Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-02@14:05:16 GMT

انگلیس 0-0 برزیل؛ تساوی در ومبلی

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۲۷۳۸۰

دیدار دوستانه تیم های ملی انگلیس و برزیل با تساوی بدون گل به پایان رسید.
به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار هر دو تیم موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتند اما نتوانستند از آن استفاده کنند و در نهایت بازی بدون گل به پایان رسید.

برزیل بازی را بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی توپ و میدان را در اختیار داشت اما بازیکنان این تیم نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در دقیقه 13 ارسال عالی دنی آلوس، می توانست با ضربه سر گابریل ژسوس به گل اول بازی تبدیل شود اما جو هارت دروازه انگلیس را نجات داد.



در ادامه بازی متعادل تر شد اما باز هم این برزیلی ها بودند که موقعیت های خطرناک تری روی دروازه انگلیس ترتیب دادند ولی پائولینیو و گابریل ژسوس نتوانستند از موقعیت های شان استفاده کنند.

در دقایق پایانی نیمه اول این انگلیسی ها بودند که ابتکار عمل را در دست گرفتند اما در نهایت توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و این نیمه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم هم برزیلی ها شروع بهتری داشتند و چیزی نمانده بود که کوتینیو در همان دقایق ابتدایی دروازه انگلیس را باز کند اما بار دیگر جو هارت ناجی دروازه تیمش شد.


در ادامه باز هم بازیکنان برزیل بودند که موقعیت های بهتری روی دروازه حریف داشتند اما کم دقتی در زدن ضربات نهایی، مانع از رسیدن آنها به گل شد.

در دقیقه 77 حرکت خوب دمینیک سولانکه، ستاره جوان سه شیرها، انگلیس را صاحب یک ضربه آزاد کرد اما این موقعیت هم تبدیل به گل نشد.

در دقایق پایانی هر دو تیم برای رسیدن به گل برتری تلاش کردند و چیزی نمانده بود که سولانکه در دقیقه 89 انگلیس را به گل برساند اما کم دقتی او در کنترل توپ باعث شد تا آلیسون توپ را مهار کند و در نهایت بازی بدون گل به پایان رسید.

منبع: ورزش 3

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۲۷۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال مادرید و ثبت رکورد 8 بازی بدون شکست متوالی مقابل بایرن مونیخ

از آخرین شکست لوس‌بلانکوس مقابل باشگاه آلمانی 12 سال می‌گذرد.

طرفداری | رئال مادرید به رکورد 8 بازی بدون شکست متوالی مقابل بایرن مونیخ رسید.

دیدار تیم‌های بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 به پایان رسید. 90 دقیقه نبرد دو غول فوتبال اروپا در آلیانتس آرنا نتیجه‌ای در بر نداشت تا همه چیز به سانتیاگو برنابئو کشیده شود.

با تساوی مقابل بایرن مونیخ، رئال مادرید به رکورد 8 بازی متوالی بدون شکست مقابل باواریایی‌ها رسید. از آخرین پیروزی بایرن مونیخ مقابل رئال مادرید 12 سال می‌گذرد. باشگاه آلمانی آخرین‌بار در نیمه‌نهایی فصل 12-2011 لیگ قهرمانان اروپا با گل‌های فرانک ریبری و ماریو گومز رئال را از پیش رو برداشت و از آن پس برابر حریف اسپانیایی طعم برد را نچشیده‌است. از آن تاریخ به بعد، بایرن مونیخ در 8 تقابل بعدی خود با رئال مادرید موفق به پیروزی نشده‌است (6 شکست و 2 تساوی).

نتایج 8 تقابل اخیر بایرن مونیخ و رئال مادرید رئال مادرید 2-1 بایرن مونیخ رئال مادرید 1-0 بایرن مونیخ بایرن مونیخ 0-4 رئال مادرید بایرن مونیخ 1-2 رئال مادرید  رئال مادرید 4-2 بایرن مونیخ بایرن مونیخ 1-2 رئال مادرید رئال مادرید 2-2 بایرن مونیخ بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • پیروزی نفس‌گیر دورتموند برابر PSG در شب فرصت‌های سوخته
  • پرسپولیس ۰ - ۰ سپاهان / تقسیم امتیاز در جدال سنتی / استقلال صدرنشین ماند
  • خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان + فیلم
  • خالدآبادی: کاری به پرسپولیس و بازی‌هایش نداریم
  • تساوی پرسپولیس و سپاهان در نیمه «خواب‌آور»/ ستاره‌های پوشالی
  • تساوی تراکتور و استقلال در ایستگاه بیست و پنجم
  • خلاصه بازی استقلال و تراکتور + فیلم
  • ردپای یحیی در آخرین صفرصفر تراکتور استقلال در تبریز
  • رئال مادرید و ثبت رکورد 8 بازی بدون شکست متوالی مقابل بایرن مونیخ
  • بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید/ تساوی در تکراری‌ترین جدال لیگ قهرمانان اروپا