Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@11:21:48 GMT

تخریب ۸۰ درصدی شبکه توزیع برق سرپل ذهاب

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۲۱۲۱۱

تخریب ۸۰ درصدی شبکه توزیع برق سرپل ذهاب

مدیرکل بحران و پدافند غیرعامل توانیر گفت: ۸۰ درصد شبکه توزیع برق در شهرستان سرپل ذهاب بر اثر زلزله از بین رفته و اکنون نوسازی و بهسازی آن آغاز شده است.

به گزارش مشرق، محمد ابراهیم نژاد در خصوص خسارت‌های وارده شده از زلزله کرمانشاه اظهار کرد: این زلزله ۷ سازه خط تغذیه برق کرمانشاه را دچار مشکل کرده که در لحظات اولیه این موضوع برطرف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عمده خسارت در شهرستان سرپل ذهاب و روستاهای اطراف بوده که منجر به فرو ریزش شبکه توزیع شد.


ابراهیم نژاد در ادامه تصریح کرد: بالغ بر ۸۰ درصد شبکه توزیع برق سرپل ذهاب بر اثر زلزله تخریب شده و انتقال برق، بوسیله کابل‌های خود نگهدار تامین شده است.


وی بیان کرد: با توجه به تخریب کامل منازل در برخی از نقاط و قطع سیم های انتقال برق امکان رساندن برق به بسیاری از مناطق مسکونی میسر نیست، بنابراین اولویت را به روشنایی معابر دادیم . با قطع انشعاب منازل سیستم های تغذیه برق شبکه فعال و روشنایی 80 درصد معابر تامین شد تا عملیات آواره برداری با سرعت بیشتری صورت گیرد.

ابراهیم نژاد در پایان گفت: با توجه به فعالیت شبانه روزی گروه های اعزامی به منطقه، امروز از چند استان دیگر اکیپ های اعزام کردیم تا با تجدید نیرو عملکرد بهتری داشته باشند، همچنین 8 تریلی تجهیزاتی برقی از تهران به کرمانشاه ارسال شده که به محض دریافت، نوسازی و بهسازی شبکه برق آغاز خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۲۱۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری از پلاکارد روحانیون علیه ابراهیم رئیسی در تجمع قم

عصر روز گذشته پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ مردم قم با تجمع در حرم حضرت فاطمه معصومه(س) از طرح نور و نیروی انتظامی تشکر کردند. پلاکارت‌های شعار علیه ابراهیم رئیسی، رئیس دولت سیزدهم در این تجمع، مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت./ ایسنا

دیگر خبرها

  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز
  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز در سرپل ذهاب
  • شرکت‌های تامین سرمایه بهبود شبکه برق تعریف شود
  • تصویری از پلاکارد روحانیون علیه ابراهیم رئیسی در تجمع قم
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه