Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان اعلام کرد هرگز با جادوگران ارتباط نداشته و کاغذهایی که در جیب یکی از افراد پیدا کرده اند، ذکر و دعا بوده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در برنامه شب گذشته نود صحبت هایی درباره باشگاه سیاه جامگان و ارتباط مدیرعامل این باشگاه با جادوگران مطرح شد. در نهایت هم عبدالله سمامی عضو کمیته اخلاق روی خط برنامه آمد و از محرومیت علی عباسی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی عباسی ، مدیرعامل سیاه جامگان درباره اتهاماتی که به خودش زده شد، توضیحاتی را ارائه کرد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

واقعیتش این است که من شب گذشته خواب بودم و برنامه نود را ندیدم. صبح اما متوجه شدم یک آقای جادوگر صحبت هایی انجام داده و بعد هم عضو کمیته اخلاق گفته مرا محروم کرده است.

چگونه به معلوم الحال تریبون می دهند

علی عباسی  – آن آقای جادوگر که درباره من صحبت کرده را ترجیح می دهم به حرف هایش پاسخی ندهم. اگر قرار به جواب دادن باشد ابتدا باید یوآخیم لو بیاید و حرف بزند. چون این آقا ادعا کرده آلمان توسط او به قهرمانی جهان رسیده است. اما برایم جالب است که چطور تلویزیون به یک فرد معلوم الحال تریبون می دهد تا این حرف ها را بزند؟ من ۱۰ نفر از این دست آدمها می شناسم که می توانند علیه فردوسی پور حرف بزنند. این رفتار درست نبود.

به جادوگر گفتم تو شیاد هستی

علی عباسی  -در نهایت اتفاقات برنامه نود به اینجا ختم شد که آقایی به اسم سمامی بیاید و بگوید مدیرعامل سیاه جامگان را محروم کرده ایم. آقایی که می گفتند جادوگر است و با او در ارتباط هستم، صد بار به من زنگ زد و پیامک داد؛ اما جوابش را ندادم. او حتی یک بار با عنوان ناشناس زنگ زد که جواب دادم و بحثمان شد. به او گفتم تو شیاد هستی.

ماجرای حضور آن فرد در ورزشگاه

علی عباسی  -موضوع ما بحث دعا وذکر گفتن بود که در پرونده کمیته اخلاق این موضوع ذکر شده است. من در فدراسیون توضیح دادم و از خودم دفاع کردم. واقعیت این بود که یک آدمی به واسطه ارتباطش با یکی از عوامل باشگاه ما در جریان بازی ایستاده بود و ذکر می گفت. عوامل حراست ورزشگاه او را به سکوها بردند و در جیبش کاغذی پیدا کردند که روی آن ذکر نوشته بود. مثلا اینکه ۱۹ بار بسم الله الرحمن رحیم بگوید و یا چند بار یا فاتح و یا فتاح را بر زبان بیاورد. آیا این جادوگری و رمالی است؟ اینها ذکرهایی است که ما در زندگی روزانه از آن استفاده می کنیم و از آن مدد می گیریم.

فرق دعا و جادوگری را تشخیص نمی دهند

علی عباسی  -زندگی با این اذکار آمیخته شده؛ اما آقایان می گفتند چون این ذکرها تعداد دارد، مصداق جادوگری است. پاسخ من این بود که مگر می توانیم علم اعداد را از قرآن حذف کنیم؟ هرچیزی قاعده و قانونی دارد؟ در هر خانه ای یک قرآن و مفاتیح الجنان وجود دارد. ما نباید این را به حساب جادوگری بگذاریم. متاسفانه دوستان در کمیته اخلاق فرق دعا را با جادوگری تشخیص نمی دهند. شاید هم خودشان اهل دعا نیستند که من توصیه می کنم با این مسائل آشنا شوند.

تاج گفته بود خودم ماجرا را فیصله می دهم

علی عباسی  -در چند ماه گذشته آقای تاج به من گفته بودند مصاحبه نکنم تا خودش موضوع را حل کند. قرار بود حرفی هم نزنم؛ اما حالا که عضو کمیته اخلاق حرف زده، مجبور به توضیح دادن شدم. آقایان از اینکه به من به حکم اعتراض کردم، ناراحت هستند. متاسفانه آقایان قدرت عجیبی پیدا کرده اند؛ اما امیدوارم در درگاه خداوند که هیچ نفوذ و قدرتی سازگار نیست جوابی برای حرف هایشان داشته باشند.

تا آخر موضوع را پیگیری می کنم

علی عباسی  -من پای اعتقاداتم ایستاده ام. قطعا چنین کارهایی انجام نداده ام و یکی از عوامل باشگاه انجام داده که به خاطر حمایت از او وسط آمدم. من اجازه نمی دهم اعتقادم ضربه بخورد و تا آخر موضوع را پیگیری می کنم تا به نتیجه برسد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۶۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش «وضوح ناقص» در خانه عکاسان جوان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی خانه عکاسان جوان، نمایشگاه «وضوح ناقص» عصر روز جمعه ۱۴ اردیبهشت‌ با حضور اکبر ناظمی، رسول اولیازاده و جمعی از هنرمندان افتتاح شد.

آرمین عباسی در این نمایشگاه کوشیده مردمان اطرافش را صادقانه با ایده‌ای بدیع تصویر کند. در این نمایشگاه مخاطب با سوژه‌هایی روبه‌رو است که با وجود ناقص‌الوضوح بودن در عکس‌ها، آنچه که وانمود می‌کنند، برجسته شده است. عباسی تلاش داشته تا در آثارش وانمودهای زندگی انسان معاصر را که جزیی از زندگی است، وضوح ببخشد و پیش روی مخاطبان قرار دهد.

در متن استیتمنت نمایشگاه «وضوح ناقص» آمده است: «در جریان زندگی همه‌چیز در پرده‌ای تار تنیده شده است. گویی واقعیت هیچ چیز نه همانی است که می‌بینیم. وضوح در تمام سطوح ناقص است. در این عکس‌ها بر آن بودم که بگویم؛ صورت‌ها، لحظه‌ها، اشک‌ها، لبخندها، فریادها، همه و همه محو در جریان مرموز زندگانی‌اند که شاید کمترین فایده‌اش این باشد که خوب و بد یکدیگر را در تصویری که از خود نشان هم می‌دهیم، نسنجیم. حالا که همه و من می‌دانیم دنیای پیرامون‌مان اینچنین است، پس بیایید راستش را بگوییم. من حقیقت این ماجرا را عکاسی کرده‌ام.»

نمایشگاه «وضوح ناقص» تا روز سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت در خانه عکاسان جوان ادامه دارد و علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به این گالری واقع در یوسف‌آباد، خیابان چهارم، پلاک ۳، طبقه دوم واحد ۳ مراجعه کنند.

کد خبر 6097422

دیگر خبرها

  • اسلامی از نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای ایران بازدید کرد
  • تاثیر اساتید در جامعه باید مثبت و مشهود باشد
  • کتاب «اخلاق النبی(ص) و اهل بیته(ع)» به زبان ترکی استانبولی ترجمه و منتشر شد
  • روستا‌های بالای ۱۰ خانوار بخش مرکزی گناوه برق‌رسانی می‌شوند
  • جود بلینگام، بازیکن با اخلاق مستطیل سبز / فیلم
  • ببینید | بدرقه صدای فراموش‌نشدنی ورزش
  • زیرآب زنی با نهی از منکر فرق دارد ‍!
  • نمایش «وضوح ناقص» در خانه عکاسان جوان
  • تاکید پلیس بر‎اخلاق‎ ‎مداری‎کاربران‎ ‎مجازی‎ در‎انتخابات‎
  • امام صادق(ع) در مناظرات آموزگار اخلاق و ادب بودند