Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود تابش گفت: ما هفته‌ای سه بار با کرانچار جلسه می‌گذاریم و هیچ اولتیماتومی به این مربی ندادیم و نخواهیم داد.

مسعود تابش قائم مقام باشگاه سپاهان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد جلسه روز دوشنبه مدیران باشگاه با کرانچار و نتایج این جلسه گفت: «باشگاه با سرمربی تیم هفته‌ای سه بار جلسه برگزار می‌کند و جلسه روز دوشنبه هم مانند ربطی به نتایج باشگاه در فصل اخیر نداشت و هیچ اولتیماتومی هم در کار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرانچار با قدرت به کارش ادامه می‌دهد و مدیران باشگاه هم به او اطمینان خاطر داده‌اند که از این مربی حمایت می‌کنند.»

وی در خصوص جابجایی‌های احتمالی در نقل و انتقالات نیم فصل بیان کرد: «قطعا سپاهان هم مانند سایر تیم‌ها در نقل و انتقالات نیم فصل تغییراتی دارد. مهدی شریفی یکی از بازیکنانی است که بعد از دوران خدمتش به سپاهان برمی‌گردد. مسعود حسن زاده هم باتوجه به اتمام دوران مصدومیتش می‌تواند در نیم فصل دوم تیم را همراهی کند و برای اینکه این بازیکنان در لیست باشگاه قرار بگیرند قطعا بازیکنانی هم باید در لیست خروجی سپاهان قرار بگیرند. اما کرانچار تاکنون هیچ لیستی که اسم بازیکنانی که قرار است از تیم بروند را به ما نداده است.»

تابش در مورد اتفاقات پیرامون تیم‌های لیگ برتری در مورد حضور جادوگران کنار آنها گفت: «همه ما مسلمان هستیم و برای هر کاری توکل بر خدا می‌کنیم. اما اعتقاد هر فرد به خودش مربوط است ولی برای موفقیت باید تلاش کرد و تنها توکل کردن به خدا کافی نیست.البته در ورزش و به خصوص در فوتبال گاهی اوقات شانس هم تاثیر دارد. اما مجموعه‌ای که در باشگاه سپاهان کار می‌کنند هیچ اعتقادی به بحث جادوگری ندارند.»

وی ادامه داد: «من خودم سال‌هایی که در فوتبال بودم موارد زیادی از جادوگری دیدم. به عنوان مثال چند سال قبل که در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتیم یک نفر که خودش را رمال معرفی کرد به ما گفت که می‌تواند باعث موفقیت سپاهان در آسیا شود و می‌گفت حتی دقیقه‌ای هم که تیم گل می‌زند را می‌تواند پیش بینی کند. اما مجموعه سپاهان هیچ وقت به چنین کارهایی اعتقاد نداشتند و نخواهند داشت.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۷۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، جلسه شهرستانی ستاد یادواره شهدای شهرستان ارومیه درخصوص کنگره ملی سرداران و ۱۲ هزار شهید استان آذربایجان غربی در فرمانداری ارومیه برگزار شد.

در این نشست غلامحسین عماری فرماندار ارومیه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای والامقام انقلاب اسلامی گفت: هدف از برگزاری کنگره شهدا، معرفی شهیدان به عنوان الگوهایی ماندگار به جامعه به ویژه قشر جوان و نوجوان است.

فرماندار شهرستان ارومیه در ادامه این جلسه به تعداد شهدا،جانبازان و آزادگان شهرستان اشاره کرد و گفت: شهرستان ارومیه با ۳ هزار و ۱۰۰ نفر شهید و ۷ هزار و ۳۰۰ نفر جانباز و ۵۲۲ نفر آزاده بیشترین آمار را نسبت به سایر شهرستان های استان دارا ست.

در ادامه عماری گفت: شهدا محور وحدت و همبستگی و منعکس کننده نور الهی در جامعه هستند و یادواره شهدا به جهت کسب و اشاعه نور و توسعه رحمت و برکت در جامعه خواهد بود.

وی از امتیازات شهرستان ارومیه، به برجستگی فرهنگ ایثار و شهادت اشاره کرد و افزود: این فرهنگ باید در شهرستان حفظ و تقویت شود.

در پایان این جلسه احکام مسئولین کمیته ها و دبیران جهت پیگیری ماموریت ها محوله ابلاغ شد.

 

 

دیگر خبرها

  • ساخت ادامه سریال‌های موفق در دستور کار است
  • ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه
  • خانمی در کلاله درپی تزریق آنتی بیوتیک، کارش به مراقبت‌های ویژه کشید
  • جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند
  • تکذیب فروش امتیاز باشگاه هوادار از سوی مدیرعامل
  • خرید باشگاه هوادار یک شایعه تبلیغاتی بود!
  • سلمان فارسی؛ روایت درست تاریخ
  • نکونام، ناجی اوسمار می شود؟ | قرار مهم در باشگاه پرسپولیس لغو شد
  • شاگرد برانکو و کرانچار قشنگ‌ترین گل فوتبال ایران را زد!
  • عکس | بازدید رئیس رسانه ملی از پشت صحنه سریال «سلمان فارسی»