Web Analytics Made Easy - Statcounter

مخترعان تبریزی دو مدال طلای جهانی اختراعات خود را برای زلزله‌زدگان کرمانشاه حراج کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازتبریز، به دنبال وقوع زلزله تکان دهنده یکشنبه شب در نقاط مختلف استان کرمانشاه، مخترعین نیز، همصدا با دیگر هموطنان، با مردم زلزله زده این دیار ابراز همدردی کردند.سیروس پالدی و جواد دست یافته مخترعین ایرانی، مدالهای طلای سالهای 2016 و 2017 خود را برای حمایت از کودکان زلزله زده غرب کشور به حراج گذاشتن، بااین کار میخواهیم با عنایت الهی عواید این کار صرف کودکانِ زلزله زده غرب کشور شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انشاالله این قدم کوچک مورد قبول خدای واحدمان شود و باامید آینده ای زیبا برای کودکان وطنمان

طالبین با شماره های 09192787890 و 02126203390 و 02126203418 روابط عمومی کمیته ملی المپیک تماس بگیرند.

علی دایی، جواد نکونام، برانکو ایوانکویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، وینفرد شفر سرمربی و بازیکنان استقلال از جمله فوتبالی هایی هستند که نسبت به زلزله استان کرمانشاه واکنش نشان دادند و با مردم آسیب دیده ابراز همدردی کردند.

محمد بنا سرمربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی ایران نیز در پست اینستاگرامی خود، کشته شدن تعدادی از هموطنان کرمانشاهی را تسلیت گفت.

اعضای تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی نیز از سفر خود به استان کرمانشاه برای دیدار با زلزله زدگان خبر دادند.

کشتی گیران برخی اقلام مورد نیاز زلزله زدگان را که از سوی مردم به فدراسیون کشتی و قهرمانان ملی ارائه شده، در میان زلزله زدگان توزیع می‌کنند.

کیانوش رستمی وزنه بردار کرمانشاهی و دارنده مدال طلای المپیک 2016 ریو ضمن ابراز همدری با همشهریانش مدال طلای خود را برای کمک به مردم زلزله زده به حراج گذاشت.

انتهای پیام/

R7887/P1361/S6,47/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۲۶۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن یزدانی با عبور از هادی ساعی بهترین المپین ایران می‌شود

دیوید تیلور نتوانست به المپیک پاریس بیاید و آمریکا در وزن 86 کیلوی کشتی آزاد، آرون بروکس را به میدان خواهد فرستاد.

به گزارش طرفداری، خیلی ها می گویند با وجود درخشش فوق العاده آرون بروکس برابر تیلور، شکست قهرمان سابق جهان به خاطر وزن کردن زیاد او بوده و حتی مربی حسن یزدانی می گوید ممکن است این آمریکایی حتی نتواند به فینال مسابقات المپیک برسد و برابر سایر کشتی گیران بازنده خواهد شد.

در این اوضاع و احوال، حسن یزدانی فرصت تاریخ سازی خواهد داشت. یزدانی می تواند با کسب مدال طلا در این مسابقات، رکوردهای مختلف خود را بهتر کند. اگر او بیاید و قهرمان المپیک 2024 شود، به این رکوردها خواهد رسید:

کماکان با 10 مدال المپیک و جهانی، پرمدال ترین کشتی گیر تاریخ ما خواهد شد. با 2 طلا و یک نقره از هادی ساعی عبور کرده و بهترین المپین تاریخ ما خواهد شد. هادی ساعی 2 طلا و یک برنز در المپیک دارد. با 5 طلای جهانی و المپیک، بعد از سوریان و موحد بیشترین مدال طلا را در تاریخ کشتی ایران در این بخش خواهد داشت.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • بازدید هیات مالزی از کمک ها به زلزله زدگان هرات
  • انتخابی جام جهانی چین/ درخشش مدال طلا بر گردن علی خورشیدی
  • این دختر باز هم طلای جهانی گرفت
  • حسن یزدانی با عبور از هادی ساعی بهترین المپین ایران می‌شود
  • کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد
  • طلای دختر تالوکار ایران در انتخابی جام جهانی
  • گرایی کشتی‌گیر قدرتمندی است/هرکس بیشتر زحمت بکشد به المپیک می‌رود
  • نبرد بزرگ دو کشتی‌گیر ایرانی با هم در خارج از کشور | جنگ برای سهمیه المپیک
  • دیوید تیلور، عددی نبود!/ پیش‌بینی پارسال محقق شد
  • دیوید تیلور عددی نبود!