Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@07:50:47 GMT

قمري: عجله‌اي براي انتخاب مربي نداريم

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۲۹۱۲۲

قمري: عجله‌اي براي انتخاب مربي نداريم

خبرگزاري آريا - رئيس فدراسيون دوچرخه‌سواري آخرين وضعيت انتخاب سرمربي تيم ملي استقامت و نيمه استقامت اين رشته ورزشي را تشريح کرد.
به گزارش "ورزش سه"، خسرو قمري در گفت‌وگو با تسنيم، درباره انتخاب سرمربي براي تيم ملي دوچرخه‌سواري استقامت و نيمه استقامت اظهار داشت: قرار بود جلسه کميته فني فدراسيون در هفته جاري تشکيل شود، اما به دليل برنامه‌هايي که پيش آمد، اين جلسه به هفته آينده موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چهار گزينه ايراني برنامه‌هاي خود را ارائه کرده‌اند و ما منتظر هستيم تا درباره دستمزد پيشنهادي خود نيز صحبت کنند. البته آنها معتقدند که اين کار بايد پس از انتخاب نهايي صورت بگيرد.
وي در ادامه افزود: يکي از گزينه‌هاي ما براي هدايت تيم ملي، استفاده از مربي ايراني و بهره بردن از يک مربي خارجي به‌عنوان مشاور در کنار اوست تا بتوانيم از تجربيات مربي خارجي کمک بگيريم.
رئيس فدراسيون دوچرخه‌سواري با اشاره به شرايط مالي براي جذب مربي خارجي گفت: با توجه به در پيش بودن بازي‌هاي آسيايي، جلسه‌اي را با وزير ورزش داشتيم و مواردي را عنوان کرديم که البته نيازمند بودجه بيشتر است و اميدواريم محقق شود. ما براي جذب سرمربي تمام وقت خارجي درجه يک بايد براساس شرايط مالي فدراسيون حرکت کنيم، در غير اين‌صورت و اگر مشکل مالي داشته باشيم، از گزينه مربي ايراني و استفاده از مشاور خارجي بهره مي‌بريم.
قمري درباره زمان تصميم‌گيري نهايي براي اين موضوع خاطر نشان کرد: عجله‌اي نداريم، چرا که فصل دوچرخه‌سواري استقامت و نيمه استقامت در آذر ماه به پايان مي‌رسد و بايد نزديک به يک ماه به رکابزنان استراحت بدهيم تا تجديدقوا کنند. همين وقفه مي‌تواند زمان خوبي براي انتخاب سرمربي تيم ملي باشد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۲۹۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رأی خود را درباره دیدار دو تیم مس رفسنجان و پیکان تهران در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال صادر کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران در چارچوب هفته بیست‌وسوم لیگ برتر برگزار شد و از سوی رحمان احمدی مربی تیم مس رفسنجان تخلفاتی مبنی بر نقض مقررات و اصول کلی رفتار رخ داد.

جریمه نقدی سپاهان و 4 باشگاه لیگ برتری/ توبیخ شجاع خلیل‌زاده

 

وی به همین خاطر به مدت یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محکوم شد که این به مدت شش ماه تعلیق می‌شود و باید 300 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

این رأی از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • توصیه سرمربی خارجی که به ایران آمد؛ هرگز اینگونه ازدواج نکن!
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • صعود ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیونی قیمت سواری لوکس خارجی
  • پرسپولیس بعد از چهار فصل با مربی خارجی در حذفی!
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان