Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان ایلام گفت: کمک‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات این استان به مناطق زلزله زده کرمانشاه امروز ارسال می شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سید محمد علوی فر با بیان اینکه کمک‌های مردمی و همچنین کمک‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات استان امروز به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه ارسال می شود افزود: با بررسی‌های انجام شده بیشترین نیاز مردم زلزله زده این مناطق موادغذایی و آب معدنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان ایلام گفت: بر این اساس مقرر شده است که دو کامیونت مواد غذایی و آب معدنی امروز برای کمک به مردم زلزله زده استان کرمانشاه ارسال شود .
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان ایلام تاکید کرد: با توجه به حجم خسارت‌های وارد شده به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه، تلاش می‌شود که کمک‌های مردمی بیشتری برای ارسال به این مناطق جمع‌آوری شود .
علوی‌فر از مردم استان ایلام کمک‌های خود را به ستاد بازسازی عتبات عالیات تحویل دهند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۵۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت باد شدید به برخی از مناطق استان ایلام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ وزش باد شدید که از شب گذشته شروع به وزیدن کرده، خسارت‌هایی را در برخی از شهرستان‌ها به جای گذاشته است، بطوریکه در شهرستان‌های چوار، ملکشاهی و ایلام باعث شکسته شدن درختان سطح شهر شده است.

در پی شدت وزش باد برق تاسیسات سد ایلام نیز آسیب دید و موجب قطع دو ساعته آب برخی از مناطق شهر ایلام شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • ضرورت تقویت ماشین‌آلات و تجهیزات اطفای حریق در ایلام
  • اسلامشهر بیشترین نذورات برای عتبات عالیات در استان تهران را دارد
  • سنگ تمام مردم خراسان جنوبی برای بازسازی عتبات عالیات
  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • بازسازی گذرگاه آبی مرکزی شهر ایلام
  • بازسازی گذرگاه آبی مرکزی شهر ایلام در دستور کار است
  • اسلامشهر رتبه برتر مشارکت در بازسازی عتبات عالیات در استان
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • خسارت باد شدید به برخی از مناطق استان ایلام