Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان فنی‌ و حرفه‌ای وظیفه اصلی این سازمان را تکمیل چرخه اشتغال با ایجاد برنامه مهارت‌آموزی دانست و گفت: با توجه به زلزله اخیر در کرمانشاه و غرب کشور موضوع اشتغال این مناطق اهمیت دو چندان پیدا کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سلیمان پاک سرشت ظهر امروز در حاشیه بازدید از مرکز آموزشی تخصصی 9 دی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: موضوع مهارت‌آموزی وارد دوره‌ای نوین از بازتعریفی آموزشی شده و مدل فراگیری ثابت گذشته مهارت باید فعال و پویا شود و این دستور در حول انطباق با بازار کار انجام می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه اولویت مهارت‌آموزی فنی و حرفه‌ای برای استان‌های با نرخ بیکاری، فقر و محرومیت بالا است، افزود: استان‌های مرزی و آسیب‌پذیر در حوزه محرومیت، فقر و آسیب‌‌های اجتماعی در دستور کار مهارت‌آموزی فنی و حرفه‌ای قرار دارد.

معاون وزیر کار با بیان اینکه نزدیکی استان البرز به پایتخت کشور سبب ایجاد منفعت و ضرر برای استان شده است، گفت: البرز از نظر حمل و نقل و بار ترافیکی تهران دچار ضرر شده و در موضوع دیگر با مهاجرت به مرکز کشور سبب انباشت نیروی کار در استان شده است.

وی با اشاره به اینکه مناطق روستایی و عشایری در اولویت اشتغال قرار دارند، بیان کرد: استان‌های با آمار بیکاری بالا مانند البرز، کرمانشاه، لرستان و غرب کشور برای سازمان فنی و حرفه‌ای در مهارت‌آموزی اشتغال حائز اهمیت است.

پاک سرشت وظیفه اصلی سازمان فنی و حرفه‌ای را تکمیل چرخه اشتغال با ایجاد برنامه مهارت‌آموزی دانست و اضافه کرد: با توجه به زلزله اخیر در کرمانشاه و غرب کشور موضوع اشتغال این مناطق اهمیت دوچندان پیدا کرده و طبق مصوبه در شورای اشتغال کشور تمرکز بر بازتوانی بیکاری ناشی از زلزله در دستور کار است.

انتهای پیام/

R41451/P1357/S6,50/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۶۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تورم نیروی انسانی در شهرداری جزو معضلات شهرداری‌هاست

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: تورم نیروی انسانی در شهرداری جزو معضلات شهرداری‌هاست.

ابوطالب شفقت امروز، هشتم اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهرداران نسبت به جذب نیروی انسانی بر حسب قانون عمل کرده و بر اساس مقررات نیرو جذب کنند.

وی با بیان اینکه تورم نیروی انسانی در شهرداری جزو معضلات شهرداری‌هاست، بیان کرد: چنانچه شهرداران نیروهای به کار گرفته شده خود را به ادارات دیگر بفرستند یک سال مهلت دارند برای این افراد اشتغال ایجاد کنند و آنان را به شهرداری برگردانند.

 استاندار لرستان گفت: مسائل را به صورت پایه‌ای پیگیری می‌کنم و کار را به اندازه‌ای که در کشور ظرفیت داریم، انجام می‌دهیم چرا که باید کارها بر اساس برنامه و اولویت‌ها تخصیص داده شود و کار باید منطقی اصولی و با برنامه باشد.

شفقت عنوان کرد: مسئولیت نشاط فردی و عمومی شهرها با شهرداران است و راهبرد کلان آن‌ها ایجاد نشاط اجتماعی است.

وی با بیان اینکه همچنین شهردار نقش بسیار مهمی در توسعه شهری دارد و شوراها مرکز فکری، مطالعات نظری و عملی شهرداران هستند که باید کمبودها و نواقص را احصا و رفع کنند، خاطرنشان کرد: تمامی مشکلات راهبردی شهرداری‌های لرستان پیگیری خواهند شد و به دنبال این هستیم تا سهم بهتری در توزیع منابع و امکانات داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مهارت آموزی ۲ هزار و ۱۹۸ نفر در فروردین امسال
  • نمایشگاه دست ساخت‌های دانش آموزی در سنندج
  • تورم نیروی انسانی در شهرداری جزو معضلات شهرداری‌هاست
  • ۶۰ هزار تارک تحصیل سال گذشته به چرخه آموزش بازگشتند
  • بازگشت به تحصیل ۶۰ هزار تارک تحصیل در کشور
  • وجود بیش از ۱۹ هزار واحد کارگری و کارگاه‌های تولیدی در کردستان
  • مهارت آموزی ۱۵۰۰ بانوی بیرجندی در رشته‌های فنی و حرفه‌ای
  • بازگشت ۲۳۲ واحد راکد استان به چرخه تولید
  • بازگشت ۲۳۲ واحد راکد به چرخه تولید
  • ۲۳۲ واحد راکد ایلام به چرخه تولید بازگشت