Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، طی آئینی و با حضور بیش از 100 نفر از ائمه جماعات و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج مساجد، شوراهای امر به معروف و نهی از منكر مساجد شرق شیراز راه‌اندازی شدند.

شمسایی، جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منكر استان فارس امروز، 23 آبان در حاشیه راه‌اندازی شورهای امر به‌معروف و نهی از منكر مساجد شرق شیراز گفت: در این شورا امام جماعت مسجد به عنوان دبیر ایفای نقش كرده و در ساختار آن از مردم محله و اعضای پایگاه مقاومت مسجد هم استفاده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، مهم‌ترین عوامل موفقیت امر به معروف و نهی از منکر را برشمرد و با بیان اینكه چهارعامل موفقیت در انجام فریضتین را تضمین می‌كند، گفت: فرد آمر به معروف و ناهی از منكر باید اولین عمل كننده باشد؛ از طرفی شناخت اولویت‌ها، مخاطب‌شناسی و زمان‌شناسی نیز به‌عنوان سه عامل دیگر در موفقیت نقش ایفا می‌كند.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۲۱۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قارچ‌های خودرو هشت نفر را راهی بیمارستان کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس اظهار کرد: اعضای یک خانواده در روستای کوهمره سرخی شیراز بعد از مصرف قارچ دچار علائم تاری دید، لرز، تعریق، تهوع و استفراغ و سردرد شدند.
محمدجواد مرادیان افزود: ۷ نفر از اعضای این خانواده به بیمارستان علی اصغر شیراز و یک کودک به بیمارستان نمازی شیراز مراجعه کرده و تحت درمان قرار گرفته اند.
سم موجود در قارچ‌های خودرو با هیچ یک از روش‌های پخت شامل پختن، سرخ کردن و یا کباب کردن از بین نمی‌رود، بنابراین توصیه می‌شود شهروندان فقط از قارچ‌هایی که به صورت صنعتی و بهداشتی تولید و در فروشگاه‌های معتبر عرضه می‌شوند، استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی فاز نخست خط ۲ متروی اصفهان از اهداف مهم شورای ششم است
  • بهترین زمان برای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب دوران کودکی و نوجوانی است
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل‌واوباش
  • درمان موفقیت آمیز پرولاپس مخاطی رکتوم به روش اندوسکوپیک در شیراز
  • ناحیه صنعتی ‌در «جویم» فارس احداث می‌شود
  • ضربه چاقو به جوان کاشمری به دلیل حمایت از چند دختر در برابر ۳ مزاحم
  • قارچ‌های خودرو هشت نفر را راهی بیمارستان کرد
  • بهاران پربارش فارس
  • ۱۵۴ پنل خورشیدی در روستاهای دیلم راه اندازی می‌شود
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب