Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- براساس گزارش ها، در ساعات گذشته ارتشیان کنترل مقر اصلی شبکه تلویزیون ملی زیمبابوه ZBC را در دست خود گرفتند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، به نقل از شبکه تلویزیونی العالم: نظامیان ارتش زیمبابوه کنترل تلویزیون رسمی این کشور (ZBC) را در دست گرفتند.

شبکه تلویزیونی بی بی سی اعلام کرد: براساس گزارش ها، در ساعات گذشته ارتشیان کنترل مقر اصلی شبکه تلویزیون ملی زیمبابوه ZBC را در دست خود گرفتند و خودروهای زرهی بیشتری در خیابانهای اطراف هراره پایتخت زیمبابوه مشاهده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشتر سفیر زیمبابوه در آفریقای جنوبی ادعاهای کودتا را رد کرده بود.

حزب حاکم زیمبابوه یک ژنرال ارشد را پس از آنکه گفته بود ارتش آماده مداخله در سیاست است، متهم کرد.

در روزهای اخیر موگابه شماری از مقاماتی را که مخالف حضور همسر وی (گریس موگابه) در عرصه سیاست هستند، برکنار کرده است.

در همین حال برخی منابع خبری از شنیده شدن صدای دستکم سه انفجار در هراره، پایتخت زیمبابوه و حضور خودروهای نظامی در خیابانهای این شهر خبر دادند.

از سوی دیگر وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد سفارت این کشور در هراره پایتخت زیمبابوه به دقت بر شرایط این کشور نظارت می کند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۲۷۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیوی ادعایی درباره هک تلویزیون و پاسخ صداوسیما

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 پس از آنکه در یکی از بخش‌های خبری شبکه خبر، صدای گزارشگران شبکه بی بی سی فارسی بر روی تصاویر یک مراسم پخش شد، موضوع هک دوباره صداوسیما مطرح شد. صداوسیما با انتشار ویدیویی تاکید کرد این بار هک نشده و این صدای پخش شده در مراسمی بوده که در حال پوشش آن بوده است. ویدیوی اتفاق رخ داده و ویدیویی که صداوسیما پخش کرده را کنار هم می‌بینید.

دیگر خبرها

  • رکورد شاخص‌های آب و هوایی جهان در سال ۲۰۲۳ شکسته شد
  • رکورد شاخص‌های آب و هوایی جهان ۲۰۲۳ شکسته شد
  • شقاقی: تصمیمات سخت کنترل تورم مشاهده نمی‌شود؛ نرخ واقعی تورم کشور چه عددی است؟
  • وقتی هم‌میهن اجازه ندارد مستقل از رسانه‌های MI۶ و موساد باشد
  • گزارش دیدنی تلویزیون کره از جنگ ایران و اسرائیل
  • «هفت» دوباره روی آنتن
  • ویدیوی ادعایی درباره هک تلویزیون و پاسخ صداوسیما
  • ماجرای ادعای هک شدن شبکه ۲ تلویزیون چه بود؟
  • سریال‌های جدید تلویزیون/ از بدل علی مشهدی تا نمایش توان علمی کشور
  • واکنش شبانه به ادعای هک شدن شبکه ۲ تلویزیون