Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت رسمی برنامه نود - آرژانتین در دیداری دوستانه مقابل نیجریه 4-2 شکست خورد.

به گزارش وبسایت نود، سه شنبه هم در سراسر جهان بازی های دوستانه ای برگزار شد که در مهمترین مسابقات، آرژانتین شکست خورد، اسپانیا متوقف شد، هلند و بلژیک هم مقابل رقبای خود پیروز شدند.

دیدار تیم های کره جنوبی و صربستان با تساوی 1-1 پایان یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلمبیا موفق شد با 4 گل از سد چین بگذرد. نیجریه در نبود مسی، دست به کار بزرگی زد و بازی 2-0 باخته را با پیروزی 4-2 عوض کرد تا یک شگفتی را رقم بزند. بانگا و آگوئرو در دقایق 28 و 36 برای آرژانتین گلزنی کردند ولی ایهیناچو، ایووبی 2 بار و ایدوو برای نیجریه گلزنی کردند و تیم آفریقایی برنده دیدار شد.

بازی تیم های قطر و ایسلند 1-1 مساوی شد. اسلواکی با یک گل از سد نروژ گذشت. اسپانیا در مقابل روسیه با تساوی 3-3 متوقف شد. آلبا در دقیقه 9، راموس دو بار از روی نقطه پنالتی برای اسپانیا گلزنی کردند و اسمولوف 2 بار و میرانچوک هم برای روسیه گلزنی کردند.

هلند موفق شد در آخرین بازی ادووکات روی نیمکت تیم ملی، 3-0 رومانی را شکست دهد. دیپای، بابل و دی یونگ برای لاله های نارنجی گلزنی کردند. اتریش 2-1 از سد اروگوئه گذشت. بلژیک با تک گل لوکاکو ژاپن را از پیش رو برداشت، بازی تیم های ولز و پاناما هم 1-1 مساوی شد.

1878

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۲۷۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، رضا اسدی هافبک اسبق پرسپولیس که اکنون طی دو فصل اخیر به عنوان مهاجم در ترکیب تیم‌های تراکتور و سپاهان خوش درخشیده است، با توجه به گلزنی در دیدار رفت مقابل پرسپولیس اکنون نیز با انگیزه زیادی خود را آماده جدال در استادیوم آزادی می‌کند.

مهاجم سپاهانی‌ها که به واسطه مصدومیت و دوری از ترکیب و درخشش و گلزنی این روزهای شهریار مغانلو بار دیگر از کورس آقای گلی دور مانده است، امیدوار است شرایط بازی مقابل پرسپولیس برای او فراهم شود.

اسدی قرار است در تمرین امروز سپاهان آخرین تست‌های پزشکی را زیر نظر کادر این تیم دنبال کند و با اعلام وضعیتش به ژوزه مورایس، در موردش برای حضور فیکس یا نیمکت نشین در جدال با پرسپولیس تصمیم گیری شود.

در شرایط کنونی گمانه زنی در خصوص نیمکت نشینی و حضور او در جریان بازی به واسطه مصدومیت تازه بهبود یافته‌اش، زیاد است و اکنون باید دید پاسخ تست‌ها شرایط او را برای این بازی تغییر خواهد داد یا خیر.

دیگر خبرها

  • پیروزی نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد
  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • گلزنی مهدی قایدی در شب تلخ اتحاد کلباء
  • ارتقای رکورد یا شکستن طلسم؟ 12 سال شکست‌ناپذیری رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ! / عکس
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا مقابل الوصل در شب گلزنی مهدی قائدی
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد +ویدئو
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی