Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان‌شرقی از ساماندهی و استقرار 9 پایگاه قرنطینه‌ای بین استانی و شهرستانی دامپزشکی جهت پیشگیری از شیوع بیماریهای دام و طیور در این استان خبر داد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، امیرحسین بهداد با اعلام این خبر گفت: این پایگاه‌ها به منظور کنترل وضعیت بهداشتی خودروهای حامل دام زنده و فرآورده‌های دامی خوراکی و غیر خوراکی، از طریق بررسی مجوزها و گواهی بهداشتی حمل که می‌بایستی در مبدا صادر شود، استقرار یافته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: پیشگیری از وقوع بیماری‌ها بهتر و ارجح‌تر از اقدام به درمان آن پس از بروز بوده و رعایت ضوابط و مقررات بهداشتی-قرنطینه‌ای متضمن جلوگیری از بروز و شیوع بیمارهای دامی است.
وی با اشاره به اینکه پایگاه‌های قرنطینه‌ای دامپزشکی سطح استان در راه‌های مواصلاتی شهرستان‎های اهر، بستان‌آباد، چاراویماق، سراب، شبستر، مرند، میانه، ملکان و هریس مستقر گردیده‌اند گفت: در صورت برخورد با هرگونه محموله غیرمجاز مرتبط با دام و فرآورده‌های دامی، توقف خودروهای متخلف، توقیف محموله و برخورد قانونی را به دنبال دارد.
بهداد خاطر نشان کرد: اداره کل دامپزشکی آذربایجان‌شرقی تمام توان علمی و عملی خود را به کار می‌بندد تا با پیشگیری از بروز و شیوع بیماری‌های دامی، حفظ و حراست از سرمایه دامی گام موثری در تحقق اقتصاد مقاومتی برداشته شود.

انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۲۴۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغازمسابقات والیبال ساحلی در مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی به مناسبت روز مراغه با حضور ۱۹ تیم در رده سنی آزاد به میزبانی زمین ساحلی شهرداری مراغه، مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی آذربایجان شرقی در این شهرستان در حال برگزاری است.

در این مسابقات ۵۰ ورزشکار حضور دارند و عصر فردا با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان خواهد داد.

مسابقات والیبال ساحلی استان به مدت دو روز در ساحل زیبای رودخانه صوفی چای شهرستان مراغه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • نظارت دامپزشکی کرمان بر کارخانجات شیر و مراکز عرضه شیر خام
  • صادارت۱۰۰ قطعه جوجه شترمرغ از مرز دوغارون شهرستان تایباد به افغانستان
  • آغازمسابقات والیبال ساحلی در مراغه
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی در مراغه
  • ۱۰۰ قطعه جوجه شترمرغ به افغانستان صادر شد
  • ورود سامانه بارشی به آذربایجان شرقی
  • کاهش ۱۶ درصدی سرقت‌ها در آذربایجان شرقی
  • ۲ هزار قطعه ماهی زینتی از مرز مهران به عراق صادر شد
  • ۳۰ تُن مکمل و افزودنی‌های غیرمجاز دامی در پردیس کشف شد
  • کشف ۸۵۰ کیلوگرم گوشت و آلایش‌های غیربهداشتی و غیرقابل مصرف دام و طیور