Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-05@21:40:59 GMT

شرکت توسعه و نگهداری

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۲۸۹۹۷

شرکت توسعه و نگهداری


برقراری ارتباط با شخص پاسخگوی فراخوان   نام شخص حقوقی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی  


کد فراخوان ۱,۵۰۶,۶۳۴ - يک ميليون و پانصد و شش هزار و ششصد و سی و چهار   تاریخ آخرین به روز رسانی ۲۳ / ۸ / ۱۳۹۶ - بيست و سوم آبان ماه يک هزار و سيصد و نود و شش   تعداد دفعات بازدید ۶ - شش   نوع انتشار فراخوان   نوع فراخوان مزايده   حوزه فعالیت فراخوان
  ساير

  نوع برگزاری يک مرحله ای   واحد پولی برآورد مالی ريال   برآورد مالی 170000000   نام روزنامه منتشر کننده آگهی ساير رسانه ها _ پيروزی ۲۴آبان ۹۶ و دنيای اقتصاد ۲۷ آبان ۹۶   تاریخ درج آگهی در روزنامه ۲۳ / ۸ / ۱۳۹۶ - بيست و سوم آبان ماه يک هزار و سيصد و نود و شش   بين المللی است   احتمال تمديد مهلت دارد   لغو شده   تجدید شده   تاريخ بازگشايی پاکات ۱۳ / ۹ / ۱۳۹۶ - سيزدهم آذر ماه يک هزار و سيصد و نود و شش   مهلت ارسال پيشنهاد ۱۱ / ۹ / ۱۳۹۶ - يازدهم آذر ماه يک هزار و سيصد و نود و شش   مهلت دریافت اسناد ۳۰ / ۸ / ۱۳۹۶ - سی ام آبان ماه يک هزار و سيصد و نود و شش   تاريخ اعتبار پيشنهاد ۱۳ / ۱۲ / ۱۳۹۶ - سيزدهم اسفند ماه يک هزار و سيصد و نود و شش   کشور | استان | شهر جمهوری اسلامی ايران - تهران - تهران   موضوع بهره برداری از فضايی جهت فروشگاه ورزشی جنب زمينهای تنيس در مجموعه ورزشی شهيد شيرودي-تجديد   دستگاه مناقصه گزار شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی   محل دریافت اسناد تهران، خيابان وليعصر، ابتدای اتوبان نيايش، مجموعه ورزشی انقلاب، جنب فدراسيون هاكی،امور قراردادهای شركت توسعه و نگهداری اماكن ورزشی كشور   طبقه بندی موضوعی
  بهره برداري-راهبری

  توضيحات آگـهـی مزايـده عمومي
تجديد
شرکت توسعه ونگهداری اماکن ورزشی کشور در نظر دارد بهره برداری ازمکان ذيل واقع در مجموعه ورزشی شهيد شيرودی را از طريق تشريفات قانونی مزايده به اشخاص(حقيقی،حقوقی) واجد شرايط واگذار نمايد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


