Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-02@03:26:25 GMT

۲۶ میلیارد اعتبار پروژه مسیر بنه گز به عالیشهر

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۲۰۵۳۵

۲۶ میلیارد اعتبار پروژه مسیر بنه گز به عالیشهر

فرماندار تنگستان گفت: با پیگیریهای صورت گرفته، پروژه مسیر بنه گز به عالیشهر با اعتبار ۲۶ میلیارد ریال از اعتبارات شهرستان تامین اعتبار شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از سپاس، فرماندار تنگستان به همراه مدیر کل راه و شهرسازی استان، از پروژه تعریض و بهسازی محور بنه گز به عالیشهر و همچنین پروژه استانداردسازی و بهسازی مسیر اهرم به دلوار(چهارراه انبارک) بازدید بعمل آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عادل دهدشتی فرماندار تنگستان گفت: با پیگیریهای صورت گرفته، پروژه مسیر بنه گز به عالیشهر با اعتبار ۲۶ میلیارد ریال از اعتبارات شهرستان تامین اعتبار شده که با پیشرفت فیزیکی قابل توجه و اتمام کار ابنیه های مسیر، اواخر بهمن ماه به بهره برداری خواهد رسید.



وی ادامه داد: پروژه مسیر اهرم به دلوار(چهارراه انبارک) نیز با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی(راهداری) و کمیته برنامه ریزی شهرستان تامین اعتبار شده که دهه فجر امسال مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

فرماندار تنگستان در پایان افزود: از پیگیریهای صورت گرفته توسط استاندار، نماینده مردم در مجلس، تلاش اداره کل راه و شهرسازی و توجه سازمان برنامه و بودجه استان تشکر و قدردانی بعمل آورد.

/ انتهای پیام

 

 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۲۰۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی وضعیت پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،دربازدید معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر، وضعیت و روند اجرایی این پروژه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.   دربازدید معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر، وضعیت و روند اجرایی این پروژه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.   مجتبی نجفی در این بازدیدها، ضمن بررسی وضعیت اجرایی پروژه ها، بر پیگیری اعتبارات مورد نیاز از محل اعتبارات تنش آبی تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • شوراهای تنگستان باید مظهر وحدت و همدلی باشند
  • ۱۰۰ قطعه زمین به کارگران فاقد مسکن تنگستان اهدا می‌شود
  • تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث مخزن آب آشامیدنی در گوجان
  • ۱۴۳ طرح و پروژه آموزشی در استان بوشهر تامین اعتبار شد
  • زنگ خطر کمبود «آب» در شاهرود/ اهمیت بیش از پیش حفظ «شاهوار»
  • بررسی وضعیت پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر
  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • افغانستان حقابه را می دهد؟