Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری خراسان شمالی با بیان اینکه یک میلیارد و 400 میلیون تومان به زلزله زدگان روستایی خراسان شمالی غرامت به صاحبان منازل خسارت دیده در 25 روستا پرداخت شد، گفت: پرداخت غرامت ها براساس کیفیت یک خانه روستایی پیش از حادثه پرداخت می شود.

عبدالله قدرتی افزود: دو هزار و 300 واحد مسکونی خسارت دیده در 26 روستا مورد ارزیابی کارشناسان قرار گرفت و تاکنون خسارت هزار و 200 واحد مسکونی پرداخت شده است و پرداخت‌ها همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: براساس‌تعهد بیمه و برآورد خسارت وارده به منازل مسکونی در روستاهای حادثه دیده، پرداخت غرامت تا یک ماه آینده به چهار میلیارد تومان افزایش خواهد یافت.

قدرتی با بیان اینکه 100 هزار واحد مسکونی روستایی در برابرحوادث غیرمنتظره بیمه شده، از روستاییان خواست برای بیمه منازل خود مشارکت کنند.

زلزله 23 اردیبهشت امسال به حدود پنج هزار واحد مسکونی خراسان شمالی خسارت وارد کرد.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۳۰۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۶ حادثه درپی طوفان تندری در سبزوار

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  مرکز خراسان رضوی،رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوارگفت: عبور طوفان تندری از این شهرستان، سه‌شنبه‌شب منجر به وقوع ۶۶ مورد حادثه در شهر سبزوار شد. 

عباسعلی معصومی صدرافزود: این طوفان که بیشینه سرعت آن بنا به اعلام اداره هواشناسی به ۱۱۰ کیلومتر در ساعت رسید، حوادثی، چون سقوط درختان بر روی کابل‌های شبکه برق، افتادن درخت در معابر و یا روی خودروها، آوار منازل مسکونی و گیر افتادن در آسانسور را به علت قطع برق در پی داشت.

وی گفت: ۶۰ مورد از این حوادث مربوط به سقوط درخت بود که منجر به عملیات آتش نشانی برای رفع خطر شد، چهار مورد حبس در آسانسور و ۲ مورد نیز ریزش سقف منازل مسکونی در روستای "ایزی" سبزوار بود که با حضور به هنگام نجاتگران آتش نشانی سه نفر شامل یک زوج و فرزند ۲ ساله آنان به سلامت از زیر آوار بیرون کشیده شدند.

معصومی صدر با بیان اینکه عملیات  توسط پنج ایستگاه آتش نشانی سبزوار انجام شد، گفت: هنگام عملیات آواربرداری در روستای ایزی، یکی از همکاران آتش نشان از ناحیه پا دچار مصدومیت شد.

دیگر خبرها

  • رفع موانع تولید در راستای تحقق شعارسال
  • ۶۶ حادثه درپی طوفان تندری در سبزوار
  • خسارت عجیب به روستای امامزاده ابراهیم + فیلم
  • پرداخت ۵۰۰ میلیون تومان برای کمک به ساخت مسکن روستایی در کردستان
  • پرداخت ۱۷۰۰ همت تسهیلات به واحدهای تولیدی کشور
  • نصب ۳۵ هزار پلاک‌ آبی هوشمند در منطقه ۵ اصفهان
  • تخلیه دومین ملک مسکونی محل انباشت ضایعات و زباله توسط شهرداری بجنورد
  • خسارت ۳۹۰ میلیاردی سیل به باغات خراسان شمالی
  • پرداخت غرامت به کشاورزان بیمه شده خوزستانی
  • خسارت ۳۹ میلیارد تومانی سیلاب به حوزه کشاورزی خراسان شمالی