Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاباد- ایرنا- فرمانده انتظامی مهاباد با تاکید بر ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه جدی با مواد مخدر، گفت: 60 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی به ارزش چهار میلیارد و 500 میلیون ریال توسط ماموران انتظامی این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ رضا ظهیریان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این مواد مخدر /از نوع شیشه آبکاری شده/ از منزل فردی با هویت معلوم کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مواد مخدر صنعتی کشف شده از شهرستان های مرزی به مهاباد منتقل شده بود و متهم قصد انتقال مواد به استان های عمقی کشور را داشت.
به گفته وی متهم پس از تشکیل پرونده مقدمایت جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.
** کشف 530 میلیون ریال کالای سرقتی
فرمانده انتظامی مهاباد به کشف سه هزار و 695 بطری روغن و سه هزار و 170 قلم مواد آرایشی و بهداشتی سرقتی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: ارزش این کالاها 530 میلیون ریال بوده است.
به گفته وی این کالاها بر اساس اخبار واصله مبنی بر حمل بار سرقتی در حوزه استحفاظی مهاباد و پس از انجام کارهای اطلاعاتی از یک دستگاه تریلر کشف و ضبط شد.
وی اضافه کرد: این اقلام از انباری در مرکز استان به سرقت رفته و به طرف یکی از شهرستان های مرزی در حرکت بود.
فرمانده انتظامی مهاباد همچنین گفت: با تلاش عوامل انتظامی این شهرستان در بازرسی از یک دستگاه پیکان نیز 188 هزار و 200 نخ سیگار خارجی به ارزش 750 میلیون ریال کشف شد.
وی اضافه کرد: در این ارتباط یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد و یک دستگاه خودروی سواری نیز توقیف شد.
شهرستان مهاباد با 237 هزار نفر در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است و سه کلانتری دارد.
3093/3072

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۲۲۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ علی‌اصغر محمدپور گفت: در راستای برخورد با قاچاق، ماموران انتظامی جهرم هنگام گشت‌زنی در جاده ها به یک سواری پراید حامل ۲ سرنشین مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که سرنشینان اقدام به بلعیدن مواد مخدر کرده‌اند و قصد انتقال آن را به شیراز دارند.

فرمانده انتظامی جهرم با بیان این که پس از انتقال به مقر انتظامی و خروج مواد مخدر از معده قاچاقچیان، در مجموع ۱۵۰ بسته هروئین به وزن یک کیلو و ۱۵۴ گرم کشف شد، گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

دیگر خبرها

  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • کشف و ضبط ۱ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی در خرم‌آباد/ ۴ نفر دستگیر شدند
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه