Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه‌های ایتالیایی جزئیات جالبی از پس‌لرزه‌های ناکامی‌های آتزوری در صعود به جام جهانی ۲۰۱۸ منتشر کردند. آفتاب‌‌نیوز : بعضی از رسانه‌های ایتالیایی مدعی شده‌اند که جامپیرو ونتورا پس از شکست یک بر صفر شاگردانش در بازی رفت پلی‌آف جام جهانی 2018 در سوئد با برخی از بازیکنانش وارد درگیری لفظی شده و آنها را تهدید به ترک تیم ملی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ایتالیا شب گذشته (دوشنبه) با قبول تساوی بدون گل خانگی برابر سوئد برای اولین بار از سال 1958 از صعود به جام جهانی باز ماند و حالا گفته می‌شود که دیر یا زود، ونتورا از کار برکنار خواهد شد، هرچند خودش تا الان از اعلام استعفایش خودداری کرده است. قرار است امروز جلسه‌ای در فدراسیون فوتبال ایتالیا در رم برگزار شود که در آن درباره آینده کادر فنی تیم ملی این کشور تصمیم‌گیری شود و احتمالاً در همین جلسه حکم اخراج ونتورا هم صادر خواهد شد.
طبق اعلام شبکه اسکای اسپورت ایتالیا، ونتورا پس از بازی رفت ایتالیایی‌ها را تهدید به استعفا کرده و دلیلش هم اعتراض بازیکنان به تاکتیک‌های اشتباه سرمربی سابق تورینو و انتخاب مهره‌های ترکیب اصلی بوده است. ظاهراً ونتورا در مشاجره‌ای که با بازیکنانش داشته، در اعتراض به آنهایی که خواستار استفاده از رویکرد تاکتیکی متفاوت برای بازی برگشت شده بودند، گفته است: «پس بیایید خودتان تیم را بچینید» و بعد هم تهدید به ترک آتزوری کرده که با مداخله بازیکنان باسابقه‌تر غائله ختم و جو رختکن آرام می‌شود. اسکای اسپورت همچنین نوشته که بعد از این ماجرا، ونتورا به نوعی لجبازی، بیش از پیش بر استفاده از تاکتیک‌های قبلی‌اش پافشاری کرده و حاضر نشده به خواسته بازیکنانش تن بدهد.
در همین حال اسکای از خروج یواشکی سرمربی 69 ساله تیم ملی این کشور از هتل محل اقامت این تیم پس از شکست شب گذشته و عدم حضور او در جلسه امروز فدراسیون فوتبال ایتالیا خبر داده‌ است. این شبکه مدعی شده است که ونتورا یواشکی از در پشتی هتل محل اقامت تیم ملی ایتالیا در میلان خارج و با یک خودرو بدون آنکه حرفی با هیچ رسانه‌ای بزند از محل دور شده است.
 تسنیم

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۲۱۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیتکانلو خراسان شمالی لرزید

به گزارش قدس آنلاین براساس اعلام مرکز لرزه نگاری کشور وابسته به موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، زمان وقوع این زمین لرزه ساعت 15 و 37 دقیقه و 2۸ ثانیه و در عمق هشت کیلومتری زمین رخ داده است.

هنوز از خسارات احتمالی این زمین لرزه گزارشی دریافت نشده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • درگیری مارادونا و بازیکنان بارسلونا با بازیکنان بیلبائو در فینال کوپا دل ری (5 می، 1984) / فیلم
  • بندرچارک لرزید
  • بررسی تاثیر حملات حماس، اسرائیل و اتفاقات اخیر منطقه بر بازار‌های مالی
  • فوتسال نیاز به بازی با تیم‌های بزرگ دارد/ نگران جام جهانی هستیم
  • مجارستان: درگیری مستقیم ناتو با روسیه یعنی جنگ جهانی سوم
  • زلزله در خراسان شمالی ؛ شدت و مرکز زمین لرزه
  • تیتکانلو خراسان شمالی لرزید
  • خراسان شمالی لرزید
  • زمین لرزه چهار و دو دهم ریشتری تیتکانلو
  • درگیری بین بازیکنان رم و بایرلورکوزن که با وساطت سردار آزمون و سایر بازیکنان ذخیره رم خاتمه یافت