۱ . موضوع مزايده : بهره برداری از فضايی جهت فروشگاه ورزشی جنب زمينهای تنيس در مجموعه ورزشی شهيد شيرودي-تجديد
۲ . مبلغ پايه کارشناسی :     ۱۷۰،۰۰۰،۰۰۰(يكصد و هفتاد ميليون)ريال
۳ . مبلغ تضمين شرکت در مزايده :۲۰،۰۰۰،۰۰۰(بيست ميليون)ريال
۴    نام و نشانی مزايده‌گزار: شركت توسعه و نگهداری اماكن ورزشی كشور به آدرس: تهران، ابتدای اتوبان نيايش، مجموعه ورزشی انقلاب تلفن:۲۶۲۱۶۳۰۰
۵    مدت بهره برداری و محل اجرا مزايده : از تاريخ شروع قرارداد به مدت يكسال شمسی. استان تهران، شهر تهران، مجموعه ورزشی شهيد شيرودي
۶ . زمان دريافت اسناد مزايده : در ساعت اداری (از ساعت ۸:۰۰ الی ۱۶:۳۰) از روز چهارشنبه ۹۶/۸/۲۴ لغايت روز سه شنبه ۹۶/۸/۳۰
۷ . آدرس محل دريافت اسناد و تسليم پيشنهادها : تهران، خيابان وليعصر، ابتدای اتوبان نيايش، مجموعه ورزشی انقلاب، جنب فدراسيون هاكی،امور قراردادهای شركت توسعه و نگهداری اماكن ورزشی كشور
۸ . مدارك مورد نياز جهت تحويل اسناد مزايده: وواريز مبلغ ۵۰۰،۰۰۰(پانصد هزار)ريال به حساب شماره ۲۱۷۰۵۸۹۰۰۱۰۰۳ بانك ملی شعبه نمايشگاه، بنام شركت توسعه و نگهداری اماكن ورزشی كشور
۹ . آخرين مهلت تسليم پيشنهادها : ساعت ۱۶ بعدازظهر روز شنبه ۹۶/۹/۱۱ ميباشد.
۱۰    زمان بازگشايی پاكات: پيشنهادهای واصله در ساعت ۱۰:۳۰ روز دوشنبه ۹۶/۹/۱۳ در كميسيون مزايده در مجموعه ورزشی انقلاب(تالار نصرت) باز و خوانده مي‌شود. پس از بررسی و ارزيابی شركت كنندگان پاكات (الف ،ب و ج)بازگشايی مي‌شود. به پيشنهادهای فاقد امضاء، مشروط، مخدوش و پيشنهادهايی كه بعد از موعد مقرر در بند ۹آگهی مزايده واصل شود ترتيب اثر داده نخواهد شد.
* نوع تضمين شركت در مزايده به صورت يكی از موارد ذيل:
الف. ضمانت بانكی و يا ضمانت نامه های صادر شده از سوی موسسات اعتباری غير بانكی كه دارای مجوز فعاليت از طرف بانك مركزی جمهوری اسلامی ايران هستند./ب. وجه نقد واريز به شماره حساب شبا ۳۷۰۱۰۰۰۰۴۰۰۱۰۰۵۸۰۶۳۷۵۰۰۲IR نزد بانك مركزی به نام تمركز وجوه سپرده هزينه ای شركت توسعه و نگهداری اماكن ورزشی كشور./ج.ضمانت نامه صادره توسط موسسات بيمه گر دارای مجوز لازم برای فعاليت و صدور ضمانت نامه از سوی بيمه مركزی ايران/ د.اوراق مشاركت بی نام تضمين شده بانك ها و دولت با قابليت باز خريد قبل از سررسيد(موضوع قانون نحوه انتشار اوراق مشاركت)/ هـ .وثيقه ملكی معادل هشتاد و پنج درصد ارزش كارشناس رسمی آن. / و.ضمانتنامه های صادره توسط صندوق ضمانت دولتی كه به موجب قانون تاسيس شده يا می شوند و طبق اساسنامه فعاليت می نمايند.
(مشخصات شركت توسعه و نگهداری اماكن ورزشی كشور: كد اقتصادی ۴۱۱۱۱۱۱۶۷۸۷۳- شناسه ملی ۱۰۱۰۱۵۵۵۵۵۰- شماره ثبت ۱۱۱۸۳۵)
* بازگشايی پاكات با پيشنهاد حداقل يك مزايده‌گر انجام خواهد شد.
* هزينه آگهی و كارشناسی تعيين پايه مزايده بعهده برنده مزايده است.
* درج اين آگهی هيچگونه تعهدی برای دستگاه مزايده‌گزار ايجاد نمي‌نمايد.
* شركت در قبول و يا رد همه يا هر يك از پيشنهادات واصله مختار خواهد بود.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۲۸۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلبرت گودموندسون منتظر اینتر؛ ژرژ ایلنیکنا گزینه جایگزین مهاجم ایسلندی برای نراتزوری

مهاجم جوان آنتورپ گزینه آلترناتیو نراتزوری برای گودموندسون است

طرفداری | اینتر برای جذب آلبرت گودموندسون، مهاجم ایسلندی جنوا نیاز به پرداخت 30 میلیون یورو دارد. 

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، علاقه اینتر به آلبرت گودموندسون جدی است زیرا مدیران این باشگاه او را به دلیل حرفه ای بودن، داشتن قدرت بدنی، تکنیک و همچنین تطبیق پذیری گزینه‌ای عالی برای پروژه جاه طلبانه فصل آتی‌ نراتزوری که باید در 5 جبهه بجنگد (سری آ، کوپا ایتالیا، سوپرکاپ ایتالیا، لیگ قهرمانان و جام باشگاه های جهان)، درنظر می گیرند. این بازیکن 26 ساله که می تواند علاوه بر خط حمله، در پست های هافبک متزالا، هافبک هجومی و حتی وینگر ایفای نقش کند، دوست دارد به مانند پدرِ پدربزرگش (عضو آرسنال بود) روزی در لیگ برتر بازی کند اما او فعلا اولویت خود را به اینتر داده است. 

