Web Analytics Made Easy - Statcounter

سامانه هوشمند حمل‌ونقل اسنپ، با همکاری سازمان هلال‌ احمر، فاز دوم کمپین «مسئولیت اجتماعی خانواده اسنپ در قبال آسیب‌دیدگان زمین‌لرزه» را به مدت یک هفته راه‌اندازی کردند. در این کمپین گزینه‌ای به نام «کمک به زلزله‌زدگان» به بخش پرداخت هزینه سفر در اپلیکیشن اسنپ اضافه شده است. با فعال کردن این گزینه، ۱۰ درصد بر هزینه هر سفر اضافه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مبالغ فوق به حساب هلال احمر واریز و برای کمک به هم‌وطنان آسیب‌دیده در زلزله غرب کشور ارسال می‌شود. به این ترتیب، کاربران اسنپ می‌توانند با سهولت بیشتری کمک‌های مالی خود را به آسیب‌دیدگان زمین‌لرزه برسانند.

این کمپین به مدت یک هفته و از روز ۲۳ تا ۳۰ آبان در اپلیکیشن اسنپ فعال خواهد بود. اسنپ پیشتر اعلام کرده بود که بیش از ۷ میلیون کاربر دارد و ۷۰۰ هزار سفر روزانه در سراسر ایران با استفاده از اپلیکیشن این سامانه انجام می‌شود. فاز اول کمپین «مسئولیت اجتماعی خانواده اسنپ در قبال آسیب‌دیدگان زمین‌لرزه»، روز گذشته با اعطای کد تخفیف ehda برای سفر به مراکز انتقال خون با ۳۰ درصد تخفیف (تا سقف ۳ هزار تومان) در شهرهای تحت پوشش این سامانه آغاز شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی اسنپ، این کد تخفیف امروز (سه‌شنبه ۲۳ آبان) نیز فعال است و افراد می‌توانند برای رفتن به مراکز انتقال خون از آن استفاده کنند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۲۱۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته ویژه اینترنت ۳۰ گیگابایتی دولت برای معلمان

وزیر ارتباطات گفت: به مناسبت روز معلم، برای معلمانی که از طریق اپلیکیشن شاد فعال هستند، یک بسته اینترنتی ۳۰ گیگابایتی فعال می‌کنیم. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات، صبح امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت، اظهار داشت: به مناسبت روز معلم، برای معلمانی که از طریق اپلیکیشن شاد فعال هستند، یک بسته اینترنتی 30 گیگابایتی فعال می‌کنیم.

در حال تکمیل...

دیگر خبرها

  • زلزله این استان را لرزاند
  • زلزله چهار وهفت دهم ریشتری درفاریاب
  • زمین لرزه ۴.۷ ریشتری در فاریاب استان کرمان
  • وقوع زمین لرزه ای به قدرت ۴.۶ ریشتر در سیرچ کرمان
  • وقوع زلزله در سیرج / کرمان لرزید
  • ارزیابی مناطق متاثر از زمین لرزه سیرچ/ خسارتی گزارش نشد
  • جزییات زلزله ۴.۶ ریشتری در کرمان
  • وزیر تعاون: بیکاران به زودی از طریق سامانه‌ای شناسایی می‌شوند
  • ایموجی صوتی؛ قابلیت بسیار عجیب نرم‌افزار تماس اندروید
  • بسته ویژه اینترنت ۳۰ گیگابایتی دولت برای معلمان