Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@01:06:24 GMT

راز مرگ دختر جوان در دل مرد تعميرکار

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۲۳۶۳۲

راز مرگ دختر جوان در دل مرد تعميرکار

خبرگزاري آريا - مرد تعميرکار اعتراف کرد دختر جوان را به خاطر طلب 45 ميليون توماني به قتل رسانده است.
به گزارش سرويس حوادث جام نيـوز، مردي با مراجعه به دادسراي جنايي عنوان داشت که دخترش ساعت 12 هشتم آبان از خانه خارج شده و پس از آن مراجعتي به خانه نداشته است.
پدر فقداني در اظهاراتش اضافه کرد: دخترم ويدا 27 ساله براي انجام امورات کاري از خانه بيرون رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا ساعت 12 همان روز با بنده در تماس تلفني بود که به يکباره گوشي تلفن همراهش خاموش شد و ديگر هيچگونه اطلاعي از وي نداريم.
با تشکيل پرونده مقدماتي با موضوع "فقدان افراد" و به دستور بازپرس شعبه نهم دادسراي ناحيه 27 تهران، پرونده براي رسيدگي در اختيار اداره يازدهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.
با آغاز تحقيقات،کارآگاهان اداره يازدهم پليس آگاهي تهران بزرگ اطلاع پيدا کردند که ويدا با يکي از دوستان خانوادگي‌اش براي بردن خودرو سواري پرايدش به تعميرگاه قرار ملاقات داشته است. در تحقيقات از خانواده ويدا مشخص شد که او با يکي از دوستان خانوادگي‌شان به نام فرزاد. 44 ساله تماس داشته و به علت نقص خودرو پرايدش، با فرزاد براي بردن خودرو به تعميرگاه قرار ملاقات گذاشته است.
با شناسايي فرزاد، تحقيقات از وي در دستور کار کارآگاهان اداره يازدهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت؛ او پس از حضور در اداره يازدهم پليس آگاهي، در اظهارات اوليه منکر هرگونه اطلاع از سرنوشت ويدا شد اما سرانجام در ساعت 12 روز گذشته لب به اعتراف گشود و به ارتکاب جنايت و قتل ويدا اعتراف کرد.
متهم در اعترافاتش در خصوص انگيزه و نحوه ارتکاب جنايت به کارآگاهان گفت: ويدا به بهانه سرمايه‌گذاري در يک پروژه اقتصادي، مبلغ 45 ميليون تومان از من پول قرض کرده بود؛ قرار بود تا اين مبلغ را در کمترين زمان به بنده بازپس بدهد‌ اما او هر بار بهانه‌اي مي‌آورد و زمان ديگري را براي دادن بدهي‌اش اعلام مي‌کرد تا اينکه اين زمان به يک سال رسيد. طي اين مدت متوجه شدم که او از افراد ديگري نيز به همين شيوه و شگرد اقدام به گرفتن پول کرده است.
متهم در ادامه اعترافاتش به کارآگاهان گفت: صبح هشتم آبان با ويدا در فلکه دوم صادقيه قرار ملاقات داشتم. شب قبل از آن زماني که با ويدا قرار گذاشته بودم، تصميم گرفته بودم تا به هر شکل ممکن پول خودم را از وي بگيرم و اگر موفق به اين کار نشدم، ويدا را به قتل رسانم. زماني که ويدا سوار ماشين شد به سمت جلال آل احمد حرکت کردم. در ميانه‌‌ راه درباره زمان بازپس گرفتن طلب خود با ويدا صحبت کردم‌ اما او باز هم زمان ديگري را اعلام کرد؛ در بين صحبت‌هايش متوجه شدم که قصد دارد تا مدتي از تهران خارج شود؛ ديگر تصميم گرفتم تا تصميم خودم را عملي کنم؛ پارچه‌اي را دورگردنش انداخته و او را خفه کردم.
متهم در خصوص محل رها کردن جسد نيز به کارآگاهان گفت: بي هدف به راه خود ادامه مي‌دادم تا اينکه به شهر جديد انديشه رسيدم. پس از مقداري چرخيدن در داخل شهر، مکان خلوتي را در محدوه بلوار وحدت پيدا کردم؛ جسد را در آنجا رها کرده و به سرعت دور شدم؛ تا ساعت 4 بامداد در حال چرخيدن در خيابان‌هاي تهران بودم و نهايتاً به خانه برگشتم.
سرهنگ کارآگاه حميد مکرم، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ، ‌گفت:با اعترافات صريح متهم به ارتکاب جنايت و رها کردن جسد در شهر انديشه، بلافاصله هماهنگي لازم انجام و مشخص شد که جسد متعلق به مقتول توسط عوامل انتظامي در همان محل رهاسازي جسد کشف و به عنوان ناشناس به پزشکي قانوني منتقل شده است.
وي گفت: با اعتراف صريح متهم به ارتکاب جنايت، پرونده مقدماتي با موضوع قتل عمـد تشکيل و متهم با قرار بازداشت موقت و براي انجام تحقيقات تکميلي در اختيار اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفته است.
تسنيم

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۲۳۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل توسط پسر

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: چندی قبل مأموران کلانتری ۱۰۲ پاسداران از طریق تماس تلفنی با اداره دهم پلیس آگاهی از قتل زن میان‌سالی در خانه‌اش خبر دادند.

وی با بیان اینکه با گزارش این خبر تحقیقات آغاز و کارآگاهان راهی محل شدند، افزود: تیم جنایی با ورود به خانه موردنظر با جسد زن میانسال در حالی که با ضربات جسم سخت به قتل رسیده بود مواجه شدند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: همسایه‌ها که متوجه صدای درگیری در خانه زن میانسال شده بودند به کارآگاهان گفتند این مادر و پسر با هم زندگی می‌کردند وقتی صدای درگیری شنیدیم به اینجا آمدیم اما با جسد زن میانسال رو به‌رو شدیم.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: با توجه به سالم بودن در ورودی و صدای مشاجره پسر جوان با مادرش قبل از جنایت، احتمال دست داشتن او در قتل مطرح شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: کارآگاهان خیلی زود پسر جوان را در یکی از خیابان‌های شرق تهران شناسایی و وی را در یک عملیات دستگیر کردند.

وی گفت: متهم که حالت روحی و روانی مناسبی نداشت مدعی شد، روز حادثه مادرم اعتراض کرد که چرا خانه را بهم ریختی و سر این موضوع باهم دعوایمان شد؛ عصبانی شدم و با وزنه بدنسازی او را زدم که ناگهان متوجه شدم نفس نمی‌کشد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای سیر مراحل قانونی به زندان اعزام شد.

کد خبر 6089751

دیگر خبرها

  • ربودن مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر توسط ۳ نفر
  • ربودن مرد جوان برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر
  • متروسواران بخوانند؛ شگرد عجیب سرقت که تازه کشف شد!
  • قتل مادر با دمبل به دلیل اعتراض به به‌هم ریختن خانه
  • هشدار؛ متروسواران تهرانی حتما بخوانند!
  • شگرد عجیب سرقت در مترو
  • سرقت از مردم در پوشش کمک برای خرید بلیت مترو
  • پایان زندگی مخفیانه بوکسور قاتل در پاسداران
  • قتل مادر به دلیل اعتراض به به‌هم ریختن خانه
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل توسط پسر