گودموندسون منتظر اینتر می ماند اما نراتزوری به فروش نیاز خواهد داشت

با این حال مشکل اینتر این است فصل فوق العاده گودموندسون در جنوا با آمار 16 گل و 3 پاس گل، توجهات را نسبت به او جلب کرده و نراتزوری به دلیل مشکلات مالی نمی تواند وارد مزایده با باشگاه های انگلیسی شود. اینتر برای اقدام زمان خواسته زیرا سران باشگاه ایتالیایی در حال حاضر روی بازپرداخت وام گروه آمریکای اوکتری تا تاریخ 20 می (16 روز دیگر) متمرکز شده اند و حتی تمدید قراردادهای بارلا، مارتینز و اینزاگی را به بعد از این تاریخ موکول کرده اند.

افعی ها برای برآورده کردن درخواست 30 میلیون یورویی جنوا باید فروش داشته باشند و آنها می توانند روی درآمد حاصل از انتقال های بازیکنان جوان خود حساب باز کنند. در بین چنین بازیکنانی، با ارزش ترین دارایی والنتین کاربونی (قرضی در مونتزا)  به حساب می آید. اینتر در ژانویه پیشنهاد 20 میلیون یورویی فیورنتینا برای وینگر 19 ساله آرژانتینی خود را رد کرد و در صورت به راه افتادن مزایده، کسب درآمد تا 30 میلیون ممکن خواهد بود. نام کاربونی در گفتگو با جنوا برای گودموندسون به میان نخواهد آمد و در مذاکرات جداگانه درباره او صحبت خواهد شد. در عوض اوریستانیو، زانوتی و آکینسانمیرو نام‌هایی هستند که می‌توانند برای کاهش قیمت وارد معامله با جنوا شوند.

ایلنیکنا، گزینه آلترناتیو گودموندسون

الکسیس سانچز با اتمام قراردادش در انتهای فصل از اینتر جدا می شود و احتمال جدایی مارکو آرناتوویچ نیز وجود دارد. اگر مارسی نیز سهمیه لیگ قهرمانان فصل بعد را کسب نکند، خواکین کوریا نیز با فعال نشدن بند خریدش توسط باشگاه فرانسوی به نراتزوری باز می گردد و شاید راهی عربستان شود. مهدی طارمی سومین مهاجم فصل بعد خواهد بود و هدف این است این پست با گودموندسون تکمیل شود. گزینه آلترناتیو اینتر برای مهاجم ایسلندی، ژرژ ایلنیکنا از رویال آنتورپ بلژیک است. مهاجم نیجریه‌ای-فرانسوی که در تابستان 18 ساله می شود، با آمار 8 گل در 28 بازی مورد توجه اینتر و چند باشگاه دیگر قرار گرفته و با وجود احتمال مزایده، نراتزوری هوشیار می ماند. 

اینتر علاقه‌مند به جذب ژرژ ایلنیکنا، ملقب به ویکتور اوسیمن جدید

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۳ مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • بهره‌برداری از سه مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • آخوندی: توانستیم یک مجموعه ورزشی مخروبه را دوباره فعال کنیم
  • داده‌های آموزشی هوش مصنوعی عرصه جدید رقابت شرکت‌های بزرگ فناوری
  • احداث ۲۰ پروژه جدید در جنوب تهران/ ساخت پارکینگ زیرسطحی در محله جوادیه
  • افزایش تعرفه‌های امکان ورزشی شهرداری تهران در سال ۱۴۰۳
  • آلبرت گودموندسون منتظر اینتر؛ ژرژ ایلنیکنا گزینه جایگزین مهاجم ایسلندی برای نراتزوری
  • سرمایه‌گذاری در ۱۰۰ شرکت بورسی ایران هیچ ریسکی ندارد | بزرگ‌ترین بازار بورس ناشناخته جهان مربوط به ایران است
  • ورزشی‌های چهاردهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • توسعه فضای سبز در بافت فرسوده شهر قم