Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@06:27:56 GMT

۸.۳ تن مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۱۴۷۱۹

۸.۳ تن مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد

رئیس پلیس استان بوشهر گفت: با متلاشی شدن ۳۳ باند حرفه‌ای سوداگران مرگ امسال بیش از ۸.۳ تن مواد مخدر در استان بوشهر کشف شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سردار خلیل واعظی صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با تاکید بر ناامن بودن فضای این استان برای فعالیت سوداگران مرگ اظهار داشت: با فعالیت و رصد شبانه‌روزی پلیس استان بوشهر و با مشارکت همه جانبه مردم، فعالیت سوداگران مرگ مسدود شده به‌گونه‌ای که در کوتاه ترین زمان دستگیر می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از افزایش 3 برابری کشف مواد مخدر در استان بوشهر خبر داد و افزود: با تلاش‌های مستمر نیروی انتظامی امسال تاکنون بیش از 8.3 تن مواد مخدر در استان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش سه برابری دارد.

رئیس پلیس استان بوشهر از کشف محموله 1.8 تنی مواد مخدر در شهرستان دشتی و دیلم خبرداد و گفت: این مقدار مواد مخدر در دو عملیات جداگانه در شهرستان دیلم و دشتی کشف و چهار نفر متهم دستگیر و دو دستگاه خودرو متوقف شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر از متلاشی شدن باندهای حرفه‌ای سوداگران مرگ خبرداد و افزود: با متلاشی شدن 33 باند حرفه‌ای سوداگران مرگ امسال بیش از 8.3 تن مواد مخدر در استان بوشهر کشف شده است.

سردار واعظی دستگیری 83 نفر قاچاقچی حرفه‌ای مواد مخدر را از دیگر فعالیت‌های نیروی انتظامی در استان بوشهر دانست و تصریح کرد: امسال تاکنون 101 دستگاه انواع خودرو و 79 دستگاه موتورسیکلت از قاچاقچیان مواد مخدر در استان بوشهر کشف شده است.

وی از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در استان بوشهر خبرداد و افزود: امسال تاکنون 20 مرحله طرح ارتقاء امنیت اجتماعی مبارزه با مواد مخدر، 322 مورد پاکسازی محلات و افزون بر 250 مورد کنترل محورهای مواصلاتی اجرا شده است.

انتهای پیام/

R41363/P1486/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۴۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی حسن‌زاده عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خلیل آباد در پی انجام اقدامات اطلاعاتی از انتقال مقادیر قابل توجهی مواد مخدر به یکی از شهرستان‌های استان مطلع شده و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان خلیل آباد افزود: مأموران انتظامی با انجام تحقیقات میدانی یک دستگاه خودروی سواری پژو حامل مواد مخدر را در این زمینه در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان خلیل آباد شناسایی و متوقف کردند.

وی تصریح کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازرسی از خودرو مورد نظر ۸ کیلو و۶۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و در این زمینه ۳ متهم را پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی کردند.

حسن زاده بیان کرد: مبارزه با قاچاق مواد مخدر یکی از اولویت‌های اصلی کاری پلیس است لذا از شهروندان می‌خواهیم در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک سبزپوشان عرصه نظم و امنیت را در اجرای وظایف خود یاری کنند.

کد خبر 6088726

دیگر خبرها

  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند
  • جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد
  • متلاشی شدن شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • متلاشی شدن باند مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان متلاشی شد
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی متلاشی شد
  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد
  • کشف حدود 25 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد