجات هلال احمر به سیرچ کرمان
  • بیمار خارگی با بالگرد در شرایط بد آب هوایی اعزام شد
  • لاپید خواستار اعزام فوری حریدی‌ها به خدمت اجباری شد
  • فوت راهدار لرستانی حین انجام‌وظیفه
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • وضعیت سنجش رسانه‌های خدمت عمومی در ایران
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار سوم تمدید شد