Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پیشین سازمان سیا اعلام کرد، اعضای کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ نزدیک به ۳۰ بار با روس‌ها دیدار کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری نیوزمکس، لئون پانتا که در دولت باراک اوباما، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا رئیس سازمان سیا بوده است، در پاسخ به انتشار خبری مبنی بر رد و بدل شدن پیام‌های خصوصی میان ویکی لیکس قبل و بعد از کمپین انتخاباتی با دونالد جونیور، پسر بزرگ دونالد ترامپ،گفت: این خبر بخش دیگری از شواهد مربوط به فعالیت اعضای این خانواده و اعضای کمپین انتخاباتی‌اش با روس‌ها را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیام‌های خصوصی دونالد جونیور نشان می‌دهند که او سه بار به اکانت توئیتری ویکی لیکس پاسخ داده و در یک مورد موافقت کرده که درباره یک کمیته اقدام سیاسی که ویکی لیکس ذکر کرده بود، "پرس و جو کند".

همچنین دونالد جونیور از سایت ویکی لیکس درباره شایعه در مورد افشاگری‌های بعدی سوال کرده است. این پیام‌ها از سپتامبر ۲۰۱۶ آغاز شدند و تا ژوئیه ادامه پیدا کردند. دونالد جونیور اهمیت این پیام‌ها را به هنگام انتشار دادنش کم دانست.

پانتا در ادامه افزود: نزدیک به ۳۰ بار افراد حاضر در کمپین انتخاباتی ترامپ با روس‌ها دیدار کرده‌اند.

وی اعلام کرد: هیچگونه تردیدی وجود ندارد که روس‌ها نفوذ داشته‌اند.

منبع: ایسنا

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۵۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس جمهوری اسلامی ایران در پیامی، روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی به «سیریل رامافوزا» رئیس جمهور و مردم این کشور تبریک گفت.

آقای رئیسی در این پیام، ابراز امیداوری کرد با تلاش‌ مقامات عالی‌رتبه آفریقای جنوبی و جمهوری اسلامی ایران، دو ملت شاهد توسعه و تقویت روزافزون روابط دو جانبه و نظرات مشترک در عرصه‌های بین‌المللی باشند.

دیگر خبرها

  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • حمله به ویکی پدیای کریس وود؛ او از منچسترسیتی پول گرفته است! + عکس
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • طرح ادامه جنگ علیه غزه در ارتش رژیم صهیونیستی تصویب شد
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • وینیسیوس جونیور به رکورد تعداد بازی گرت بیل برای رئال مادرید رسید
  • ویکی فقه؛ دانشنامه‌ای در حوزه علوم اسلامی
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند