Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اتوبوسرانی شهرداری مشهد مقدس از خدمت رسانی ویژه این نهاد همزمان با دهه پایانی صفر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، هادی خورشاهی عصر امروز در نشست خبری تشریح فعالیت سازمان‌های حوزه حمل و نقل، راهور، پلیس راه استان و نیروی انتظامی در دهه آخر صفر که در پایانه مسافربری شهرداری مشهد مقدس برگزار شد، اظهار داشت: همکاران ما خدمت به زائران پیاده رضوی را در اربعین حسینی با سرویس‌دهی 320 دستگاه اتوبوس در اطراف حرم رضوی آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: براساس برنامه‌ریزی انجام‌شده در روزهای رحلت پیامبر اعظم (ص) و شهادت امام رضا (ع) روزانه 350 اتوبوس در اطراف حرم مطهر به خدمات‌رسانی به زائران و مجاوران می‌پردازند.

خورشاهی بیان کرد: سرویس‌دهی ویژه به زائران پیاده جهت شرکت در مراسم شهادت امام رضا (ع) به وسیله 200 دستگاه اتوبوس در محورهای جاده نیشابور (ملک‌آباد)، فرهاد گرد، رضوی و جاده کلات در صورت صدور مجوز با هماهنگی پلیس راه و فرمانداری و بخشداری‌ها انجام می‌شود.

معاون بهره‌برداری سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد مقدس گفت: زائران و مجاوران می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت محدودیت‌های ترافیکی ناوگان اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد مقدس در خیابان‌های منتهی به حرم مطهر رضوی نیز با ارسال عدد 8000 به شماره پیامکی 30008888 آگاهی یابند.

محمد کابلی، سرپرست پایانه مسافربری امام رضا(ع) نیز در این نشست اظهار داشت: اقدامات دهه آخر صفر توسط همکاران ما در سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد مقدس و اداره کل راهداری و حمل و نقل از اربعین حسینی آغاز شده است.

وی افزود: تمام سعی ما این است با خدمات‌رسانی گسترده به‌ویژه در زمان خروج زائران در دهه پایانی صفر به زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی کمک کنیم تا با کمترین مشکل از مشهد مقدس خارج شوند.

کابلی با بیان اینکه عملاً خدمات‌رسانی در سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد مقدس 24 ساعته است، گفت: امسال سعی شده حجم و کیفیت خدمات‌رسانی به زائران پررنگ‌تر و با کیفیت بیشتری انجام شود.

سرپرست سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد مقدس درباره طرح جهاد خدمت تصریح کرد: شهرداری مشهد طبق روال سال‌های گذشته به ثبت‌نام شهروندان در زمینه خدمات‌رسانی به زائران اقدام کرده و در پایانه مسافربری نیز در قالب 15 خدمت این خدمات به زائران ارائه می‌شود.

وی یادآور شد: در جهت تسهیل در خدمات‌رسانی و همچنین کاهش ترافیک در هسته مرکزی شهر، 28 و 30 صفر مصادف با 26 و 26 آبان خدمات‌رسانی در پارکینگ پایانه مسافربری امام رضا (ع) رایگان است همچنین شهروندان می‌توانند از طریق خطوط بی. آر. تی به حرم مطهر مشرف شوند.

انتهای پیام/

R41347/P1377/S6,1188/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۲۳۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجهز بودن ۹۷ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد به سیستم سرمایشی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، سخنگوی سازمان اتوبوسرانی مشهد امروز گفت: ۹۷ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد مجهز به سیستم سرمایشی است و رانندگان باید در شرایط گرمای هوا این سیستم را فعال کنند.

 

عباس اتحادی افزود: هم اکنون هزار و ۷۱۷ دستگاه اتوبوس و مینی بوس در سطح شهر مشهد فعال هستند که ۵۶ دستگاه از این تعداد کولر ندارند.

 

وی اضافه کرد: اتوبوس های فاقد کولر نیز با ورود ناوگان جدید از سرویس دهی خارج خواهند شد.

 

سخنگوی سازمان اتوبوسرانی مشهد ادامه داد: بازدید از سیستم سرمایشی ناوگان از اسفند پارسال آغاز و شارژ کولر رفع نقص انجام شده است.

 

اتحادی تاکید کرد: رانندگان موظف هستند در ساعات گرم روز سیستم گرمایشی را فعال کنند و چنانچه راننده ای به خواسته شهروندان بی توجه باشد، شهروندان می توانند از طریق تماس با شماره ۱۳۷ و یا ارسال پیام کوتاه به سامانه ۳۰۰۰۸۸۸۸ موضوع را با کد اتوبوس اعلام کنند تا موضوع رسیدگی شود.

 

٩٠٠ هزار جا به جایی و سفر درون شهری روزانه شهروندان مشهدی با بیش از هزار و ٧٠٠ دستگاه اتوبوس و مینی بوس ناوگان اتوبوسرانی این شهر انجام می شود.

دیگر خبرها

  • خریداری ۳ سری دستگاه سیستم برودتی پیش سرد، ویژه کشتارگاه دام
  • ۴۵ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد فرسوده است
  • اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان
  • شورای شهر مشهد با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
  • شمارش معکوس راه اندازی خط مسافربری دریایی خرمشهر به بصره
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • پیگیری ویژه شورای شهر مشهد برای رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم رضوی
  • مجهز بودن ۹۷ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد به سیستم سرمایشی
  • بازرس قلابی اتوبوسرانی در مشهد دستگیر شد
  • برگزاری همزمان مرحله دوم و سوم لیگ آب‌های آرام و مرحله پایانی لیگ کانوپولو