Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا آذربایجان غربی،  معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و جانشین استاندار در شورای هماهنگی مدیریت بحران استان در نامه ای به تمامی دستگاههای اجرایی و نهادهای مردمی در استان با اشاره به ضرورت بکارگیری تمامی امکانات برای کمک به حادثه دیدگان در زلزله استان کرمانشاه افزود: با توجه به منویات مقام معظم رهبری در یاری رساندن آسیب دیدگان ناشی از زلزله و براساس تاکیدات مقام عالی استان در انسجام بخشیدن به روند ارسال کمک های مردمی، جمعیت هلال احمر استان به عنوان نهاد مسئول در جمع آوری و ارسال محموله های ارسالی دستگاههای اجرایی و کمک های مردمی جمع آوری شده معرفی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  تقی کهوریان افزود: هموطنان برای پرداخت کمک های نقدی خود می توانند از طریق شماره حساب ارزی و ریالی 99999 در شعب بانک های ملّی، ملت، صادرات، رفاه، مسکن، دی، تجارت، سپه، پارسیان، شهر و آینده و هم وطنان خارج از کشور از طریق شماره حساب ارزی در بانک ملّی بشماره 702070 بصورت دلار و شماره حساب ارزی  800300  بانک ملّی بصورت یورو واریز کنند.

  جانشین استاندار در شورای هماهنگی مدیریت بحران استان ادامه داد: هموطنان خارج از کشور همچنین می توانند از طریق شماره حساب 1404440 وجوهات نقدی خود را بصورت دلار اقدام کنند.

 وی افزود: شماره کارت 4606-7006-3377-6104  و  کدهای ussd  شامل کد *741*3*112# و کد *724# از طریق گوشی های هوشمند جهت واریز کردن کمک های نقدی از دیگر اقدامات پیش بینی شده برای کمک های نقدی هموطنان است که می توانند در این کار خداپسندانه مشارکت کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۸۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر نجات خودروی گرفتار شده در رودخانه | ۶ سرنشین نجات پیدا کردند | ویدئو

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین، مدیرعامل هلال‌احمر کرمانشاه گفت: با امداد نیروهای هلال‌احمر، خودروی گرفتار در رودخانه زمکان ثلاث‌باباجانی با ۶ سرنشینش نجات یافت.

محمدباقر محمدی اظهار کرد: ساعت ۱۱:۴۶ روز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳، طی اعلام تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات ۱۱۲ کرمانشاه مبنی بر گیر افتادن خودرو نیسان‌وانت در بستر رودخانه زمکان از توابع شهرستان ثلاث‌باباجانی و گرفتار شدن ۶ نفر در خودروی فوق، بلافاصله تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات دره‌شهر ثلاث‌باباجانی به پشتیبانی شعبه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: پس از دسترسی تیم عملیاتی به خودرو، عملیات نجات خانواده ۶ نفره آغاز و با تلاش نیروهای امدادی افراد به محل امن منتقل شده و وانت نیسان نیز به وسیله خودروهای کمک‌دار جمعیت هلال‌احمر از رودخانه بیرون کشیده شد.

کد خبر 847391 منبع: فارس برچسب‌ها سيل خبر مهم هلال احمر استان کرمانشاه خودرو حوادث ایران

دیگر خبرها

  • حضور چشمگیر نیروهای هلال احمر در کاهش آلام سیل زدگان / امدادرسانی به بیش از ۵۷ هزار نفر
  • آمار قابل توجه حوادث کوهستان در کرمانشاه
  • همدلی خیران هلال احمر آذربایجان شرقی در سیل سیستان و بلوچستان
  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
  • کرمانشاه به مرکز امداد منطقه غرب کشور تبدیل شود
  • تصاویر نجات خودروی گرفتار شده در رودخانه | ۶ سرنشین نجات پیدا کردند | ویدئو
  • برخورد سمند با کمباین حادثه آفرید
  • نجات گردشگران گم‌شده در جنگل‌های خلیل‌شهر بهشهر
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • امداد رسانی هلال احمر به سیل زدگان در خراسان جنوبی