Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از عیادت تعدادی از نمایندگان عضو کمیسیون متبوع خود از حادثه دیدگان زلزله کرمانشاه بستری در بیمارستان های امام خمینی ( ره) و سینا خبرداد.احمد همتی ازعیادت تعدادی از نمایندگان کمیسیون بهداشت و درمان مجلس امروز ( ۳شنبه ۲۳ آبان) از مجروحان  زلزله کرمانشاه در بیمارستان سینا خبر داد و گفت: متاسفانه دو روز پیش زلزله ای در غرب کشور و دراستان کرمانشاه رخ داد و تعدادی از هموطنانمان دچار آسیب دیدگی شدند، بنابراین به دلیل وجود برخی مشکلات بهداشتی و درمانی در این استان، برخی از  افراد دارای آسیب‌دیدگی به تهران منتقل و در بیمارستان‌های امام خمینی (ره) و سینا بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم سمنان درمجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه افراد بستری شده دربیمارستان سینا بیشتر دارای شکستگی استخوان هستند، افزود: امروز بنده به همراه محمد نعیم امینی فرد،  مرتضی خاتمی و عباسعلی پوربافرانی از حادثه دیدگان بستری دراین بیمارستان عیادت کردیم ، به گفته آسیب دیدگان اقدامات درمانی از سوی پزشکان و کادردرمانی به موقع انجام شده و مشکلی دراین رابطه وجود ندارد.

همتی گفت: درحال حاضر نیز برخی از حادثه دیدگان در این مرکز از اقدامات درمانی استفاده می کنند.

وی با تاکید بر رضایت آسیب دیدگان و همراهان آنها از روند درمانی در بیمارستان سینا، تصریح کرد: خوشبختانه بیماران از اقدامات درمانی پزشکان رضایت داشته و از کادر این بیمارستان تشکر کردند، البته مشکل عمقی و یا حادی برای افراد بستری شده در این بیمارستان درحال حاضر وجود ندارد.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، در گفت‌وگو با خانه ملت گفت: هچنین امروز احمد حمزه، اکبر ترکی و ذبیح الله نیکفر اعضاء دیگر کمیسیون هم از حادثه دیدگان بستری در بیمارستان امام خمینی (ره) عیادت و از نزدیک در جریان روند درمان آنها قرار گرفتند.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۲۰۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه امدادرسانی به آسیب‌دیدگان از بارندگی در خوزستان

ایسنا/خوزستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به آماده‌باش نیروهای این جمعیت درپی هشدار بارندگی‌های شدید، گفت: با توجه به تداوم بارندگی‌ها، امدادرسانی به آسیب‌دیدگان از بارندگی همچنان ادامه دارد.

وحید شعبانی عصر امروز (۱۴ اردیبهشت‌ ماه) اظهار کرد: جمعیت هلال احمر استان خوزستان درپی ورود سامانه بارشی در آماده‌باش قرار گرفته است و با توجه به تداوم بارندگی‌ها، امدادرسانی به آسیب‌دیدگان از بارندگی همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به فراهم بودن تجهیزات برای مقابله با سیلاب احتمالی، ادامه داد: با هدف امدادرسانی درپی بارندگی‌ها، نیروهای امدادی و تیم‌های امداد و نجات در تمام پایگاه‌های ثابت و سیار، کشیک‌های شعب و تیم‌های واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان خوزستان در آماده‌باش کامل هستند.  

او گفت: امدادگران، نیروهای عملیاتی و تجهیزات امدادی تا پایان هشدار هواشناسی در آماده‌باش هستند و در صورت بروز حوادث احتمالی، پاسخگوی نیازها باشند.

وی افزود: مردم بخصوص ساکنان مناطق کم‌برخوردار تا پایان زمان هشدار، از تردد غیرضروری پرهیز کنند. همچنین به‌دلیل امکان سیل و طغیان رودخانه‌ها، عشایر از اتراق در بستر و حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • خدمات درمانی رایگان برای کودکان؛ نمایش یا واقعی؟
  • این مورد جزو خدمات درمان رایگان کودکان نیست | ۲ سامانه برای ثبت شکایت از بیمارستان‌ ها 
  • جمع‌آوری نمای کامپوزیت برخی از بیمارستان‌های تهران به دلیل ناایمن‌بودن
  • کمبود ۹۰۰۰ ماما در کشور
  • بدهی میلیاردی تامین اجتماعی به مراکز درمانی قزوین
  • بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود
  • تکمیل بیمارستان رازی کوهدشت تا پایان سال ۱۴۰۴
  • ادامه امدادرسانی به آسیب‌دیدگان از بارندگی در خوزستان
  • ۵۰ چادر برای اسکان حادثه دیدگان آتش‌سوزی روستای امام‌زاده ابراهیم برپا می‌شود
  • عیادت وزیر خارجه ایران از دیپلمات سوری آسیب دیده در حمله تروریستی اسرائیل به سفارت ایران در دمشق