Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی سلیمانی‌پور  با اشاره به اینکه در شش ماهه اول سال ۱۳۹۶ تعداد ۳۶ نفر  به دلیل فوت ناشی از حوادث کار در مراکز  پزشکی قانونی استان اصفهان مورد معاینه قرار گرفته اند، اظهار داشت: این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۵۹ نفر کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه بیشترین علل فوت در حوادث کار مربوط به سقوط از بلندی و برخورد جسم سخت بوده است، ابراز داشت: باید توجه داشت که طی دو سال گذشته همه فوتی‌های ناشی از حوادث کار استان مرد بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان در خصوص آمار مصدومان ناشی از حوادث کار استان اصفهان از ابتدای سال جاری تاکنون نیز اضافه کرد: در سال جاری یک‌هزار و ۳۵۶ نفر در حوادث کار مجروح شده‌اند که ۶۹ نفر از این افراد زن و یک‌هزار و ۲۸۷ نفر نیز مرد بوده‌اند.

وی با بیان اینکه مصدومین حوادث کار استان اصفهان در شش ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷.۳ درصد کاهش داشته است، افزود: در سال گذشته یک‌هزار و ۴۶۳ نفر شامل ۴۵ زن و یک‌هزار و ۴۱۸ نفر مرد در حوادث کار مصدوم شده‌اند.

 

انتهای پیام/م

 

کاهش 7.3 درصدی مصدومان حوادث کار استان اصفهان در شش ماهه امسال

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۲۰۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار کاهش یافت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از کوین‌دسک، ارزش بیت کوین در روز گذشته تا کمتر از ۶۳ هزار دلار پایین آمد. اطلاعات اقتصادی آمریکا مبنی بر افزایش تورم و رشد آهسته تولید ناخالص داخلی در این کشور در سه ماهه اول سال جاری میلادی ارزهای مجازی را تحت فشار قرار داده است.

گزارش اولیه دولت آمریکا در مورد اقتصاد این کشور در سه ماهه اول نشان می‌دهد رشد تولید ناخالص داخلی تنها ۱.۶ درصد بوده است، یعنی کمتر از ۲.۵ درصدی که تحلیلگران انتظار داشتند و بسیار پایین‌تر از ۳.۴ درصد رشد در سه ماهه پایانی ۲۰۲۳؛ ادامه تورم بالا در آمریکا سرمایه‌گذاران را در مورد به تعویق افتادن کاهش نرخ بهره نگران کرده است که می‌تواند بر سرمایه‌های مخاطره آمیز در تمام بازارها تأثیر بگذارد.

شاخص‌های بزرگ سهام آمریکا از جمله s&p ۵۰۰ و نزدک روز خود را با ۲ درصد افت آغاز کردند. سود اوراق قرضه ۱۰ ساله خزانه داری آمریکا هم تا ۴.۷۳ درصد افزایش یافته که بالاترین رقم از ماه نوامبر است.

قیمت بیت کوین در روز پنجشنبه برای مدت کوتاهی با یک کاهش ۴ درصدی به ۶۲۸۰۰ دلار رسید و بعد تا ۶۳۷۰۰ بالا آمد. ارزش اتر هم ۴ درصد کاهش یافته و حدود ۳۱۰۰ دلار معامله می‌شود.
اطلاعات اقتصادی آمریکا فدرال رزرو را مستاصل کرده است و سرمایه‌گذاران حالا مطمئن نیستند که نرخ بهره در ۲۰۲۴ کاهش یابد. این اتفاق بازارهای مالی را به شدت تحت تأثیر قرار می‌دهد.

کد خبر 6088985

دیگر خبرها

  • قلک پورشه خالی شد
  • آمار قابل توجه حوادث کوهستان در کرمانشاه
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس
  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار کاهش یافت
  • رفع نقاط حادثه خیز ارزان تر است یا هزینه درمان مصدومان؟
  • کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات فوتی در کردستان
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های تصادفات آذربایجان شرقی